E3 2019: אחרי משחקי הכס מגיע Elden Ring go עם טיזר בכורה

(עדכון)- טיזר בכורה למשחק Elden Ring שוחרר והוא מציג זרועות מרוסקות, זרועות מחזיקות פטישים, בחור עם כובע יפה מושך את זרועו, ומה כל זה אומר? לא ידוע עדיין…צפו:

הדלפה מרעישה: שת"פ בין ג'ורג' ר. ר. מרטין ומפתחת דארק סולס הוא המשחק Elden Ring

רובכם בטח יודעים שסופר המדע הבדיוני והפנטזיה, ג'ורג' ר.ר. מרטין, הוא האיש שבזכותו העולם זכה לקבל את סדרת "משחקי הכס" שכן, הסדרה מבוססת על סדרת ספריו (A Song of Ice and Fire) ואנחנו מניחים שחלקכם הגדול מכיר את חברת הפיתוח המשובחת, From Software שאחראית על פיתוחם של כמה מהמשחקים הטובים והמוערכים של השנים האחרונות: Demon's Souls, Dark Souls, Bloodborne, ו- Sekiro.

מתוך dark souls 3

כעת מתברר שהשמועות אודות שיתוף הפעולה בין היידטקה מיאזקי (Hidetaka Miyazaki), האיש שחתום על שלל המשחקים הללו שלמעלה, לבין ג'ורג' ר.ר. מרטין רוקמות עור וגידים והעולם אותו יצרו השניים בעבודה של 3 שנים לפחות נקרא Elden Ring, תמונה ראשונה ומאוד משכנעת דלפה לרשת:

התמונה לעיל מציגה טבעת ענקית אחת של אור המקיפה כמה טבעות קטנות יותר, נראה יותר כמו כתר עגול סביב כמה קטנים יותר. נראה שיש מאגר של אנרגיה בחלק העליון של התמונה, המטפטף בקו ישר לטבעת גדולה יותר. על פי ההדלפה, המשחק מתואר כחוויה בעולם פתוח שבו עליכם לחקור ממלכות שונות, להרוג את השליטים מאחורי כל ממלכה ובכך לפתח את היכולות שלהם או את הכוחות העל טבעיים שלכם.

המשחק צפוי להיחשף רשמית באירוע של מיקרוסופט ב-E3 2019 וזה יקרה מחר.



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות