רשמי: צפו בטריילר בכורה לסדרת הטלוויזיה "המכשף"

נטפליקס משחררת טריילר ראשון לסדרה הטלוויזיה החדשה The Witcher ("המכשף") המבוססת על הסאגה הפופולרית של הסופר הפולני אנדז’יי סאפקובסקי ותנסה לרכב על הצלחת סדרת משחקי התפקידים

בדיוק לפני שנתיים וחודשיים הוכרזה סדרת טלוויזיה חדשה, The Witcher, שבהמשך לאחת ממהצלחות היותר גדולות של תעשיית המשחקים בעשור האחרון ובעיקר המשחק האחרון בסדרה (The Witcher 3: Wild Hunt) שקטף כמעט כל פרס ותואר אפשרי.

Netflix מפתחת ומפיקה את הסדרה בה יככב הנרי קאביל (Henry Cavill), שאתם מכירים אותו כסופרמן (לשעבר, הוא כבר לא יגלם את דמותו בעקבות סכסוך עם אולפני וורנר) בסרטים "איש הפלדה" ולאחר מכן בסרטים "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" ו"ליגת הצדק", וייכנס לנעליו של הדמות הראשית בסדרת הספרים/משחקים, גראלט מריביה. הסדרה צפויה להגיע אלינו ברבעון האחרון של 2019, שזה ממש בקרוב, ועל פי הטריילר הראשון והמרשים שנטפליקס שחררה, הציפיות ממשיכות לעלות. צפו:

את הטריילר שחררה נטפליקס במהלך כנס קומיקון (Comic Con 2019) שבסאן דייגו, ואתם יכולים להתרשם מסצנות ראשונות של גראלט בגילומו של קאביל, ועוד שלל דמויות משנה נוספות בסדרה (כל הקאסט כאן) כולל  Yennifer שתשחק תפקיד חשוב בסדרה. אפשר גם בהחלט להתרשם מהתחושה של העולם הקודר של היבשת, וכן מבט על כמה מפלצות.


מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות