גרסה מחודשת של Modern Warfare 2 מקבלת דירוג גיל

MW2 מקבל דירוג גיל לקמפיין בגרסתו המחודשת וממשיך להפיח תקוות להשקתו בקרב מעריצי הסדרה הוותיקים

גרסת רימסטר של הקמפיין לאחד ממשחקי קול אוף דיוטי הטובים בסדרה, ויש הטוענים כי מדובר במשחק הטוב ביותר, Modern Warfare 2 מקבל את דירוג הגיל האירופאי PEGI לגרסת ה-PS4. הדירוג לקמפיין המחודש נותר כמו הדירוג של קמפיין המשחק המקורי והוא PEGI 18 (לגילאי 18 ומעלה). הקמפיין בזמנו היה (ונותר) שנוי במחלוקת וזכה לפרסום רב בעיקר בגלל סצנות קשות כמו הטבח בנמל התעופה (המשימה No Russian).

שמו המלא של המשחק שנרשם והתגלה בטעות, ונמחק שעות ספורות אח"כ, היה "Call of Duty: Modern Warfare 2 Campaign Remastered".

בעקבות ההצלחה הכבירה של בלאק אופס 4 עם הבלאקאאוט (מצב הבאטל רויאל), יהיה מעניין לגלות את הקלפים שמחביאה המפתחת העיקרית של קול אוף דיוטי, Infinity Ward. אמנם לא היה קמפיין ב-BO4, אבל יש רמיזות ושמועות על קמפיין למשחק הבא בסדרה, כך שייתכן שהקמפיין המדובר הוא זה של MW2.

בשנת 2016 שחררה אינפיניטי וורד את המשחק Infinite Warfare, שכלל חידוש למשחק Modern Warfare, כך שלא באמת נופתע אם אכן חידוש שכזה עומד על הפרק והוא אמיתי. השאלה הגדולה היא אם החידוש יביא איתו רק קמפיין או גם את מצב המולטי שגרם למיליוני שחקנים להתמכר בצורה קשה למשחק היריות המקורי בשנת 2009.

לפני חודשיים פרסמה אשטון וויליאמס (Ashton Williams), מנהלת הקהילה של Infinity Ward, תמונה מסתורית של גוגלגולת באמצעות ציוץ בטוויטר.  הגולגולות מהווה את סימן ההיכר של הדמות של Ghost, הלא הוא סיימון ריילי, מה שעשוי לרמוז שהמשחק הבא בסדרה, ולאחר שנים רבות של המתנה ואינספור שמועות ודיבורים, Call of Duty: Modern Warfare 4.

מקור: Gematsu.


 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות