E3 2019: שירות Google Stadia יושק בנובמבר ב-9.99 דולר לחודש, ויכלול את Destiny 2

E3 2019: גוגל חושפת את מחיר דמי המנוי לשירות הסטרימינג שלה ואת מועד ההשקה. השירות יושק עם המשחק Destiny 2 ועוד 30 משחקים אחרים

בחודש מרץ האחרון, באירוע GDC 2019, חשפה גוגל את מהפיכת הגיימינג לדבריה, Google Stadia. שירות סטרימינג של משחקי וידאו תובעניים במיוחד שיהיו זמינים על כל מכשיר ובכל מקום. כעת, בפתיחת תערוכת המשחקים E3 2019, חושפת ענקית האינטרנט את מועד ההשקה, חודש נובמבר 2019 ואת מחיר דמי המנוי שגיימרים יאלצו להיפרד מהם בחודש- 10 דולרים. גוגל חשפה כי מנויים חודשיים יזכו להזרמת משחקים עם תמיכה של רזולוציה עד 4K ב 60fps, תמיכה ב- HDR ואף תמיכה באיכות אודיו 5.1 סראונד.

Destiny 2: The Collection

מנויים יקבלו מהדורה מיוחדת של אחד ממשחקי היריות ברשת המצליחים של השנים האחרונות Destiny 2, לצד כל ההרחבות הקודמות שלו וכולל את כל ההרחבות שיצאו בהמשך, ההרחבות שנכללות בגרסה זו:  the Curse of Osiris ו-Warmind, ההרחבה האחרונה Forsaken ואף ההרחבה הבאה- Shadowkeep שצפויה לצאת בהמשך השנה. המהדורה המיוחדת של המשחק זוכה לשם Destiny 2: The Collection.

https://www.youtube.com/watch?v=92ZTyVWzTNc

משחקים נוספים חוץ מדסטיני 2 שנחשפו יהיו: The Division 2, Assassin’s Creed Odyssey, Doom, ושלושת הכותרים האחרונים בסדרת Tomb Raider. משחקים נוספים ייחשפו בהמשך אך לא בגוגל מדגישים כי יהיה מדובר במשחקים “לא חדשים” וכל משחק חדש שיושק בסטאדיה בעתיד יעלה לכם כסף, בנוסף לדמי המנוי.

השירות בהשקה דורש מכשיר Google Chromecast ובהמשך ניתן יהיה להשתמש בשירות גם דרך כל מכשיר אחר שמריץ כרום.

 

 

נכון להודעה הרשמית של גוגל, ישראל עדיין מחוץ לתמונה וצפויה להצטרף בהמשך ל-14 המדינות שיזכו להשקה בנובמבר: בלגיה, פינלנד, קנדה, דנמרק, צרפת, גרמניה, אירלנד, איטליה, הולנד, נורבגיה, ספרד, שבדיה, בריטניה וארצות הברית.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות