E3 2019: בת'סדה מכריזה על Ghostwire Tokyo

מבית היוצר של סדרת האימה The Evil Within מגיעה הכרזה על משחק חדש ומבטיח, עם שדים ורוחות שישוחרר בשנה הבאה, Ghostwire Tokyo

אולי אחת ההכרזות היותר מעניינות שהגיעו השנה בתערוכת E3 2019 במסיבת העיתונאים של באת'סדה, אפילו יותר מעניין מהחשיפה של דום, המשחק Ghostwire Tokyo מבית היוצר של חברת הפיתוח היפנית המוערכת Tango Gameworks, יוצרת סדרת האימה המשובחת, The Evil Within.

טריילר ההכרזה נראה כמו חידה, לא באמת ניתן להבין על מה המשחק אך ניתן להבין כי כל ההמון של אזרחי טוקיו נעלמים פתאום באוויר, הבגדים המושלכים שלהם הם הרמז היחיד שהם היו שם בכלל. בעוד שרוב האנשים הנותרים בעיר יוצאים מדעתם (בצדק), דמות בודדת של ברדס בודקת בשלווה את העיר, חמוש עם חץ וקשת. עוד בטריילר,  חבורה של יצורים על טבעיים, שרובם נראים כמו פרשנויות מודרניות של yokai יפני (שדים ורוחות בפולקלור היפנית).

במהלך מסיבת העיתונאים עלה לבמה יוצר הסדרה ומייסד החברה, שינג'י מיקאמי (Shinji Mikami) שהכריז על המשחק החדש והודיע שלא מדובר במשחק אימה. על פי הטריילר הראשון והדברים שנאמרו על הבמה על ידי מנהל הקריאייטיב של המשחק, איקומי נקמורה (Ikumi Nakamura), המשחק Ghostwire Tokyo הוא "מפחיד", אבל לא מדובר באימה הישרדות כמו המשחקים האחרונים של The Evil Within אלא יותר משחק של לקיחת אתגרים ונסיון לפתור תעלומות באמצעות מחקר של העיר כי עליכם מוטלת המשימה לגלות מדוע אנשים נעלמים ואיך אפשר למצוא דרך לעצור את התופעה.

אין כרגע תאריך יציאה למשחק או לאילו פלטפורמות הוא יושק, Tango Gameworks תעדכן בהמשך..


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות