BlizzCon 2019: הוכרז Overwatch 2

פתיחה חגיגית לאירוע בליזקון 2019 עם הכרזה על המשחק הבא בסדרת אוברוואץ'- Overwatch 2

מעריצי משחק היריות מגוף ראשון, Overwatch , לבטח נרגשים מההכרזה הרשמית הערב על משחק ההמשך, Overwatch 2 לאחר שפרטים אודות ההכרזה הודלפו בתחילת השבוע. בפתיחת האירוע השנתי של חברת בליזארד, BlizzCon 2019, הכריזה החברה על משחק ההמשך לאחד ממשחקי היריות ברשת המצליחים בעולם שמונה כיום למעלה מ-50 מיליון שחקנים. צפו בטריילר ההכרזה:

Overwatch 2 יכיל מצב משחק חדש בשם Push, שנקבע בטורונטו. במצב זה, שתי קבוצות יתמודדו כדי להשתלט על רובוט שמתחיל במיקום מרכזי. עליכם ובני זוגכם לדחוף את הרובוט לעבר בסיס האויב. כל צוות רשאי להשתלט על הרובוט בכל עת. הקבוצה הדוחפת את הרובוט הכי רחוק לצד האויב מנצחת במשחק. מצב זה ניתן לשחק בקומת התצוגה באירוע בסוף השבוע הקרוב.

סיפור נוסף מובטח בהמשך וגם תוכן PvE עם משימות סיפור. האחד שוכן בריו. משימות חדשות, הנקראות משימות גיבור, יכנסו גם הן למשחק.

משימות גיבור (Hero missions) יתמקדו בחוויות שיתופיות שניתנות להפעלה מרובה כשכל אחד מהם מופעל על ידי מערכת התקדמות עצמאית. מצבים אלה מבטיחים יכולת הפעלה חוזרת על ידי כך שהם מאפשרים לפלס את הגיבורים שלך בכדי להרוויח אפשרויות התאמה אישית עצמתיות. פעולות כוח אלה כוללות שינוי שביתת האש של ריינהרדט להצית אויבים סמוכים. תוכל גם לשנות את פצצת הדופק של טרייסר כדי לגרום לתגובת שרשרת.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close