באטל רויאל עם 1000 שחקנים? Planetside Arena הוכרז

פלאנטסייד ארנה הוכרז והוא צפוי להגיע למחשב כבר בחודש הבא, עם מצב באטל רויאל עמוס בשחקנים

חברת Daybreak Games, שלימים נקראה Sony Online Entertainment, הכריזה על המשחק הבא בסדרת פלאנטסייד. Planetside Arena, משחק FPS שלוקח את הסדרה לכיוון אחר ויתמקד בבאטל רויאל גדוש בשחקנים, כך שאין באמת הרבה קשר בין המשחק האחרון והמוצלח שלה, Planetside 2, ששוחרר גם ל-PC וגם ל-PS4, לבין החדש.

Planetside Arena ישוחרר בינואר למחשב (דרך סטים) והמחיר כרגע עומד על 20 דולרים, לעומת הקודם שהיה חינמי. המשחק יכיל קרבות באטל רויאל קלאסיים לסולו או עם קבוצה ועד 100 שחקנים, אך יכיל גם מוד בשם Massive Clash בו קבוצה בת 250 שחקנים נלחמת מול קבוצה אחרת עם 250 שחקנים, 500 שחקנים ביחד. בהמשך החברה מבטיחה כי המספר הזה יוכפל ל-1000 שחקנים!

בשלב ראשון שחקנים יוכלו לבחור בין 3 קלאסים: Medic, Engineer, ו-Assault, עם אופציה להוספת קלאסים חדשים בהמשך. מודים עתידיים שהחברה מבטיחה לשחרר יהיו: Capture The Flag, Team Deathmatch, Search And Destroy, וגם Conquest.

אין כאן הפתעה גדולה שהחברה מתמקדת בבאטל רויאל, אחרי שהיא זו שאחראית על H1Z1: Battle Royale, וכמובן ההצלחה המסחררת של הז'אנר הזה כיום, עם הצטרפותו של בלאק אופס 4 לנישה הזו.

PlanetSide Arena ישוחרר ל-PC בלבד ב-29 בינואר, 2019.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות