דיווח: נינטנדו תשיק שני דגמים חדשים ל- Nintendo Switch

 

Nintendo Switch הולכת לקבל שתי גרסאות חדשות. קונסולות המשחקים החדשות של נינטנדו ישוחררו עוד השנה

הוול סטריט ז'ורנל מדווח כי חברת נינטנדו מתכננת להשיק שתי גרסאות חדשות של קונסולת המשחקים שלה כבר בתחילת הקיץ, מהסיבה שהחברה שואפת לשמור על מומנטום המכירות של המוצר שנכנס בשנה השלישית שלו לנקודה מכריעה. את הדגמים החדשים של הסוויץ' צפויה ניטנדו לחשוף רשמית בתערוכת המשחקים הגדולה של השנה E3-2019 A, שתתקיים בלוס אנג'לס בחודש יוני, וההשקה צפויה לקרות מספר חודשים לאחר ההכרזה.

גרסה אחת של הקונסולה תציע תכונות משופרות, אך עדיין לא תהיה חזקה כמו הפלייסטיישן 4 פרו או  Xbox One X, כך על פי ספקי רכיבים ומפתחי תוכנה עבור נינטנדו שיש להם גישה לאב טיפוס של הקונסולה המשופרת. הגרסה השנייה היא אופציה זולה יותר עבור גיימרים מזדמנים, ועל פי מקורבים לפרטים, נינטנדו מחפשת יורש לקונסולה הניידת הפופולרית שלה, מכשיר ה- 3DS.

באוקטובר 2016, חשפה נינטנדו רשמית את קונסולת הנייד החדשה שלה – Nintendo Switch  וב-3 במרץ 2017 היא השיקה אותה בהצלחה יתירה, עם מכירות של 1.5 מיליון בהשקה ותכניות להגיע לארבעים מיליון יחידות עד שנת 2020. נכון להיום מכירות הסוויץ עומדות על 30.5 מיליון יחידות והחברה מרוויחה יותר מ -80% מהכנסותיה הכלליות ממכירת חומרה ומכירות של משחקים. בתעשייה צופים כי המכירות של ה-Switch צפויים לרדת. אנליסטים של חברת ויזבל אלפא (Visible Alpha), ספקית תחזיות השוק, צופים בממוצע כי נינטנדו תמכור 17.9 מיליון יחידות בשנה הפיסקלית המסתיימת החודש, ולאחר מכן 17.4 מיליון דולר בשנה הבאה.

היצרניות המובילות בתעשייה בדרך כלל יוצאות עם קונסולות חדשות כל חמש עד שש שנים, וזה די נפוץ לעדכן את המכשירים באמצע מחזורי החיים שלהם כדי לשמור על המומנטום . סוני הציגה את הפלייסטיישן 4 בנובמבר 2013 ועדכנה את הקונסולה בגרסה פחות יקרה בספטמבר 2016 ובמודל מתקדם- PS4 PRO. המכירות של הפלייסטיישן 4 נותרו חזקות.

 

הספקים של נינטנדו ומפתחי משחקים כבר מדברים בחודשים האחרונים עם המשקיעים שלהם על השלב הבא של קונסולת ה- Switch. אנשים שהשתמשו בגרסאות החדשות אומרים שלא מדובר רק במראה דומה עם ביצועים גבוהים יותר או נמוכים יותר. למרות שעדיין מוקדם לדבר על מחירים, לא ניתן היה ללמוד את המחירים עבור המודלים החדשים של Switch בשיחות הללו אך בכדי לקצץ בעלויות עבור הגרסה הזולה יותר, נינטנדו מתכננת לחסל חלק מהפונקציות הקיימות בקונסולה המקורי, כגון תכונת רטט בבקרים שלה, כך על פי אחד הגורמים המקורבים לפיתוח:

החברה החליטה שדגמי Switch החדשים לא יזדקקו לתכונת הרטט כיוון שלא יהיו מספיק משחקים שיעשו שימוש באופציה זו.

הדיווח גם מציין כי נינטנדו מבצעת התאמות אל מול הספקים שלה עבור הדגמים החדשים. חברת שארפ, ספקית רכיבים ותיקה של נינטנדו, שלא הצליחה לזכות בעסקה לאספקת רכיבים עבור קונסולת ה- Switch, צפויה לספק את הפנלים למסכי הקונסולות החדשות, כך על פי מקורבים לחברה. בשארפ סירבו להגיב לידיעה.

בנוסף, ספקים ומפתחי משחקים של צד שלישי אומרים כי נינטנדו מתכוונת לשחרר כותרי משחק חדשים מזיכיונות פופולריים, כגון "Animal Crossing" ו- "Pokémon", כדי לחזק את מכירות החומרה של ה-Switch. נינטנדו כבר הודיעה כי היא מתכוונת להשיק שני משחקים חדשים בזיכיון פוקימון בסוף 2019.

עוד בהקשר לנינטנדו, אך בענין אחר וישראלי יותר, רצינו לאחל ל"תור גיימינג" בהצלחה עם הבאת נינטנדו באופן רשמי לישראל.

מקור: wsj.com


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות