Gamescom 2019: גיימפליי ראשון מתוך משחק "הנוקמים"

צפו ב-18 דקות של גיימפליי מתוך משחק "הנוקמים" בסרטון שנחשף באירוע גיימסקום 2019

החשיפה הרשמית של חברת Square Enix על במת E3 2019 למשחק “Marvel’s Avengers” השאירה בעיקר טעם של עוד וציפייה לקראת חשיפה קצת יותר "רצינית" בדמות גיימפליי. באירוע Gamescom 2019, שמתרחש ברגעים אלה ממש בקלן שבגרמניה, נחשף סרטון גיימפליי ארוך ומרשים שמתחיל מהאקט הראשון של המשחק. צפו:

העלילה של המשחק מתחילה ביום הנוקמים (Avengers Day)- חגיגות מצעד יחידת הגיבורים של מארוול בסן פרנסיסקו, לפני פיגוע טרור (בהובלת הנבל Taskmaster) שחיבל בגשר של שער הזהב (Golden Gate).

הסרטון נראה מרשים ונותן לנו מידע רב על משחק הנוקמים של מארוול, ונותן לנו גם מושג על המכניקה של המשחק, כאשר כל גיבור שניתן לשחק בו מציע סגנונות לחימה שונים. כפי שצוין במצגות הקודמות של של המשחק בתערוכת E3 (בדלתיים סגורות), במשחק הנוקמים אתה משתלט על חמשת חברי הצוות הראשי: קפטן אמריקה, איירון מן, ת'ור, האלק והאלמנה השחורה. שלב ההיכרות שניהם מניע את הסיפור ומציג את המכניקה של כל דמות. קאפ (Cap) הוא ברואלר עם המגן דמוי הבומרנג שלו, האלמנה השחורה היא שילוב של לחימה ושימוש באקדח, ת'ור משתמש במתקפות ברקים, איירון מן מתעופף, והאלק כמובן מנפץ. הטריילר מעניק מבט די נרחב על כולם, כולל קרב בוסים מורחב נגד טסקמאסטר כאלמנה שחורה.

“Marvel’s Avengers” ישוחרר ב-15 במאי, 2020 לקונסולות PS4/Xone וגם ל- PC ו- Google Stadia.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות