הוכרזו 4 משחקים בסדרת Sniper Elite

חברת רביליון חושפת לא פחות מארבעה משחקים חדשים בסדרת סנייפר עילית, כולל משחק המשך ל-Sniper Elite 4

בסרטון חדש שהעלתה המפיצה רביליון (Rebellion ) בשם "Sniper Elite Development Update", חושף ג'ייסון קינגסלי, המנכ"ל ומייסד משותף בחברה, כי היא עובדת במקביל על לא פחות מ-4 כותרים בסדרת Sniper Elite.

הפרויקט הראשון הוא Sniper Elite V2 Remastered, גרסה מחודשת למשחק שיצא במקור ב-2012 ושמלבד שינויים גרפיים יביא איתו עוד פיצ'רים חדשים ותוספות. חידוש זה הוכרז בשבוע החולף ולווה בטריילר גיימפליי מרהיב והוא יושק ל- PS4, Xbox One, PC ו Nintendo Switch בשנת 2019. גם בגרסה זו תחזרו לברלין לבקר שוב ברגעים האחרונים של מלחמת העולם 2.  גרסה זו תציג גרפיקה משופרת, תמיכה ברזולוציה 4K וב HDR , מצב צילום חדש לגמרי, מצב אונליין עד 16 שחקנים, כמו גם את כל התוכן ששוחרר אי פעם עבור המשחק.

הפרויקט השני הוא Sniper Elite 3 Ultimate Edition, גרסה חדשה למשחק Sniper Elite III שיצא במקור ב-2014 ותותאם לקונסולת הסוויץ' של נינטנדו ותשוחרר עוד השנה.

הפרויקט השלישי הוא גרסת מציאות מדומה שכרגע נקראת Sniper Elite game for VR, והוא מפותח על-ידי החברה הבריטית Just Add Water שחתומה על Oddworld וסדרת Gravity Crash. פרטים אודות גרסה זו יפורסמו בהמשך.

הפרויקט הרביעי הוא כמובן משחק המשך ל-Sniper Elite 4 שעדיין אין לו שם סופי אך צפוי להיקרא Sniper Elite 5 או Sniper Elite V5 או כל שם אחר עם המילה 5.

למידע נוסף, בקרו באתר הרשמי של הסדרה,  Sniper.com.


 

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות