זה אמיתי: Halo: The Master Chief Collection בדרך ל-PC

מיקרוסופט מפתיעה את עולם המשחקים ובמיוחד את קהילת שחקני ה-PC ומכריזה שהאוסף מאסטר צ'יף של סדרת היילו יגיע למחשב האישי עם בונוס של Halo: Reach

שנים ארוכות ששחקני המחשב לוטשים עיניים לעבר סדרת משחקי היריות מגוף ראשון הסופר מצליחה של מיקרוסופט, Halo, ומתפללים בסתר שיגיע היום הזה, שהסדרה הזאת תשוחרר גם ל-PC. והנה זה קורה במפתיע, בשעה שחברת מיקרוסופט מכריזה על כך ש-"Halo: The Master Chief Collection" בדרך למחשב האישי עם בונוס של המשחק Halo: Reach (שלא נכלל באוסף המקורי), כלומר כל המשחקים בסדרה המצוינת הזאת, ועד למשחק Halo 5: Guardians.

"היום אנו נרגשים מאוד לשתף אתכם ב שתי הכרזות גדולות העונות על הבקשות הנפוצות ביותר שהציעה הקהילה שלנו במהלך השנים האחרונות: ראשית, Halo: Reach מתווסף ל"Halo: The Master Chief Collection" ו- שנית, האוסף כולו מגיע למחשב האישי באמצעות Microsoft Store ו Steam! זוהי הזדמנות מרגשת עבורנו להביא את היקום ואת סיפורו של מאסטר צ'יף לקהל חדש ולהציע לגיימרים (שחקני המחשב) הזדמנות להיכנס אל הזיכיון על פלטפורמת ה- PC לפי בחירתם".

די מרגש להביט מהצד על חברה כמו מיקרוסופט שנוקטת הפעם בגישה נטולת אגו ואפילו מפתיעה בכך שהיא ציינה כי האוסף לא יהיה בלעדי רק לחנות שלה בחלונות 10, אלא יושק גם ב-Steam ויגיע עם תאימות מלאה לעכברים ומקלדות ותמיכה ברזולוציות של עד 4k ובתצוגות HDR. עוד ציינה מיקרוסופט כי האלמנט החשוב ביותר והקריטי של הפרויקט הזה הוא להבטיח כי Halo: The Master Chief Collection יספק חוויה "אמיתית" על המחשב האישי.

הגעתו של מאסטר צ'יף למחשב האישי תתרחש בשלבים עם כל כותר בסדרה שישוחרר אחד אחרי השני לאורך זמן, וגך ותיתן לצוותי הפיתוח את היכולת להבטיח שכל אחד מהם יהיה מלוטש, כדי לתת הזדמנות לשחקנים לקפוץ מיד לתוך היקום, במקום להמתין עבור כל חבילת המשחקים להשלמת האוסף. התכנית הנוכחית של מיקרוסופט היא להתחיל את המסע באופן כרונולוגי עם ההשקה של Halo: Reach שמתחיל את הסאגה של מאסטר צ'יף. המשחקים ישוחררו בסדר הזה:

  • Halo: Reach
  • Halo: Combat Evolved
  •  Halo 2
  • Halo 3
  • Halo 3: ODST 
  • Halo 4

לשחקני האקסבוקס שיש ברשותם את האוסף של מאסטר צ'יף, הודיעה מיקרוסופט כי היא תכלול את חלק האונליין של המשחק, כלומר את  Forge ואת Theater.

אין עדיין תאריך השקה רשמי לפתיחת הסדרה לשחקני המחשב אך אנו נעדכן אתכם כזה יקרה.

מקור: news.xbox.com


 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x