Call of Duty: Modern Warfare הוכרז רשמית

הכותר הבא בסדרת משחקי היריות המצליחה קול אוף דיוטי הוכרז לצד טריילר חשיפה, מועד יציאה ופרטים ראשונים. יש אפילו מנוע גרפי חדש וקרוס פליי!

Call of Duty: Modern Warfare הוא שמו של המשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי, ואם השם מעט מבלבל אתכם עם המשחק Call of Duty 4: Modern Warfare ששוחרר ב-2007, אתם צודקים, זה מאוד מבלבל. אקטיויז'ן וחברת הפיתוח המקורית של הסדרה, אינפיניטי וורד פשוט השמיטו את הספרה 4 מהמשחק ההוא והכריזו על השם של המשחק החדש שיהווה מעין סופט ריבוט לתת סדרת מודרן וורפר. מי שחיכה ל- Modern Warfare 4 יכול להתנחם בעובדה שלמעט השם, טכנית מדובר במשחק המשך לתת הסדרה.

מודרן וורפר איז באק

המשחק החדש יחזיר לקדמת הבמה את מצב הקמפיין לשחקן יחיד, שהיה מאוד חסר במשחק הקודם (בלאק אופס 4), יכיל מצב מולטיפלייר מתקדם וגם מצב קו-אופ.  אינפיניטי טוענת למלחמה מודרנית חדשה לגמרי, שכל מה שקורה בה,יגרום לכם לחוויה טעונה רגשית שבהן הכללים אפורים וקווי קרב מטושטשים, השחקנים יצטרפו לצוות מגוון של כוחות מיוחדים בינלאומיים ולוחמי חופש במשימות מרתקות ודרך ערים אירופיות אייקוניות ומרחבים במזרח התיכון.

לוחמי עילית ביחידת הקומנדו הבריטית S.A.S. ייקחו חלק משמעותי בעלילה

מה הסיפור של Call of Duty: Modern Warfare

מפרטים ראשונים שנמסרו מאקטיוויז'ן ושלבטח יורחבו בהמשך, מבחינת עלילתית, המשחק החדש יהווה מעין ריבוט לתת-הסדרה של מודרן וורפר כך שלא יהיה לו באמת קשר לשלושת הכותרים ששוחררו עד היום (MW1/2/3). זה הולך להיות חזרה מפוארת של משחק מונחה סיפור לשחקן יחיד, מנקודת מבט של שלוש דמויות שונות.

חלק מהקמפיין יהיה מנקודת המבט של לוחמת מורדים במזרח התיכון, שהפכה לרדיקלית כאשר הצבא הרוסי הרג את אביה. בחלק אחר של המשחק נשחק כסמל של יחידת העילית S.A.S, הדמות השלישית שנשחק עדיין לא נחשפה.

זה אינטנסיבי, זה מרגש, ואנחנו לא יכולים לחכות שהמעריצים שלנו ישחקו בו באוקטובר

קרוס פליי ומנוע גרפי חדש, להתראות DLC

לצד סרטון חשיפה שמחזיר אלינו את קפטן פרייס לצד כמה דמויות חדשות, כשבינתיים אושר ש"סופ" גם כן משתתף במשחק, לא מדובר בסיקוול או פריקוול, אלא בסיפור חדש לגמרי שעלילתו מתרחשת בימים אלו ממש. סרטון החשיפה מתמקד אך ורק בקמפיין. המשחק מבטיח לשחקנים "סיפור גס, מחוספס ופרובוקטיבי", ויכלול פעולה במספר "ערים אירופיות איקוניות".בהמשך תשחרר החברה גם סרטוני מולטיפלייר ואולי תחשוף עוד מצבים כמו באטל רויאל?. צפו:

האתר יורוגיימר כבר דיווח כי המשחק החדש משתמש לראשונה מאז היווסדה של הסדרה במנוע גרפי חדש לגמרי, ואקטיוויז'ן מאשרת זאת. למי שעוקב אחר הסדרה מאז החלה, והמתין לעידן בו ליטוש מנועים גרפים ישנים ייעלם ויוחלף למנוע גרפי חדש, יכול להפסיק לחכות, זה באמת קורה הפעם. המנוע החדש יספק, לטענת החברה, חוויה אימפרסיבית וחוויה מציאותית שלא נראתה עד היום בסדרה כולה. הטכנולוגיה החדשה מנצלת את ההתקדמות העדכנית בתחום ההנדסה החזותית, כולל מערכת פיסיקלית שתאפשר תצוגה הרבה יותר ריאליסטית מכל מה שהכרנו עד היום בסדרת קול אוף דיוטי.

עוד הוכרז כי המשחק החדש לא יכיל הרחבות בכלל (DLC), מה שמשליך על כך שלראשונה מזה שנים רבות, כותר חדש של קול אוף דיוטי לא ילווה ב-Season Pass, שעולה בדר"כ 50 דולר בהשקה. מדובר בחדשות מצוינות לכל מי שאיבד עניין בסדרה לנוכח הפגזות של הרחבות שעולות לא מעט כסף. מפות יחולקו בחינם לכל מי שמחזיק בעותק של המשחק וההרחבות, מלבד שחרור מוקדם ל-PS4, יגיעו לכולנו בחינם. נחשפו פרטים על מהדורת אופרייטור של המשחק שתעלה 80 דולרים, ומהדורה מיוחדת גם הכוללת 3000 נקודות COD במשחק במחיר של 99 דולרים:

עוד הכרזה לא פחות ממדהימה ומפתיעה היא שהמשחק יתמוך בקרוס פליי, כלומר שחקני מחשב יוכלו לשחק עם ונגד שחקני PS4 או שחקני אקסבוקס באותו איזור. למרות שכרגע המשחק הוכרז למחשב כהשקה בלעדית בבאטל.נט של בליזארד, מעניין יהיה לראות איך זה יעבוד. למי שמחכה להכרזה על זומבים, כדאי שיפסיק להמתין, מצב הזומבים לא היה אף פעם חלק מתת-הסדרה מודרן וורפר וזה לא הולך להשתנות גם כאן.

Call of Duty: Modern Warfare ישוחרר ב-25 באוקטובר, ל-PlayStation 4, Xbox One, וגם ל- PC.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות