10 משחקי יריות חינמיים הטובים ביותר (2024)

מחפשים משחק יריות חינמי להעביר את הזמן? הכנו לכם סקירה של משחקי יריות מגוף ראשון (FPS) חינמיים ברשת הטובים ביותר, המשחקים שבאמת אסור לכם לפספס. הרשימה מתמקדת במשחקי יריות מולטי

ז’אנר ה-FPS, שזה קיצור של משחקי יריות מגוף ראשון, הוא אחד הז’אנרים הפופולריים ביותר בעולם הגיימינג. במהלך העשור האחרון, שינה הז’אנר את פניו והנוסחה המסורתית של רכישת משחק במחיר מלא לצורך הנאה מאלמנט המולטיפלייר שלו, הולכת ונעלמת לאה לאיטה.

עשרות מליוני שחקנים ברחבי העולם נכנסים יום יום למשחקי אונליין שלא מצריכים תשלום, משחקים חינמיים לחלוטין שלמרות שיש בחלקם אלמנטים של Microtransactions, זוהי זכות ולא חובה. הרשימה הבאה תדרג את 10 משחקי היריות הטובים ביותר שמסתובבים היום ברחבי הרשת, בדגש על משחק מגוף ראשון באונליין. שנתחיל?


Apex Legends .1

לחובבי ההיסטוריה, יוצאי האולפן המקורי שפיתח את סדרת משחקי קול אוף דיוטי (האולפן הידוע IW- אינפיניטי וורד), הקימו אולפן חדש בשם ריספאון, שהביאו לעולם את סדרת משחקי היריות המצליחה “טייטנפול” ועל בסיס הסדרה הזו נוצר משחק יריות חדש בסגנון באטל רויאל, וכך נוצר המשחק Apex Legends. שהמשחק הפך ללהיט מיידי ביום ההשקה ועד היום נחשב לאחד המשחקים הפופולאריים בעולם.

Apex Legends הוא משחק יריות מגוף ראשון המבוסס על היקום של משחקי Titanfall, ומכיל כרגע עד 60 שחקנים המחולקים לקבוצות, סקאוודס. בדיוק כמו PUBG ו Fortnite, השחקנים צונחים על המפה, והנחיתה מתבצעת בנקודת הבחירה שלהם. לכל צוות יש “jumpmaster”, אשר המשחק בוחר, (ברירת המחדל היא השחקן השלישי) והוא בוחר את מיקום הנחיתה.

Apex Legends זמין להורדה מכאן ל-  PC, PS4, PS5, Xbox Series X, Xbox One וגם ל- Switch.


Destiny 2 .2

Destiny 2 שוחרר בסוף 2017 וזכה להצלחה אדירה (ביקורת שלנו למשחק כאן), משחק יריות מגוף ראשון שנחשב לאחד הגדולים באותה השנה, ועלה מחיר מלא. בשנת 2019 הפכה חברת Bungie במפתיע את דסטיני 2, למשחק חינמי. הגרסה החינמית שנקראת Destiny 2: New Light, מאפשרת לכל השחקנים ליהנות מהתכנים שהופקו עבור Destiny 2 במהלך שנתו הראשונה מאז ההשקה, ללא כל תשלום.

Destiny 2: New Light כולל את כל מצבי המשחק השונים, הפעילויות והתכנים שהוצגו במהלך השנה הראשונה של Destiny 2, כך שתוכלו להנות מהקמפיין המקורי והאיכותי של Destiny 2, ובשלל מצבי ה-PvP, כלומר קרבות אונליין מול שחקנים אחרים.

במשחק תגלו שהאנושות נכנעת בפני כוח הפלישה של מפקד הלגיון האדום, לורד גהאול ועליכם לנוע אל תוך מערכת השמש כדי לגלות מאגרי נשק ויכולות לחימה מגוונות. בכדי להתמודד עם גהאול, על השחקנים לאחד מחדש את גיבורי האנושות שהתפזרו להם ברוח ולחקור עולמות מרתקים כמו האזור המת באירופה (European Dead Zone), טיטאן (Titan), נסוס (Nessus) ואיו (Io). השנה רכשה חברת סוני את Bungie בסכום של קצת פחות מ-4 מיליארד דולר.

Destiny 2: New Light זמין להורדה מכאן ותוכלו לשחק בו ב-Xbox Series X | S, Xbox One, PS4, PS5  וPC.


Call of Duty: Warzone 2.0 .3

וורזון (Warzone) היה המשחק החינמי הגדול ביותר של חברת אקטיביז’ן בסדרת קול אוף דיוטי. ההצלחה הגדולה של המשחק Modern Warfare ב-2019 הביאה איתה את הפקת הבאטל רויאל המפלצתית שלה, Call Of Duty: Warzone, שהצליח לרשום עשרות מיליוני הורדות ברחבי העולם.

אחרי שחברת מיקרוסופט רכשה את אקטיוויז'ן בסכום של כ-70 מיליארד דולר, והושק מודרן וורפר 2, שוחרר לאוויר העולם הבאטל רויאל המשודרג בשם 2.0 WarZone. מפה חדשה ועצומה, אותם חוקים ושעות רבות של הנאה מובטחת. אגב, וורזון הראשון גם זמין להורדה ונקרא היום "Warzone Caldera".

לחצו כאן להורדת המשחק  2.0 WarZone למחשב, לפלייסטיישן או לאקבוקס.


כל החדשות ועדכונים שוטפים מ-GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp 

4. Overwatch 2

לקח לבליזארד קצת זמן לשחרר סוף סוף את משחק ההמשך ללהיט שלה מ-2016, Overwatch (ביקורת שלנו כאן). אחרי ההכרזה ב-2019 של כותר ההמשך, המשחק החדש נדחה לזמן לא ידוע, ואת הבטא של Overwatch 2 קיבלנו רק בתחילת השנה.

למרות שהביקורות ציינו כי המשחק לא ממש מרגיש כמו כותר שני חדש ומרגש, אלא מרגיש כמעט זהה לקודם, אף אחד לא יכול לבוא בטענות כשהמשחק הוא חינמי ושינה כמה גיבורי מפתח והוציא שחקן מכל קבוצה כדי לתמוך בפורמט 5v5 מהיר וקטלני יותר.

 Overwatch 2 זמין להורדה ל-PC ולקונסולות בעמוד ההורדות הראשי של המשחק, כאן.




VALORANT .5

ולורנט (VALORANTהוא משחק יריות הכי חדש ברשימה שהושק רשמית בחודש יוני, 2020 לאחר שסיים את שלב הבטא. המשחק מוגדר כמשחק יריות טקטי וחינמי בו שחקנים משחקים כסוכנים. הסוכנים הם דמויות המעוצבות על בסיס מספר מדינות ותרבויות ברחבי העולם. במצב המשחק הראשי, השחקנים מוקצים לקבוצה התוקפת או המגינה כאשר לכל קבוצה חמישה שחקנים.

לסוכנים יש יכולות ייחודיות שכל אחת מהן דורשת טעינה לפעולה, כמו גם יכולת אולטימטיבית ייחודית הדורשת טעינה באמצעות הריגות, מקרי מוות או פעולות ספייק. כל שחקן מתחיל סיבוב באקדח “קלאסי” ויכולת אחת או יותר-“signature ability”.

ניתן לרכוש אמצעי לחימה ויכולות אחרות באמצעות מערכת כלכלית במשחק המעניקה כסף על סמך תוצאת הסיבוב הקודם. במשחק מגוון כלי נשק הכוללים תת מקלע, רובי ציד, מקלעים, רובי סער ורובי צלפים.

VALORANT זמין להורדה בחינם ל-PC בלבד, לחצו כאן.


6. Enlisted

כניסה חדשה לרשימה שלנו הוא המשחק Enlisted, משחק FPS היסטורי המבוסס על חוליה (סקוואד), שבו תקשורת ותכנון טקטי הם הבסיס להצלחה וניצחון. Enlisted שוחרר ב-2021 , והוא זמין גם במחשב האישי וגם בקונסולות. המשחק מתרחש בקרבות מרכזיים שונים במהלך מלחמת העולם השנייה, המביאים תחושה ריאליסטית שנאמנה לתקופת הזמן. מבחינת משחקיות, זה מאוד דומה ל-Battlefield 1, וחולק את אותה התמקדות בעבודה לצד הצוות שלך.

לחובבי סדרת באטלפילד מדובר בחגיגה, ותוכלו להצטרף לסקוואד של עד תשעה שחקנים עם קרבות כמו קונקווארד הקלאסי ועד למוד פלישה.

Enlisted זמין להורדה בחינם למחשב האישי (הורדה מכאן) ל-PS4/5 (הורדה מכאן) ולאקסבוקס (הורדה מכאן).


Splitgate .7

מפתחת Splitgate מגדירה את משחק היריות החינמי שלה בתור "Halo פוגש את Portal", וזו בקלות הדרך הטובה ביותר לתאר את המשחק. זהו משחק יריות מהיר, מבוסס זירה, שבו אתה וכל שאר השחקנים יכולים ליצור פורטלים, ובכך לייצר לעצמכם פעולות טקטיות מגוונות.

הרעיון הזה לבדו יהפוך את המשחק הזה לשווה ניסיון. המשחק שוחרר לראשונה ב-2019 בשלב האלפא ורק באוגוסט, שנה שעברה נכנס לשלב הבטא שלו.

 

מיקום הוא תמיד גורם מפתח לניצחון במשחקי FPS, אבל הרמה החדשה הזו של מימד ואסטרטגיה שהפורטלים מביאים לז'אנר הופכת את הטקטיקה הזו לחשובה יותר מרפלקסים מהירים. הנשקים מעוצבים להפליא ומספקים תנועה הדוקה, מדויקת והוגנת.

המשחק מכיל 20 מפות, 15 מודים ואפשרות לקרוספליי בין שחקנים בפלטפורמות השונות. ואם זה לא מספיק לכם, לפני מספר ימים הושקה Beta Season 1 עם תוספת של עורך מפות שמאפשר לכם ליצור מפות מותאמות אישית על גבי "Flat Earth"  שעליה תוכלו לבנות מגוון רחב של גיאומטריות כגון רמפות, קירות, רצפות, בלוקים, אביזרים ומגוון משטחי פורטל כגון קוביות, קירות, תקרות ורצפות.

את Splitgate תוכלו להוריד בחינם מכאן והוא זמין למחשב, לפלייסטיישן ולאקסבוקס.


Paladins .8

Paladins: Champions of the Realm בשמו המלא, הוא משחק שהכי דומה לאוברוואטץ’ (OverWatch), רק שהוא בחינם לגמרי. המשחק אמנם לא מתיימר להיות החיקוי של אוברוואטץ’ אבל איך שהוא נראה, מתנהג ואיך שהוא מעוצב, כולל גיבוריו, לא משאיר הרבה מקום לדמיון.

ובכל זאת, Paladins: Champions of the Realm, או בשמו המקוצר: פלדינס, הוא משחק פנטזיה יריות חינמי ששחררה חברת Hi-Rez Studios בהדרגה החל משנת 2016, במתכונת של בטא למחשב ולאט לאט הפך למשחק מלא שזמין גם לקונסולות.

המשחק מתרחש בעולם בדיוני שנקרא “Dungeonpunk”. ישנם במשחק אלמנטים של פנטזיה וגם מדע בדיוני, הכוללים מצד אחד חיילים המשתמשים בכלי נשק מגוונים ומתקדמים ומצד שני גיבורים העושים שימוש רב בחרבות ובכוחות מיוחדים. בעולמם של פלדינים, ישנו קונפליקט בין שני סיעות; השופט (Magistrate) והפלדינים. הצ’מפיונס, הנחשבים ל”כוחות מיוחדים” במשחק, גויסו במטרה למזער את את הפגיעה בחיילי הרגלים.

הכוחות המיוחדים הללו מחויבים לסיעה, או לשופט או לפלדינים ויש במשחק גם פלגים קלים , “Abyss”, “Thousand Hands” וה- “Pyre”.

פלדינס מאפשר לשחקנים לבחור דמויות שונות, צבעוניות ומגוונות, המכונים אלופים (Champions) , וכל אחד מהאלופים האלה נכנס לאחת מהקטגוריות הבאות: קו קדמי (Front Lin), נזק (Damage), תמיכה (Support) ואגף (Flank).

מאחר ומדובר במשחק יריות מבוסס צוות, על השחקנים לסמוך על אסטרטגיה, תיאום ועבודת צוות על מנת להשיג ניצחון. לקבוצה טובה תהיה בחירה מאוזנת של קלאסים שיתמכו זה בזה במהלך המשחק. שורה תחתונה, תהרגו כמה שיותר, תצברו נקודות ותפתחו עוד דמויות שונות ומגוונות.

Paladins: Champions of the Realm זמין להורדה מכאן ותוכלו לשחק בו ב-Xbox One, PS4, PC וגם בטוויץ’.




 Counter Strike: Global Offensive .9

יש מספיק סיבות טובות לעובדה ש-CS:GO הוא אחד ממשחקי היריות ברשת המצליחים בכל הזמנים. אם מעולם לא שיחקתם או צפיתם במשחק קאונטר סטרייק, יש סיכוי שבהתחלה תרגישו שהוא נראה מעט מיושן, לעומת רוב המשחקים שאתם מכירים. הגרפיקה לא בדיוק מהמרשימות בשוק, והמשחק יכול להרגיש לכם טיפה איטי, במיוחד לכל מי שמגיע ממשחקים מהירים כמו Warzone.

אבל, אל תתנו לכל מה שכתוב כאן למעלה לבאס אתכם, יש סיבה לכך ש-CS:GO הוא אחד ממשחקי היריות התחרותיים הגדולים בכל הזמנים. מתחת למסיכה הישנה והאיטיות של השחקן, מדובר על משחק עם רמת עומק טקטית שאינה דומה לשום משחק FPS אחר. CS:GO הוא משחק FPS הארדקור, שברגע שאתם נכנסים אליו, לא תבינו איך הצלחתם להעביר ים של שעות בלי להרגיש. נסו לטייל במשחק אפילו ב…תל אביב.

המשחק CS:GO זמין למחשב בלבד, ותוכלו להוריד אותו בחינם מכאן.


Quake Champions .10

למי שלא מכיר את חברת Id Software, זה הזמן לעשות זאת. מדובר בחברה שהיא המלכה הבלתי מעורערת של פיתוח משחקי היריות מגוף ראשון בכל הזמנים, שבזכות חבורת מוכשרים וגאונים שהבולט בהם הוא ג’ון קארמק, משחקי יריות היום נראים כמו שהם.

החבר'ה שם חתומים על ז’אנר ה-FPS עם משחקי קאלט כמו הטירה הנאצית (Wolfenstein), דום (DOOM),וכמובן Quake, שעל שמו האירוע השנתי של החברה, QuakeCon. ואם הרשימה הזאת לא שכנעה אתכם, זה הזמן לציין שהכותר הראשון ואלה שבאו אחריו בסדרת Call of Duty, התבססו על המנוע הגרפי Quake III מבית Id Software.

Quake Champions נחשף ב-2016 והחל את דרכו בבטא עם הפצה ראשונית ב-2017 עם תכניות למשחק בתשלום בעתיד, אך ב 2018 הודיעה המפיצה בת’אסדה כי המשחק יצא בגרסה חינמית.

למי שלא מכיר את את המשחקים הקודמים, המשחק מהווה באיזשהו מקום המשך רוחני ל-Quake 3: Arena, רק עם גרפיקה הרבה יותר משופרת ומודרנית. המשחק ימקם אתכם בכל סיבוב בזירה מרובת משתתפים ברשת שבה מתמודדים שחקנים עם מטרה אחת ברורה ויחידה: להרוג כמה שיותר אויבים בכמה שפחות זמן.

Quake Champions זמין להורדה בחינם ל-PC בלבד, ותוכלו להוריד אותו מכאן.


Planetside 2 .10

למרות שמדובר בזקן החבורה, ששוחרר לפני 9 שנים, Planetside 2 הוא עדיין משחק יריות מצוין, מסיבי וכל כך מיוחד, שאת החוויה שהוא יעניק לכם, לא תמצאו היום בשום משחק אחר. מה שמייחד את Planetside 2 הוא החופש פעולה, אתה חופשי לעשות מה שאתה רוצה, מהרגע שעיצבת לעצמך דמות ובחרת עם איזו קבוצה אתה רוצה להיות, כשאתה נוחת לעולם הפתוח.

מטרת המשחק היא לכבוש כמה שיותר שטחים לקבוצה שלך, כיבוש יעניק לך סכום כסף, איתו תוכל לרכוש מכוניות, טנקים או אפילו מטוסים.

ישנן כמה סוגי דמויות שלכל אחד מהם יש נשקים וכוחות שונים, מבזוקה ועד רובה רגיל, עם יכולות של הפיכה לבלתי נראה ועד האפשרות של לעוף עם תיק סילון..

Planetside 2 זמין להורדה בחינם לקונסולת ה-PS4 (הורדה מכאן) ו-PC (הורדה כאן).


עוד ראויים לציון:

 Counter Strike: Global Offensive

יש מספיק סיבות טובות לעובדה ש-CS:GO הוא אחד ממשחקי היריות ברשת המצליחים בכל הזמנים. אם מעולם לא שיחקתם או צפיתם במשחק קאונטר סטרייק, יש סיכוי שבהתחלה תרגישו שהוא נראה מעט מיושן, לעומת רוב המשחקים שאתם מכירים. הגרפיקה לא בדיוק מהמרשימות בשוק, והמשחק יכול להרגיש לכם טיפה איטי, במיוחד לכל מי שמגיע ממשחקים מהירים כמו Warzone.

אבל, אל תתנו לכל מה שכתוב כאן למעלה לבאס אתכם, יש סיבה לכך ש-CS:GO הוא אחד ממשחקי היריות התחרותיים הגדולים בכל הזמנים. מתחת למסיכה הישנה והאיטיות של השחקן, מדובר על משחק עם רמת עומק טקטית שאינה דומה לשום משחק FPS אחר. CS:GO הוא משחק FPS הארדקור, שברגע שאתם נכנסים אליו, לא תבינו איך הצלחתם להעביר ים של שעות בלי להרגיש. נסו לטייל במשחק אפילו ב…תל אביב.

המשחק CS:GO זמין למחשב בלבד, ותוכלו להוריד אותו בחינם מכאן.


PUBG משחק הבאטל רויאל הותיק עכשיו בחינם

ובשמו המלא- PlayerUnknown's Battlegrounds הוא עוד משחק יריות חינמי ברשת בז'אנר הבאטל רויאל, אבל הוא יצא לפני שני המשחקים שמככבים בטופ הרשימה כאן, רק שהוא אף פעם לא היה חינמי באמת, עד לפני חודש. כמו במשחקים דומים בז'אנר, גם כאן סיבוב מתחיל בכך שהשחקנים צונחים ממטוס אל עבר אחת מארבע המפות ו- 100 שחקנים נלחמים אחד כנגד השני במצב באטל רויאל עד השורד האחרון. 

PUBG: Battlegrounds היה לפני שלוש-ארבע שנים, המלך הבלתי מעורער של הז’אנר ודי נדחק לפינה אולי בגלל שהאחרים חינמיים. כעת הוא מוצע בגרסה חינמית למחשב האישי ולקונסולות.

המשחק PUBG זמין להורדה בחינם מכאן לשחקני המחשב, פלייסטיישן, אקסבוקס.


המשחק החינמי שהכי דומה לקול אוף דיוטי – Ironsight 

איירונסייט ׁ(ל-PC בלבד, הורדה מכאן) הוא משחק יריות מודרני, הריצה וסגנון המשחק מאוד מזכירים את משחקי קול אוף דיוטי. המשחק שוחרר בהדרגה עד ליציאה הרשמית בשנת 2019 וכיום הוא מרגיש די מלוטש והאופי של המשחק, מכניקת הירי והתנועה, ובעיקר המפות הקטנות מעודדות שחקנים לשחק בסגנון "ראן אנג גאן" (לרוץ ולירות).


כל החדשות ועדכונים שוטפים מ-GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תודה רבה לכם !!!

תודה על הכתבה! ספליט גייט משחק ממכר, ממליץ

יש לכם המלצות על משחקי אונליין חינמיים אחרים? זה המקום לעשות זאת 🙂