15 משחקי היריות החינמיים הטובים ביותר (2020)

מחפשים משחק יריות חינמי? קבלו סקירה של רשימת 15+ משחקי היריות מגוף ראשון (FPS) החינמיים ברשת הטובים ביותר, המשחקים שפשוט אסור לכם לפספס. הרשימה מתמקדת במשחקי יריות אונליין בלבד

**שימו לב שקיים סיקור מעוכן יותר לכתבה זו בלינק הזה**

ז'אנר ה-FPS, משחקי יריות מגוף ראשון, הוא ללא ספק אחד הז'אנרים הפופולריים ביותר בעולם הגיימינג. במהלך העשור האחרון, שינה הז'אנר את פניו כמעט לחלוטין ונראה כי הנוסחה המסורתית של רכישת משחק במחיר מלא לצורך הנאה מאלמנט המולטיפלייר שלו, הולכת ונעלמת לאט לאט. עם כל הכבוד למשחקי הבלוקבסטר של הז'אנר, כמו Modern Warfare או באטלפילד 5, עשרות מליוני שחקנים ברחבי העולם נכנסים יום יום למשחקי אונליין שלא מצריכים תשלום, משחקים חינמיים לחלוטין שיש בהם אלמנטים של Microtransactions. הרשימה הבאה תדרג את 10 משחקי היריות הטובים ביותר שמסתובבים היום ברחבי הרשת, בדגש על משחקי מחשב ובדגש על משחק בגוף ראשון (פורטנייט לדוגמא, לא נכנס לרשימה).

1. "Destiny 2"

destiny 2 new light FREE 2 PLAY

Destiny 2 שוחרר בסוף 2017 וזכה להצלחה אדירה (ביקורת שלנו למשחק כאן), משחק יריות מגוף ראשון שנחשב לאחד הגדולים באותה השנה, ועלה מחיר מלא. בספטמבר 2019 הפכה חברת Bungie במפתיע את דסטיני 2, למשחק חינמי. הגרסה החינמית שנקראת Destiny 2: New Light, מאפשרת לכל השחקנים ליהנות מהתכנים שהופקו עבור Destiny 2 במהלך שנתו הראשונה מאז ההשקה, ללא כל תשלום.

Destiny 2: New Light כוללת בתוכה את כל מצבי המשחק השונים, הפעילויות והתכנים שהוצגו במהלך השנה הראשונה של Destiny 2, כך שתוכלו להנות מהקמפיין המקורי והאיכותי של Destiny 2, ובשלל מצבי ה-PvP, כלומר קרבות אונליין מול שחקנים אחרים.

במשחק תגלו שהאנושות נכנעת בפני כוח הפלישה של מפקד הלגיון האדום, לורד גהאול ועליכם לנוע אל תוך מערכת השמש כדי לגלות מאגרי נשק ויכולות לחימה מגוונות. בכדי להתמודד עם גהאול, על השחקנים לאחד מחדש את גיבורי האנושות שהתפזרו להם ברוח ולחקור עולמות מרתקים כמו האזור המת באירופה (European Dead Zone), טיטאן (Titan), נסוס (Nessus) ואיו (Io).

Destiny 2: New Light זמין ל-ל-Xbox One, PS4, PC מכאן


2. "Apex Legends"

apex legends PLAY FREE

יוצאי האולפן המקורי שפיתח את סדרת משחקי קול אוף דיוטי, הקימו אולפן חדש בשם ריספאון, שהביאו לעולם את סדרת משחקי היריות המצליחה “טייטנפול” ולמרות שהיא היתה אמורה לעבוד על המשחק השלישי בסדרה, התקבלה החלטה לפתח משחק יריות חדש בסגנון באטל רויאל הפופולרי, אותו מובילים משחקים כמו PUBG ופורטנייט. כך נוצר המשחק Apex Legends, שהפך ללהיט מיידי ביום ההשקה ואם לא המעבר של דסטיני 2 לאופצייה חינמית, המשחק היה מופיע כאן בראש הרשימה.

Apex Legends הוא משחק יריות מגוף ראשון המבוסס על היקום של משחקי Titanfall, ומכיל כרגע עד 60 שחקנים המחולקים לקבוצות, סקאוודס. בדיוק כמו PUBG ו Fortnite, השחקנים צונחים על המפה, והנחיתה מתבצעת בנקודת הבחירה שלהם. לכל צוות יש “jumpmaster”, אשר המשחק בוחר, (ברירת המחדל היא השחקן השלישי) והוא בוחר את מיקום הנחיתה.

apex legends shooter free to play

תוכלו לבחור בין כל אחת מ-8 הדמויות הבאות:

  • Bloodhound– גשש שיכול לעקוב אחר מסלולים ולראות דרך קירות.
  • Gibraltar– איש גדול שיכול להשליך מגנים ולהניח משטחי הפצצות בשטח.
  • Lifeline– חובש שמשתמש במזל”ט כדי להגדיל את הבריאות שלו ושל חברי הצוות ויש לו יכולות ריפוי מהירות.
  • Bangalor– חייל עם נשק מיוחד, כולל התקפה ארטילרית.
  • Wraith– דמות שיכולה ליצור פורטלים שדרכם השחקנים יכולים לבצע התקפות.
  • Pathfinder– רובוט המומחה לסקאוטינג, שיכול ליצור grappling hooks עבור חברי הצוות.
  • Caustic– סוציופת עם מיומנויות גז רעל ויכולת הטמנת מלכודות.
  • Mirage– בחור שיכול להיעלם וליצור הולוגרפים כדי לבלבל את האויב.

Apex Legends זמין בחינם ל-Xbox One, PS4 ול-PC.


3. "Call of Duty: Warzone"

Call of Duty Warzone

המשחק החינמי הגדול ביותר של חברת אקטיביז'ן בשנים האחרונות, הוא ללא ספק הכותר החדש של קול אוף דיוטי. ההצלחה הגדולה של Modern Warfare הביאה איתה את הפקת הבאטל רויאל המפלצתית שלה, Call Of Duty: Warzone. אין ספק שהמזל האיר השנה פנים לחברת אקטיביז'ן, כשוירוס הקורונה מתפשט בעולם, ומיליוני אנשים יושבים בבית ומחפשים איך להעסיק את עצמם, התשובה: גיימינג!.

וורזון, הבאטל רויאל החינמי של אקטיביז’ן הצליח לרשום עשרות מיליוני הורדות ברחבי העולם והפופולריות של המשחק עדיין בשיאה. חוקי הבאטל רויאל די דומים למשחקים אחרים שאתם מכירים, רק שפה היא הצליחה להכניס לא פחות מ-200 שחקנים למפה אחת. הישג. המודים המוכרים קיבלו ניחוח קול אוף דיוטי ולצד המודים הבסיסיים (סולו, דוס,טריו וסקוואד), יש גם מוד פלאנדר כיפי ומהנה בו אתם מנסים לאסוף כסף ביחד עם חברים ולהגיע למיליון.

להורדת המשחק WarZone


4. VALORANT

Valorant משחק יריות חינמי להורדה

ולורנט (VALORANT) הוא המשחק הכי חדש ברשימה שהושק רשמית בחודש יוני, 2020 לאחר שסיים את שלב הבטא. המשחק מוגדר כמשחק יריות טקטי וחינמי בו שחקנים משחקים כסוכנים. הסוכנים הם דמויות המעוצבות על בסיס מספר מדינות ותרבויות ברחבי העולם.

במצב המשחק הראשי, השחקנים מוקצים לקבוצה התוקפת או המגינה כאשר לכל קבוצה חמישה שחקנים. לסוכנים יש יכולות ייחודיות שכל אחת מהן דורשת טעינה לפעולה, כמו גם יכולת אולטימטיבית ייחודית הדורשת טעינה באמצעות הריגות, מקרי מוות או פעולות ספייק. כל שחקן מתחיל סיבוב באקדח "קלאסי" ויכולת אחת או יותר-"signature ability".

ניתן לרכוש אמצעי לחימה ויכולות אחרות באמצעות מערכת כלכלית במשחק המעניקה כסף על סמך תוצאת הסיבוב הקודם. במשחק מגוון כלי נשק הכוללים תת מקלע, רובי ציד, מקלעים, רובי סער ורובי צלפים.

VALORANT זמין להורדה בחינם ל-PC בלבד, לחצו כאן.


5. "Paladins: Champions of the Realm"

Paladins Champions of the Realm FREE GAME

אוברוואטץ' (OverWatch) בחינם? מסתבר שיש משחק יריות חינמי שאמנם לא מתיימר להיות החיקוי של אוברוואטץ' אבל איך שהוא נראה, מתנהג ואיך שהוא מעוצב, כולל גיבוריו, לא משאיר הרבה מקום לדמיון. ובכל זאת, Paladins: Champions of the Realm, או בשמו המקוצר: פלדינס, הוא משחק פנטזיה יריות חינמי ששחררה חברת Hi-Rez Studios בהדרגה החל משנת 2016, במתכונת של בטא למחשב ולאט לאט הפך למשחק מלא שזמין גם לקונסולות.

המשחק מתרחש בעולם בדיוני שנקרא "Dungeonpunk". ישנם במשחק אלמנטים של פנטזיה וגם מדע בדיוני, הכוללים מצד אחד חיילים המשתמשים בכלי נשק מגוונים ומתקדמים ומצד שני גיבורים העושים שימוש רב בחרבות ובכוחות מיוחדים. בעולמם של פלדינים, ישנו קונפליקט בין שני סיעות; השופט (Magistrate) והפלדינים. הצ'מפיונס, הנחשבים ל"כוחות מיוחדים" במשחק, גויסו במטרה למזער את את הפגיעה בחיילי הרגלים. הכוחות המיוחדים הללו מחויבים לסיעה, או לשופט או לפלדינים ויש במשחק גם פלגים קלים , "Abyss", "Thousand Hands" וה- "Pyre".

פלדינס מאפשר לשחקנים לבחור דמויות שונות, צבעוניות ומגוונות, המכונים אלופים (Champions) , וכל אחד מהאלופים האלה נכנס לאחת מהקטגוריות הבאות: קו קדמי (Front Lin), נזק (Damage), תמיכה (Support) ואגף (Flank). מאחר ומדובר במשחק יריות מבוסס צוות, על השחקנים לסמוך על אסטרטגיה, תיאום ועבודת צוות על מנת להשיג ניצחון. לקבוצה טובה תהיה בחירה מאוזנת של קלאסים שיתמכו זה בזה במהלך המשחק. שורה תחתונה, תהרגו כמה שיותר, תצברו נקודות ותפתחו עוד דמויות שונות ומגוונות.

Paladins: Champions of the Realm זמין ל-ל-Xbox One, PS4, PC וגם לטוויץ'.


6. "Quake Champion"

Quake Champions Free Game

Id Software היא המלכה הבלתי מעורערת של מפתחות משחקי היריות בכל הזמנים, עם גאוני עיצוב ופיתוח כמו ג'ון קארמק ומשחקים שנכנסו לפנתאון ז'אנר ה-FPS כמו הטירה הנאצית (Wolfenstein), דום (DOOM),וכמובן Quake, שעל שמו האירוע השנתי של החברה, QuakeCon.

Quake Champions נחשף ב-2016 והחל את דרכו בבטא עם הפצה ראשונית ב-2017 עם תכניות למשחק בתשלום בעתיד, אך ב 2018 הודיעה המפיצה בת'אסדה כי המשחק יצא בגרסה חינמית. למי שלא מכיר את את המשחקים הקודמים, המשחק מהווה באיזשהו מקום המשך ל-Quake 3: Arena, אך בגרפיקה הרבה יותר מעודכנת ומודרנית. המשחק ימקם אתכם בכל סיבוב בזירה מרובת משתתפים ברשת שבה מתמודדים שחקנים עם מטרה אחת ברורה ויחידה: להרוג כמה שיותר אויבים בכמה שפחות זמן.

7599f5f4a4b287

בכדי להריץ את המשחק שזמין כרגע רק לשחקני ה-PC ולהנות מהגרפיקה המודרנית שלו תצטרכו להצטייד במחשב עם 16GB זיכרון וכרטיס מסך AMD R9 290.

Quake Champions זמין להורדה בחינם דרך Steam או דרך קובץ ההפעלה הזה – Bethesda Launcher.


7. “Warface”

warface ps4 free

Warface הוא משחק יחסית ותיק, אך כזה שעדיין לא התיישן באמת, והסיבה לכך היא שהוא פותח בזמנו על מנוע גרפי מתקדם שזכה לעדכונים רבים מאז שוחרר, אותו מנוע שעליו פותח המשחק קרייסיס 3. Warface הוא משחק יריות מגוף ראשון ששוחרר על-ידי חברת Crytek (זו שאחראית סדרת משחקי קרייסיס) והיום מופץ על ידי חברת my.com הרוסית. המשחק זכה בימיו הראשונים להצלחה היסטרית ברוסיה עם השקת הבטא שלו וכיום הוא זמין גם לשאר העולם.

וורפייס הוא משחק יריות מודרני קלאסי המחולק לשלושה סוגי מודים, PvP/PvE/ Spec Ops. הראשון הוא קו-אופ שבעצם מאפשר לך לשחק עם כמה חברים ולעבור יחד את המשימה, משימות כמו להגיע מנקודת ההתחלה עד הסיום במפה, מה שמעביר אותך למפה הבאה, ובין לבין אתה נלחם באויבים כולל בוסים. המוד השני הוא Versus, שזה בעצם ה־PvP, עם שבעה מודים שונים וקלאסיים כמו ‘FFA’, ‘TDM’ וכן הלאה. המוד האחרון, ‘הישרדות’ שבעצם שם אתה סה”כ צריך לשרוד את הסבב. למרות גילו, המשחק עדיין נראה טוב.

Warface זמין בחינם ל-Xbox OnePS4 ול-PC.


8. "Ring of Elysium"

Ring of Elysium FREE PUBG

התשובה החינמית ל-PUBG, רק שכאן מדובר במשחק יריות מגוף ראשון (עם אפשרות לגוף שלישי). Ring of Elysium הוא אחד המשחקים החדשים ברשימה, והוא נכנס לקטגוריית משחק באטל רויאל, מרובה משתתפים, שפותח על ידי Tencent Games ושוחרר בשלהי 2018.

כיאה לתת הז'אנר, ובדומה למשחקי באטל רויאל אחרים, שחקנים נוחתים על המפה ומתחילים את מלחמת ההישרדות שלהם. רק שכאן יש גם סיפור עלילתי שבו 60 איש לכודים בתוך הר שהותקף על ידי סופת שלג בשם "Ymir". הדרך היחידה לצאת מין ההר היא באמצעות טיסת הצלה שבנויה להציל רק עד ארבעה אנשים. ובמילים אחרות, חסלו את כל השאר בכדי לשרוד, ולהצליח להגיע לטיסה זו. המשחק הזה תלוי קהילה, וככל שיותר שחקנים ישחקו בו, צפויה לכם חוויית באטל רויאל מהנה ביותר.

לחצו כאן על מנת מנת להוריד את המשחק (PC בלבד)


9."Ironsight"

Ironsight f2p fps game

איירונסייט הוא משחק יריות מודרני, הריצה וסגנון המשחק מאוד (אבל מאוד) מזכירים את משחקי קול אוף דיוטי. למרות שהוא שוחרר יחסית לאחרונה, ב-2018, הוא עדיין מרגיש די מלוטש והאופי של המשחק, מכניקת הירי והתנועה, ובעיקר המפות הקטנות מעודדות שחקנים לשחק בסגנון "ראן אנג גאן" (לרוץ ולירות).

יש לקחת בחשבון שהמשחק עדיין בשלב הבטא שלו, אך הוא מתעדכן ללא הרף, ולמרות שלב מוקדם זה, הוא די מלוטש. יש מעט בעיות של איזון בין הנשקים ואין כרגע הרבה שרתים, אך זה צפוי להיפתר כשהמשחק יגיע, כך על פי המפתחים, לסטים.

המשחק Ironsight זמין לשחקני המחשב בלבד, לינק להורדה.


10. "Planetside 2"

Planetside 2 wallpaper 010

Planetside 2, עברו כמעט 8 שנים מאז שוחרר לאוויר העולם, אך אנו ממליצים עליו עדיין כי מדובר במשחק מסיבי וכל כך מיוחד, שאת החוויה שהוא יעניק לכם, לא תמצאו היום בשום משחק. מה שמייחד את Planetside 2 הוא החופש פעולה, אתה חופשי לעשות מה שאתה רוצה, מהרגע שעיצבת לעצמך דמות ובחרת עם איזו קבוצה אתה רוצה להיות, כשאתה נוחת לעולם הפתוח. מטרת המשחק היא לכבוש כמה שיותר שטחים לקבוצה שלך, כיבוש יעניק לך סכום כסף, איתו תוכל לרכוש מכוניות, טנקים או אפילו מטוסים.

ישנן כמה סוגי דמויות שלכל אחד מהם יש נשקים וכוחות שונים, מבזוקה ועד רובה רגיל, עם יכולות של הפיכה לבלתי נראה ועד האפשרות של לעוף עם תיק סילון..

Planetside 2 זמין לקונסולת ה-PS4 וגם לשחקני ה-PC


11. "Dirty Bomb"

Dirty Bomb free fps game

Dirty Bomb הוא משחק יריות מגוף ראשון ששוחרר ב-2015 ועשה רעש גדול בעת שחרורו. המפיצה שלו היא  Nexon שהביאה את לנו Combat Arms, משחק שרוב חובבי ז’אנר היריות מגוף הראשון, בעשור הקודם בטח מכירים. ב־Dirty Bomb אתם בוחרים שלוש דמויות, זה יכול להיות ‘צלף’, ‘חובש’ או מהנדס-‘אנג’ניר’. אתם נכנסים לזירה עם דמות אחת, כל אחת עם יכולות וכוחות משלה, וכאשר אתם מתים אתם יכולים במהלך הזמן לשנות לדמות אחרת.

Dirty Bomb הוא משחק קבוצתי בקצב מהיר שיאתגר אפילו את השחקנים המוכשרים ביותר. המשחק מתרחש בלונדון, אנגליה והמשימות במשחק מצריכות עבודה בצוות על מנת לנצח.

Dirty Bomb זמין להורדה למחשב בלבד דרך Steam.


12. "Black Squad"

Black Squad free shooter

Black Squad, או אם תרצו "החוליה השחורה" הוא משחק יריות צבאי מודרני שנראה כמו האח הקטן והמהיר של קאונטר סטרייק (CS GO), קטן אבל חינמי. המשחק שוחרר ב 2017 ומאפשר לשחקנים שליטה בכישוריהם בתוך מגוון רחב של מפות במשחק, מצבים ובאמצעות כלי נשק מגוונים לבחירה.

בלאק סקוואד מרגיש כמו שילוב בין קול אוף דיוטי לקונטר סטרייק והוא מגיע עם לא פחות מ-48 מפות, 85 נשקים שונים, ולמעלה מ-460 סקינים אותם תוכלו להשיג במשחק.

Black Squad זמין להורדה למחשב בלבד, דרך Steam.


13. "CrossFire West"

CrossFire West free fps game

מקום עשירי שחותם את הרשימה הוא קרוספייר ווסט, משחק עם היסטוריה (ועתיד) ששווה התייחסות. גרסת המשחק הראשונה הייתה התשובה של קוריאה ל Counter-Strike, והתשובה הזו הייתה מוצלחת עד כדי כך שהוא נחשב בזמנו לאחד המשחקים הפופולריים בעולם עם לא פחות מ-650 מיליון שחקנים רשומים.

הגרסה של המשחק שזמינה גם לישראלים נקראת CrossFire West – השם הרשמי של גרסאות המשחק האיחוד האירופיות / אמריקאיות החדשות הממוזגות. ל- CrossFire West יש את כל סימני ההיכר של שיבוט Counter-Strike. אמנם הוא לא משחק היריות הכי יפה בשוק, בסטנדרטים של ימינו, אבל שנות השירות הרבות שלו מעניקים לכם יותר מ -30 מצבי משחק זמינים, שלל נשקים ומפות, ואפילו מצב זומבים, וכל זאת בחינם אין כסף.

בשנה הבאה צפוי להגיע משחק חדש בשם CrossfireX (שמיועד לאקסבוקס X ולמחשב האישי) שמפותח על ידי Smilegate Entertainment, וחברת- Remedy Entertainment (שחתומה על סדרת המופת מקס פיין) היא אחת משותפות הפיתוח שלה, ושתיהן עובדות על קמפיין שחקן יחיד עבור CrossfireX.

לחצו כאן להורדת CrossFire West למחשב.



14. "Team Fortress 2"

maxresdefault

Team Fortress 2, המשחק שאמנם שוחרר לראשונה בשנת 2007, אך עדיין מככב כאחד ממשחקי היריות החינמיים הטובים ביותר בסטים (טכנית, הוא הפך למשחק חינמי בשנת 2011).  אז מה המשחק מציע לנו? בניגוד לכותרים כמו CoD או BF שמנסים להיות כמה שיותר ריאליסטיים, TF2 הוא לא כזה, שדווקא להפך הוא משדר לנו כמה שיותר צבע בעולם. אך עדיין אלמנט היריות והאקשן נשאר, יש 11 מצבי משחק, מ’העברת הדגל מצד אחד לצד השני’ ועד ‘מלך הגבעה’. כמובן שזה רק חלק קטן ממנו, את ההמשך תגלו בעצמכם.

את המשחק תוכלו להוריד מפה.


15. "Unreal Tournament"

unreal tournament FREE 2020

Unreal Tournament הוא אתחול מחדש לסדרת UT שמפותח על ידי Epic Games, יוצרת המשחק פורטנייט. המשחק שנמצא בשלב Pre-Alpha והיה עתיד להיות המשחק התשיעי בסדרת Unreal האלמותית, יישאר במצב זה גם בעתיד, שכן חברת אפיק העבירה את רוב צוותי הפיתוח שלה לטובת המשחק הכי רווחי שלה בהיסטוריה, פורטנייט. ובכל זאת, מה שיש כרגע זה משחק יריות חינמי סופר מהיר שלראשונה בסדרה, עושה שימוש במנוע הגרפי Unreal Engine 4 ומכיל בתוכו מצבי משחק כמו Deathmatch (שהוא בעצם FFA) הקלאסי , Duel – קרב 1 על 1, Capture the Flag, Assault ועוד.

להורדת Unreal Tournament לחצו כאן (PC בלבד)


ראוי לציון: "Argo"

ARGO FREE GAME

Argo הוא משחק יריות צבאי טקטי שמפותח על ידי Bohemia Interactive, החברה שהביאה לנו את המשחקים Arma 3 ו-DayZ. המשחק לוקח את רוב האלמנטים המוצלחים של המשחק Arma 3, כמו מערכת הבליסטיקה, מערכת הנשק ומערכות החי"ר המלוטשות. המשחק בנוי על מפה אחת ענקית שלקוחה מתוך אחד המשחקים הכי טובים שנעשו אי פעם, Operation Flashpoint: Cold War Crisis. המפה המדוברת היא העולם של המשחק ההוא, האי הבדיוני Malden שהוא עולם פתוח ומסיבי בגודל של כ 62 קמ"ר.

משחק יריות חינמי 2020

Argo כולל במצב האונליין שלו 3 מודים : Link, Raid ו-Clash. שני המודים הראשונים יזכירו לכם משחקים כמו Counter Strike ואילו המוד קלאש מתאים יותר לשחקנים שמחפשים טקטיקה ומשחק איטי יותר, תוך תכנון מסלול והשתלטות על בסיס האויב. המשחק גם מכיל מצב קו-אופ, לאלה מביניכם שרוצים להתרענן קצת עם החברים במשימות מאתגרות, ובחינם.

להורדת המשחק Argo (זמין ל-PC בלבד)


אפשר גם לשקול: "Defiance"/ "Defiance 2050"

defiance game wallpaper

Defiance הוא משחק יריות אקשן עם עולם פתוח מגוף שלישי שפותח על ידי Human Head ו־Trion Worlds שהיא גם המפיצה שלו. הוא שוחרר באפריל 2013 לקונסולות XB360, PS3 ולמחשב האישי. המשחק הפך לחינמי ביוני 2014 במחשב האישי, חודשיים אחרי לקונסולת PS3 ולקראת סוף השנה אצל קונסולת Xbox 360. במשחק זה אתם יוצרים את הדמות שלכם ואתם בוחרים לאיזה קבוצה אתם רוצים להשתייך, בין אם זה ‘בני אנוש’ לבין חייזרים, אתם יוצאים לעולם הפתוח ונלחמים כדי לשרוד. את הפרטים המלאים תדעו כשתשחקו בו, תוכלו דרך פה או פה.

Defiance 2050 הוא מעין משחק המשך או מעודכן לקודם שמביא איתו מספר שיפורים קוסמטיים וגם סיפור שונה בו אתם הופכים לציידים (Ark Hunter). (לחצו על התמונה מעל להורדה).

הצטרפו לערוץ הטלגרם החדש של גיימפרו לעדכונים שוטפים בנושאי גיימינג וטכנולוגיה. תוכלו גם להירשם לעדכונים דרך עמוד החדשות של גוגל או בעמוד הפייסבוק.




כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות