Wolfenstein: Youngblood מקבל תאריך השקה. “Buddy Pass” יאפשר לכם להזמין חבר לשחק לצידכם בחינם

בפרק הבא של הסדרה העלילה מתרחשת בשנות ה-80 בפריז, צרפת, והסיפור המרכזי שלו מתמקד בהיעלמותו של בי.ג'יי, וויליאם ג'וזף בלאזקוביץ' (B.J.Blazkowicz) ואנחנו מגלמים את שתי בנותיו התאומות ג'ס (Jess) וסופ (Soph) שמנסות לעלות על עקבותיו ולמצוא אותו ולא יתנו לשום נאצי לעמוד בדרכן. במשחק תחקרו את העיר פריז לאורכה ולרוחבה ותפלסו את דרכיכם דרך מבואות העיר ובאמצעות משימות מגוונות ונשקים אימתניים שתאספו בדרך.

Wolfenstein: Youngblood שהוכרז ב-E3 2018, מקבל תאריך השקה וזה יקרה ב-26 ביולי, 2019.  באת'סדה פרסמה טריילר חדש שמביא את הסיפור של המשחק, בערך מה שכתוב פה למעלה:

“Buddy Pass”- לשחק עם חבר בחינם

גולת הכותרת במשחק היא אופציית הקו-אופ, לשחק עם חברים, טוב, בכל זאת יש כאן תאומות ואתם יכולים להכנס לנעליים של שתיהן, בעזרת חבר. לשם כך, באת'סדה הכריזה על “Buddy Pass”, אופציה שמתאפשרת לכל מי שרוכש את גרסת הדלוקס של המשחק ובה חבר יכול להצטרף אליכם למשחק ללא תשלום מצידו ולחוות את כל המשחק ביחד איתכם, ורק בזמן שאתם משחקים. חבילת הדלוקס גם כוללת Cyborg Skin Pack.

המחיר של Wolfenstein: Youngblood לגרסה הרגילה נקבע על 30 דולרים ואילו מחיר גרסת הדלוקס שכוללת את ה-“Buddy Pass”, תעלה לכם 40 דולרים.

Wolfenstein: Youngblood ישוחרר ב-27 ליולי, 2019, למחשה האישי, ל-Xbox One, PS4 וגם ל-Switch.