שמועה: קונסולת Xbox One ללא כונן דיסק תושק במאי

הקונסולה הדיגיטלית: מיקרוסופט מתכוונת להסתער על השוק מחדש עם קונסולה מוזלת ללא כונן בלו-ריי. הזמנות מוקדמות החל מהחודש הבא וההשקה צפויה להתרחש במאי

השמועה אודות הקונסולה המדוברת שנושאת את שם הקוד Maverick ומכונה ברשת "The disc-less Xbox", החלה בנובמבר 2018 ופורסמה לראשונה באתר thurrott. הדיווח פרסם שבכוונתה של מיקרוסופט להוזיל משמעותית את עלות האקסבוקס וואן באמצעות הסרת רכיב הכונן דיסק (בלו-ריי) ולהשיק אותה במהלך 2019.

"Xbox One S All-Digital Edition"

על פי הדיווח החדש למיקרוסופט כבר יש שם מסחרי לקונסולה החדשה והיא תיקרא "Xbox One S All-Digital Edition", עם אפשרות להזמנה מאמצע חודש הבא והשקה כבר בחודש מאי הקרוב.

בהנחה שהשמועה נכונה, מדובר על הקונסולה הדיגיטלית הראשונה עבור מיקרוסופט, שבמילים אחרות הולכת לבשר לכל השחקנים לזרוק את הדיסקים ולעבור לרישיונות דיגיטליים. לא שמדובר בבשורה מהפכנית או מפתיעה שכן מיקרוסופט דוחפת ושאר החברות בעולם דוחפות לגישה גדולה יותר לספריית משחקים באמצעות מנוי דיגיטלי של Xbox Game Pass וגם שירות ההזרמה הנכנס Project xCloud,.

הסרתו של כונן הדיסק/בלו-ריי מהקונסולה והפיכתה לקונסולה במהדורה דיגיטלית, יהפוך אותה לקונסולת ה- Xbox הזולה ביותר, למרות שכרגע אין עדיין מידע על התמחור, ההערכה היא כי הירידה במחיר תהיה באזור ה-100 דולר לקונסולה.

בנוסף ל – Xbox One All-Digital Edition ללא דיסק, יש שמועות שמיקרוסופט מתכוננת להכריז ​​על קונסולת מהדורת Fortnite עם עיצוב מותאם אישית Fortnite, במקום חבילת משחקים סטנדרטית. לא ברור אם הקונסולה של Fortnite תהיה גרסה רגילה של S, X או גרסה מוזלת כרגע, אך ניידע אתכם מיד לאחר שנדע יותר.

מקור: Windows Central.


 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x