Call of Duty: Warzone הוכרז רשמית. באטל רויאל חינמי לכולם

חברת אקטיביז’ן הכריזה רשמית על מצב הבאטל רויאל למשחק Modern Warfare שמקבל את השם הרשמי Call of Duty: Warzone ויהיה חינמי לכולם החל מהיום

בהתאם לשמועות ולשלל הסימנים שהבאנו בכתבה האחרונה על מצב הבאטל רויאל של מודרן וורפר, כעת זה רשמי, אקטיביז’ן הכריזה על Call of Duty: Warzone שיהיה זמין בשעות הקרובות לקונסולות ולמחשב האישי. החדשות הגדולות הן בעיקר לשחקנים שאין ברשותם עותק של Call of Duty: Modern Warfare, מאחר ומצב הבאטל רויאל יהיה חינמי גם להם. את המוד פיתחו בצוותא המפתחת הראשית של המשחק Infinity Ward ו- Raven Software.

Call of Duty: Warzone יכיל שני מצבים ראשיים, כשבראשם כמובן המצב המיוחל Battle Royale ומצב שני שנקרא Plunder שבו שחקנים יצטרכו לאגור כסף בזמן של 30 דקות בכדי להגיע למיליון דולר ולנצח. אך כמובן המצב העיקרי שכולם מחכים לו הוא הבאטל רויאל שמכיל מפה ענקית שמשתרעת על פני כל מה שראיתם ב-Ground War וב- Special Ops.

מצב זה ייפתח במקום טאב ה-Classified שהיה עד כה במשחק למי שיש ברשותו את המשחק (קובץ להורדה בגודל של כ-22GB), בשעה 17:00, שעון ישראל ולאחרים יתאפשר בהורדה נפרדת של המוד החינמי הזה בלבד, בשעה 21:00, שעון ישראל. קובץ ההורדה לשחקנים אלו יהיה בגודל של 80-101GB, תלוי בפלטפורמה.

Call of Duty: Warzone במצב הבאטל רויאל יכיל בשלב הראשוני עד 150 שחקנים בסיבוב וצפוי להגיע לעד 200 שחקנים בהמשך.

דרישות המערכת למשחק (מינימום) – PC

מערכת הפעלה: Windows 7 64-Bit (SP1) or Windows 10 64-Bit
מעבד: Intel Core i3-4340 or AMD FX-6300
זיכרון פנימי (ראם): 8GB RAM
שטח אחסון פנוי: 175GB
כרטיס מסך: NVIDIA GeForce GTX 670 / GeForce GTX 1650 or Radeon HD 7950
DirectX: מומלץ מערכת עם DirectX 12
כרטיס קול: DirectX Compatible

Call of Duty: Warzone ישוחרר היום, ה-10 במרץ, 2020 ל-PlayStation 4, Xbox One, וגם ל- PC.

מקור: blog.activision.com


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות