הסבתא הגיימרית תונצח כדמות במשחק Elder Scrolls 6

Skyrim Grandma, היוטיוברית הגיימרית הכי מבוגרת שמשחקת במשחק התפקידים הפופולרי, תונצח כדמות במשחק הבא בסדרה- The Elder Scrolls VI

זה החל בעצומה שדווחה על-ידי האתר יורוגיימר וקראה למפתחי סדרת המשחקים להנציח את היוטיוברית הקשישה שירלי קורי (Shirley Curry) בת ה-82, מהחשש שבצאת המשחק הבא בסדרה (Elder Scrolls 6), היא תהיה כבר בת 88 וספק אם תוכל עדיין להמשיך ולהנות מגיימינג ובעיקר מהסדרה אותה היא כה אוהבת בגיל זה. העצומה החלה אחרי ששירלי אמרה את הדברים האלה:

ובכן, אני אניח את הקלפים על השולחן, פשוטו כמשמעו! כאשר Skyrim 6 ישוחרר אני אהיה בת 88! אז אני כנראה לא אוכל כבר לשחק, אז אני הולכת רק לחלום על המשחק

בחברת Bethesda לא נשארו אדישים לבקשה זו ולדבריה של שירלי קורי ובמסגרת חגיגות ה-25 לסדרת The Elder Scrolls שבאירוע PAX East החברה הכריזה כי דמותה של שירלי תונצח בכותר הבא בסדרה עם נשק ייחודי:

תגובתה לבשורה זו:

זה אומר הרבה בשבילי, כי אני אשמח מאוד לדעת שמישהו אחר שיחק עם הדמות והאופי שלי במשחק עתידי של The Elder Scrolls

Skyrim Grandma is going to be in Elder Scrolls 6

שירלי קורי, המכונה Skyrim Grandma או "סבתא סקיירים" בעברית היא בעלת ערוץ גיימינג ביוטיוב שמונה למעלה מחצי מיליון מנויים ורובו ככולו עמוס בסרטוני גיימפליי של המשחק Skyrim. השחקנית הוותיקה מעידה על עצמה שהיא משחק במשחקי וידאו מאז שנות ה-90 המוקדמות.

מקור: gamesradar


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close