צפו ב-20 דקות גיימפליי מהרימייק ל-System Shock וטיזר בכורה ל-System Shock 3

חגיגה למעריצי סדרת System Shock: רימייק למשחק הראשון זוכה לסרטון גיימפליי ארוך והכותר הבא בסדרה, System Shock 3 זוכה לטריילר חדש באירוע GDC 2019

קצת אחרי יציאתו של DOOM המקורי, אי שם בשנת 1994, שוחרר משחק הסייברפאנק/ אקשן מגוף ראשון בשם System Shock שהציג משחקיות ואווירה קודרת ומותחת, ולימים יגידו שהמשחק הזה די הקדים את זמנו במונחים של עלילה פתלתלה ומכניקה מתוחכמת. הגרסה המחודשת אותה מפתחים אולפני Night Dive, הוכרזה בשנת 2016 ושוחרר אז סרטון ראשון שהדגים את שלב הפיתוח בפרה-אלפא. כעת משחררת החברה סרטון גיימפליי באורך של 20 דקות בהדגמת השלב במשחק שנקרא "Medical Bay" ויש למה לחכות:

System Shock 3

בדצמבר 2015, הוכרז משחק ההמשך ל-System Shock 2, שלאה מבניכם שלא יודעים, היה הגלגול הקודם של סדרת ביושוק המצליחה, שפותח על-ידי אותם אנשים. משחק ה-FPS ששוחרר ב-1999, ובו גילמנו האקר, שילב כמו קודמו אלמנטים של משחקי תפקידים עם דגש על פיתוח כישורים ותכונות.

טיזר הבכורה ל-System Shock 3 מציג אתר שומם הממוקם בחלל והצצה לאנטגוניסט המפחיד והמוכר SHODAN (ר"ת של Sentient Hyper-Optimized Data Access Network, זו הדמות הירוקה שאתם רואים בראש הכתבה), בגרפיקה לא רעה בכלל. הבמאי וורן ספקטור תיאר את המשחק כ"סימולציה אימפרסיבית, משחק יריות מגוף ראשון, בחלקו משחק תפקידים, ובחלקו משחק אימה הישרדות." זה אולי נשמע קצת כמו משחקים אחרים שנתקלנו בהם בעשר השנים האחרונות כמו Alien Insolation ו Prey וכולנו תקווה שהכותר השלישי יצליח להביא איתו את הרמה של שני הכותרים הראשונים. צפו בקדימון:

:


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות