E3 2019: הוכרז Bleeding Edge- אוברוואץ' על סטרואידים?

חברת נינג'ה טאורי מכריזה על משחק מולטיפלייר צבעוני עם דמויות די משוגעות וססגוניות, האם זה יעבוד לפחות כמו Overwatch?

רק בשנה שעברה הודיעה מיקרוסופט כי היא רכשה את חברת הפיתוח המוערכת Ninja Theory, זו שאחראית בין היתר על משחקים כמו Heavenly Sword, DmC ו- Hellblade Senua's Sacrifice. כבר השנה העסקה הזו משתלמת לה עם אחת התצוגות היותר צבעוניות שידעה מיקרוסופט במסיבת העיתונאים שלה ב-E3 2019. למרות שהחשד המיידי הוא שהמשחק יהיה בלעדי לאקסבוקס, מיקרוסופט הבהירה שהוא ישוחרר גם ל-PC.

Bleeding Edge Screenshot Maeve

אחרי שדלף לרשת סרטון ההכרזה שלו, כמו משחקים רבים השנה ב-E3, נחשף המשחק הבא של Ninja Theory והוא נקרא Bleeding Edge. משחק מבוסס מולטיפלייר שיכיל קבוצות של עד 4 שחקנים (4vs4) ויתמקד בעיקר בקרבות פנים מול פנים של דמויות צבעוניות עם יכולות אישיות ונשקים די מגניבים.

הפיתוח של המשחק החל לפני כ-3 שנים, בדיוק בזמן שקהילת הגיימרים בעולם החלה להתאהב ב-Overwatch, ובחברת נינג'ה תאורי ניסו ליצור עולם בעל תערובת אלכימית של מדע בדיוני דיסטופי, אפוקליפסה, כישוף ומיתולוגיה. מיליןם יפות ללא ספק, מה שאנחנו רואים בסופו של דבר זה משחק שמאוד מזכיר את Overwatch בדמויות ובסטייל ואפילו חלקים של הסביבה ערוכים באופן דומה לנקודת הבקרה הסופית של Hanamura ו Volskaya Industries.

Bleeding Edge Screenshot MakutuBleeding Edge Screenshot Gizmo

אתר הגיימינג הספרדי 3DJuegos העלה סרטון ליוטיוב בו ניתן להתרשם מגיימפליי (אוף סקרין):

Bleeding Edge עדיין לא קיבל תאריך יציאה רשמי אך שלב האלפא למשחק יחל ב-27 ביוני ואתם מוזמנים להירשם אליו באתר הרשמי.


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות