גיימינג בחופשת הקורונה: רוצו להוריד שלל משחקים עכשיו בחינם (מתעדכן)

משחקי יריות, הרפתקאות, התנקשויות, מירוצי מכוניות, אימה ועוד: לארה קרופט בחינם עם הריבוט של טומב ריידר,Watch_Dogs הראשון, גוסט ריקון, פאקמן  GOG מחלקת 27 משחקים נוסטלגיים לצד משחקי אינדי מהזמן האחרון בחינם, WarZone ומשחקי יריות בחינם ברשת שזה הזמן לנסות

{עדכון 27/04} חברת סגה משחררת בחינם לזמן מוגבל (מה-27 באפריל ועד ה-1 במאי) את משחק האסטרטגיה המשובח Total War: Shogun 2 שמתרחש בימי הביניים של יפן. המשחק שוחרר ב-2011 וזכה לשבחים רבים ולביקורות מעולות (ציון ממוצע 90 בסולם מטאקריטיק). הזדמנות נפלאה למעריצי הז'אנר להנות מהכותר הזה ולכל מי שחשב להתנסות לראשונה במשחק אסטרטגיה, זה הזמן וזה בחינם. 

להורדת המשחק Total War: Shogun 2 דרך סטים לחצו כאן 


PAC-MAN™ CHAMPIONSHIP EDITION 2 – המשחק הקלאסי במהדורה מודרנית ששוחררה ב-2016, עכשיו יכול להיות שלכם בחינם, אם תזדרזו להוריד אותו עד ה-15 במאי.

להורדת המשחק PAC-MAN CHAMPIONSHIP EDITION 2 למחשב לחצו כאן

להורדת המשחק PAC-MAN CHAMPIONSHIP EDITION 2 ל-PS4 לחצו כאן

להורדת המשחק PAC-MAN CHAMPIONSHIP EDITION 2 ל-XBOX לחצו כאן

 


{עדכון 14/04} יוביסופט מציעה בחינם את אחד הכותרים היותר מוצלחים בסדרת ההתנקשויות ההיסטורית שלה, Assassin's Creed 2. מהיום ועד יום שישי, ה-17 באפריל, תוכלו להוסיף לספריית ה- שלכם את כותר ההרפתקאות, שאמנם שוחרר ב-2009 אך נחשב לאחד הטובים שידעה הסדרה ולזה שהחל את טרילוגיית הגיבור אציו (Ezio Auditore).

לחצו כאן להורדת Assassin's Creed 2 בחנות של Ubisoft


{עדכון 11/04} בחנות המשחקים של יוצרת פורטנייט, Epic Games Store, תוכלו להוריד בחינם (לתמיד) שני משחקים, עד ה-16 לאפריל, אז הזדרזו.

המשחק הראשון הוא משחק אימה מגוף ראשון בשם Close to the Sun שבו אתם נכנסים לנעליה של עיתונאית בשם רוז ארצ'ר, השואפת להציל את אחותה עדה במציאות חלופית בשנת 1897.

להורדת המשחק Close to the Sun לחצו כאן.

המשחק השני שמוצע בחינם אין כסף הוא Sherlock Holmes: Crimes and Punishments, משחק אימה הרפתקאות מגוף ראשון, בהשראת סיפוריו המקוריים של ארתור קונן דויל. במשחק זה אתם נכנסים לנעליו של הבלש המפורסם בהיסטוריה, המשחק מתרחש בלונדון ובפרבריה בשנת 1894 ו- 1895 והוא המשחק הראשון בסדרה שמשתמש במנוע Unreal Engine 3. המשחק מחולק לשישה מקרים של רציחות, העלמות וגניבות שנכתבו על פי המסורת של הרומנים של דויל.

להורדת המשחק Sherlock Holmes: Crimes and Punishments לחצו כאן.


{עדכון 09/04} יוביסופט משחרר בחינם ל-5 ימים את משחק המירוצים שלה The Crew 2 שמקבל עדכון תוכן חינמי וזמין להורדה ל- וגם ל-PS4. תוכלו לשחק במשחק הזה עד יום שלישי ה-14 באפריל

Gears 5 מבית מייקרוסופט זמין בחינם לסופשבוע הקרוב (עד ל-13 באפריל), להורדה למחשב לחצו כאן.


כמעט כולנו יושבים כעת בבתים ומצייתים להוראות משרד הבריאות במטרה למנוע את התפשטות נגיף הקורונה, ומחפשים דרכים רבות להפיג את השעמום הארוך שנכפה עלינו. לחובבי משחקי היריות, ז'אנר ה-FPS, ובעיתוי די מדהים, שחררה חברת אקטיביז'ן את מצב הבאטל רויאל שלה למשחק קול אוף דיוטי האחרון, Modern Warfare, שנקרא WarZone, והוא חינמי לכולם.  לאחרונה הבאנו לכם גם סקירה של 15 משחקים חינמיים, המשובחים ביותר שיש כרגע להורדה ומעודכנים ל-2020, בהמשך ל-20 משחקי היריות החינמיים הטובים ביותר של שנת 2019 שחלקם חופפים ובסך הכל מדובר על כ-30 משחקים, לחצו על התמונה למעבר לרשימת המשחקים:

World War Z – לחסל זומבים עם חברים

בחנות של יוצרת פורטנייט- Epic Games תוכלו להוריד עכשיו בחינם ועד ה-3 לאפריל את משחק היריות המקוון World War Z ששוחרר לפני שנה ומחירו בדרך כלל באיזור ה-35 דולרים.

לחצו כאן להורדת המשחק World War Z למחשב

עוד משחקים חינמיים מהחנות של אפיק גיימס:

טומב ריידר בחינם

כשברקע מתבטלים בארץ ובעולם כל האירועים והכנסים שקשורים לגיימינג (כמו E3 2020 שבוטל), חברות מתחילות להבין שזה הזמן לטפח את הלקוחות הסופיים שלה, הגיימרים. חברת Square Enix היפנית החליטה להעניק עותקי PC בחינם של המשחק המצוין Tomb Raider, שהוא ריבוט איכותי ומרשים שזכה לביקורות מעולות ולהצלחה אדירה.

Tomb Raider הוא הכותר התשיעי בסדרת ההרפתקאות בכיכובה של לארה קרופט, במשחק זה אתם נכנסים לנעליה הצעירות והשבריריות של לארה קרופט, שעברה אירועים לא נעימים בתקופת חייה המוקדמת ושאמורים לחשל אותה בהמשך ולהפוך אותה לחיית הטרף הסקסית והקשוחה שכולנו מכירים. בנוסף, Square Enix מעניקה גם עותק של המשחק בסדרה ממבט עליון, Lara Croft and the Temple of Osiris. שני המשחקים יהיו זמינים עד יום שלישי ה-24 במרץ.

חינם מ-Epic Games

בחנות המשחקים של יוצרת פורטנייט, הלא היא Epic Games Store תועלו להוריד במסגרת החלוקה המסורתית בחינם, שני משחקים מלאים כשהראשון הוא משחק הפעולה/התגנבות/אקשן Watch_Dogs, משחק עולם פתוח מבית יוביסופט כותר הפשע והעולם הפתוח מבית הנחשב לאחת ההשקות הגדולות של העשור הקודם.

בנוסף, החנות מציעה להורדה גם את משחק ההרפתקאות המשעשע והמוערך The Stanley Parable שזכה לתואר משחק האינדי של שנת 2013 ונכלל אפילו ברשימת 100 המשחקים הגדולים של כל הזמנים (מקום 52).

להורדת המשחק Watch_Dogs ב-Epic Games Store

להורדת המשחק המשחק The Stanley Parable ב-Epic Games Store

מתנות מגוג

החנות GOG מעניקה 27 משחקים נוסטלגיים לצד משחקי אינדי שיצאו בשנים האחרונות, כל זה בחינם במסגרת מבצע אביב שיימשך עד ה-30 למרץ (סוף החודש):

חברת יוביסופט מצטרפת לטרנד ומציעה כמה משחקים בחינם ואפשרות לשחק בכותר האחרון מסדרת אססינס קריד- Assassin’s Creed Odessey, עד יום ה-22 למרץ, נקווה שהיא תאפשר לשחק בו לעוד תקופה נוספת.

רשימת המשחקים שיוביסופט מעניקה לכם (לינק להורדה, מצירך הרשמה ליופליי):

  • Assassin’s Creed Odessey – חינם לסופ"ש.
  • Might & Magic Chess Royale
  • Rabbids Coding
  • Child of Light (בקרוב)
  • Trials Rising – דמו
  • The Crew 2 – גרסת ניסיון
  • Ghost Recon Wildlands – גרסת ניסיון
  • The Division – גרסת ניסיון

עדכון: יוביסופט משחררת בחינם לזמן מוגבל את משחק היריות הטקטי המקוון שלה Ghost Recon Breakpoint, מסדרת טום קלנסי, במהלך הסופ"ש הנוכחי ועד ה-30 במרץ. תוכלו לרכוש את המשחק בהנחה לאחר מיכן והוא יעלה 20 יורו (כ-80 שקלים).

לחצו כאן להורדת המשחק Ghost Recon Wildlands ב-Ubisoft Store

בנוסף, החברה משחררת בחינם גם את משחק הפלטפורמה Child of Light, שיהיה זמין להורדה בחינם עד ל-28 במרץ.

לחצו כאן להורדת המשחק Child of Light ב-Ubisoft Store


 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x