סוני ומיקרוסופט מכריזות על שיתוף פעולה אסטרטגי

שיתוף פעולה נדיר בין שתי ענקיות הטכנולוגיה מיקרוסופט וסוני בתחום הענן שהפתיע את התעשייה

שתי יצרניות הקונסולות החזקות בעולם יצאו בהודעה לעיתונות על שיתוף פעולה נדיר על מנת לשפר את חוויית הלקוח בפלטפורמות הבידור שלהן ובפתרונות AI.

על פי מזכר ההבנות שנחתם בין הצדדים, שתי החברות יבחנו את הפיתוח המשותף של פתרונות ענן עתידיים ב- Microsoft Azure לתמיכה בשירותיהן בהתאמה ובזרימת תוכן. בנוסף, שתי החברות יבחנו גם את השימוש בפתרונות מבוססי Microsoft Azure מבוססי Datacenter עבור שירותי המשחק והזרמת התוכן של Sony. על ידי עבודה משותפת, החברות שואפות לספק חוויות בידור משופרות יותר עבור לקוחות ברחבי העולם שלהם. מאמצים אלה יכללו גם בניית פלטפורמות פיתוח טובות יותר עבור קהילת יוצרי התוכן.

במסגרת מזכר ההבנות, סוני ומיקרוסופט ישתפו פעולה בתחומים של מוליכים למחצה ו- AI. עבור מוליכים למחצה, מדובר בפיתוח משותף פוטנציאלי של פתרונות חיישני תמונה חכמים חדשים. על-ידי שילובם של חיישני התמונה המתקדמים של סוני עם טכנולוגיית Azure AI של מיקרוסופט באופן היברידי על פני ענן וקצה, כמו גם פתרונות הממנפים את המוליכים למחצה של Sony ואת טכנולוגיית הענן של מיקרוסופט, החברות שואפות לספק יכולות משופרות ללקוחות ארגוניים.

במונחים של AI, הצדדים יבחנו שילוב של פלטפורמת AI מתקדמת של מיקרוסופט ובמוצרי צריכה של Sony, כדי לספק חוויות AI אינטואיטיביות וידידותיות למשתמש. קניצ’ירו יושידה (Kenichiro Yoshida), נשיא ומנכ”ל סוני הודיע:

סוני היא חברת בידור יצירתית עם בסיס מוצק של הטכנולוגיה. אנו פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם מספר רב של יוצרי תוכן המעשירים את הדמיון של אנשים ברחבי העולם. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית שלנו, אנו מספקים את הכלים כדי להביא את החלומות שלהם ואת החזון למציאות . פלייסטיישן הגיעה דרך שילוב של יצירתיות וטכנולוגיה. המשימה שלנו היא לפתח בצורה חלקה פלטפורמה זו שתספק את חוויות הבידור הטובה ביותר, יחד עם סביבת ענן שתבטיח את החוויה הטובה ביותר האפשרית, בכל עת ובכל מקום. במשך שנים רבות, מיקרוסופט הייתה שותפה עסקית חשובה עבורנו, אם כי כמובן שתי החברות מתחרות בתחומים מסוימים. אני מאמין כי הפיתוח המשותף שלנו של פתרונות ענן בעתיד יתרום רבות לקידום התוכן האינטראקטיבי. בנוסף, אני מקווה כי בתחומים של מוליכים למחצה ו- AI, מינוף הטכנולוגיה החדישה של כל חברה בצורה משלימה הדדית תוביל ליצירת ערך חדש לחברה.

“סוני תמיד היתה מובילה בתחום הבידור והטכנולוגיה, ושיתוף הפעולה שהכרזנו היום בונה על ההיסטוריה של חדשנות”, אמר סאטיה נדללה, מנכ”ל מיקרוסופט. “השותפות שלנו מביאה את הכוח של Azure ו- Azure AI לסוני כדי לספק משחקים חדשים וחוויות בידור ללקוחות”.

בהמשך, שתי החברות יחלקו מידע נוסף כאשר יהיה זמין. סביר להניח שנשמע על השת”פ הנדיר הזה בתערוכת E3-2019.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות