רשמי: משחק PUBG חדש נמצא בפיתוח

מפיצת משחק הבאטל רויאל מהמצליחים בעולם מאשרת כי היא עובדת על המשחק הבא, PUBG 2?

משחק חדש שיישא את השם המחייב "Playerunknown's Battlegrounds" או בקיצור PUBG, נמצא כרגע בפיתוח, כך מאשרת חברת PUBG Corp שהיא חברת הבת של Bluehole Studio Inc, מפתחת ומפיצת המשחק המצליח. את המשחק הבא מפתחת חברה אחרת וחדשה בשם Striking Distance אותה ממנכ"ל גלן שופילד, שזכור לחלקכם כראש הסטודיו השלישי ברוטציה של פיתוח משחקי קול אוף דיוטי, Sledgehammer Game שחתומה על המשחק הלפני אחרון בסדרה: COD: WWII.

הפרויקט החדש נמצא כרגע בחיתוליו, ומעט מאוד ידוע עליו כרגע. בהודעה לעיתונות של PUBG קורפ, החברה מציינת כי המשחק הוא "חוויית נרטיב מקורית בתוך היקום של PUBG", בעוד שופילד רומז שהמשחק הבא לא יהיה בהכרח בז'אנר הבאטל רויאל, הכל עוד עשוי להשתנות. בהמשך, הספיק סופילד לצייץ בטוויטר כי המשחק החדש הוא לא באמת המשך ל- PUBG.

בתור אנשי קריאייטיב, החופש לחקור את היקום של PUBG מעניק אינספור אפשרויות מרגשות, אשר אני רואה מעבר לז'אנר הבאטל רויאל.

PUBG החל את דרכו כמוד למשחק היריות הריאליסטי ARMA 2, אותו פיתח בחור בשם ברנדון גרין המכונה Player-Unknown, ובתחילת 2017 המוד הפך למה שאתם בערך מכירים היום ובהיסטוריה הוא יירשם כאחד המשחקים המשפיעים ביותר על ז'אנר שלם בהיסטוריה של הגיימינג, כזה שסלל את דרכם של משחקים אחרים מצליחים כמו Apex Legends, הבלאק אאוט של Call of Duty: Black Ops 4 וכמובן, Fortnite.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x