התעורר, גורדון פרימן, "Half Life: Alyx" נחשף

האם גורדון פרימן בחיים? ידם של החייזרים על העליונה? ומה קורה עם Valve? האם היא למדה לספור ל־3?

כל אלה שאלות מצוינות שראויות לתשובות מסועפות ומורכבות כשלעצמן, אך עבדכם הנאמן טרם יודע את התשובות אליהן – אולם בפי בשורה מעניינת לא פחות; אותו מוצר מסתורי עליו גוּגל רבות בשנים ברשתות החברתיות – זה שהתחיל בתור סיקוול גנוז למאורעות הפרקים הקודמים בפרנצ'ייז (=ע"ע פרק 2\חלק 2\פרק 2: חלק 2\כל־דבר־המכיל־את־הספרה־2), ששוּרבּב בהמשך לאידורציה שונה ובלעדית עבור הקונסולה נינטנדו סוויץ' (שנגנז בגרסה זו, על פי הדיווחים, גם הוא) ונגמר כאח הבכור לשלושה פרויקטים ייעודי VR 'גדולים', לטענת המקורות, מצד Valve – כעת רוקם עור וגידים.

זה עתה הודיעה ענקית המשחקים כי בכוונתה לחשוף רשמית את כותר ה־VR הגדול הראשון שלה, "Half Life: Alyx", לקהל הרחב; פרטים נוספים יתקבלו ביום חמישי הקרוב בשעה 20:00.

לצערנו מידע נוסף טרם הוכרז, אם כי סרטון אינפורמטיבי ומעניין מאת אושיית הרשת העונה לכינוי "McVicker", שלקח על עצמו מזה שנים את המטלה לסקור בדקדוקי טיפין את מעלליה של ענקית המשחקים באופן בלעדי, בין היתר בתחומים אמנותיים, כלכליים וטכניים, מציע מגוון אפשרויות ודעות שונות על המוצר המדובר, ואיך לדעתו הוא ישתלב במרקם הנרטיבי של הסדרה המוצלחת.

 

האם כדאי להעיר את העולם משנת החורף בה הוא מצוי? האם זהו הרגע המיוחל? אני לא בטוח, אך תמיד כיף לראות איך במחי רגע האדים מאדימים לסביבה את הלחיים בשנית.

הישארו איתנו למגוון עדכונים חדשותיים נוספים!

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close