שמועה: Modern Warfare 4 או חידוש ל-MW2 בפיתוח

המשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי עדיין לא הוכרז, זמן טוב להתחיל להריץ שמועות. ראשונה בתור, מנהל הקהילה של IW.

אשטון וויליאמס (Ashton Williams), מנהלת הקהילה של Infinity Ward, החברה המקורית וזו שחתומה יותר מכולן על סדרת משחקי קול אוף דיוטי, צייצה תמונה מסתורית של גוגלגולת. הציוץ הזה מצליח להצית אש בקרב מעריצי קול אוף דיוטי ומביא איתו גל ניחושים וסברות.

https://twitter.com/ashtonisVULCAN/status/1080329677988720641

מאחר ומדובר בתורה של Infinity Ward השנה לשחרר את הכותר הבא בסדרה, אחרי Infinite Warfare, שכלל חידוש למשחק Modern Warfare אין ספק שהציוץ קשור למשחק הבא בסדרה, או לפחות לחידוש הבא שלה? אנחנו מדברים כמובן על חידוש לאחד המשחקים המצליחים והפופולרים של הסדרה כולה-Call of Duty: Modern Warfare 2.

אבל, הגולגולות, סימן ההיכר הבלתי נפרד של הדמות של Ghost, הלא הוא סיימון ריילי, עשויה לרמוז שהמשחק הבא בסדרה, לאחר שנים רבות של המתנה ואינספור שמועות ודיבורים, Call of Duty: Modern Warfare 4, או אולי Ghost 2?

החידוש האחרון של IW

יכול גם מאוד להיות ש- Infinity Ward עובדת על משחק חדש לחלוטין בסדרה, שלא קשור למשחקיה הקודמים, עם איזשהו רימסטר או מצב באטל רויאל שקשור לעולמות קודמים ממשחקיה, שכן, ההצלחה הכבירה של בלאק אופס 4 עם הבלאקאאוט (מצב הבאטל רויאל), עשויה לסמן את תחילתו של עידן חדש בסדרה.

MW2- אחד המשחקים האהובים של הסדרה

כמובן ששום דבר כרגע לא באמת רשמי, וכמו בתחילת כל שנה קלנדרית, מתחיל שלב השמועות שמלווה בפרשנות של מעריצי המשחק האדוקים. בחודשיים-שלושה הקרובים נקבל כבר הרבה יותר רמזים עבים ואולי גם הדלפות. מה שבטוח זה שעד סוף חודש אפריל, נדע כולנו את זהותו של קול אוף דיוטי הבא.



כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות