PS4 בצל הקורונה: סוני מאטה את מהירות ה-PSN אירופה כדי להפחית עומס ברשת

אנא הישארו בבית והישארו בטוחים." שימושי שיא בתעבורת האינטרנט העולמי עקב העומס שנוצר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, שולח את חברת סוני לנקוט בצעדים להפחתת מהירות התעבורה בשרתי PSN אירופה, ואף הודיעה כי תפעל כך גם באמריקה.

על מנת להפחית את העומס שנוצר בעקבות התפשטות נגיף הקורונה על תשתית הרשת העולמית בכלל ועל תשתיות שרתים בענף הגיימינג, שזוכה לזינוק חד בשימוש היומיומי, סוני מצטרפת לחברות המדיה הענקיות כמו נטפליקס ויוטיוב (רזולוציית ברירת מחדל 480p) שכבר החלו בצעדים להקטנת התעבורה בתשתיות האינטרנט, להאטת המהירות בשירותי האונליין שלה, PlayStation Network (ובקיצור ה-PSN). מהחברה נמסר:

שחקנים עשויים לחוות הורדות משחק קצת יותר איטיות או יחוו דיליי מה בזמן ההורדה או ההעדכון. . אנו מעריכים את התמיכה וההבנה מהקהילה שלנו, כאשר אנו נוקטים באמצעים אלה במאמץ לשמור על גישה לכולם.


ההאטה שהחלה בשרתי אירופה, שם מוקדי ההתפשטות של הקורונה במדינות כמו איטליה וספרד הן מהגדולים ביותר, סוני לא פוסחת גם על ארצות הברית, וגם בשרתי אמריקה היא האטה את קצב ההורדות והעדכונים:

החל מהיום ננקוט בצעדים דומים בארצות הברית, ונמשיך לנקוט בפעולות המתאימות כדי לעשות את חלקנו כדי להבטיח יציבות באינטרנט כאשר המצב חסר התקדים הזה ימשיך להתפתח..אנו אסירי תודה על התפקיד שאנו ממלאים בתקופה מאתגרת זו ואנו רוצים שוב להודות לכולכם על התמיכה, הסבלנות וההשתתפות של קהילת הפלייסטיישן. אנא הישארו בבית והישארו בטוחים.

חברת מיקרוסופט עדיין לא הודיעה על האטה כזו או אחרת של שרתיה, אך עם קצב ההתפשטות ימשיך להתגבר בזמן הקרוב, היא צפויה להודיע על האטה בשרתי האקסבוקס שלה.

 


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות