מתחרה חדשה לסטים? Epic תשיק חנות אטרקטיבית

מפתחת Fortnite תשיק חנות דיגיטלית למשחקים שתנסה לנגוס ישירות בסטים עם הבטחה לרווחים של 88% למפתחים.

חברת Epic Games, שידועה לרובכם כמפתחת המשחק המצליח בהיסטוריה, Fortnite, השיקה חנות משחקים דיגיטלית, בדומה ל-Steam.
החברה ציינה כי בעקבות ההצלחה האדירה של Fortnite, משחק אותו השיקה אגב למובייל באופן עצמאי מחוץ לחנויות של גוגל, וכמובן באופן עצמאי מחוץ לשירותים של-Steam, הקנה לה נסיון רב בעשרות שיטות תשלום ומסחר אלקטרוני ובאבטחה שמאפשרים לה לנהל היום חנות אחת מקוונת למשחקים.

Epic Games Store

ההשקה של חנות המשחקים תגיע למערכות ההפעלה Windows 10 ו-MacOS והחברה הודיעה כי היא מתכוונת להציע תנאים אקרקטיביים למפתחים, הכוללים נתח רווחים של 12% מההכנסות בלבד.
Epic גם הודיעה כי תוותר על גביית הנתח של 5% שהיא גובה מהשימוש במנוע שלה, בעבור מפתחים שישיקו את משחקיהם במנוע המשחק המתקדם שלה Unreal Engine. יש לציין שסטים גובה היום מהמפתחים בין 20-30 אחוז מההכנסות.

טים סוויני (Tim Sweeney), מנכ”ל החברה והאיש שייסד את החברה, ציין כי:

בתור מפתחים, תמיד רצינו פלטפורמה מבוססת מודל כלכלי נכון שמחברת אותנו ישירות לשחקנים. הודות להצלחה של פורטנייט, עכשיו יש לנו את זה, ואנחנו מתכוונים להתחיל ולחלוק את הפלטפורמה שלנו עם מפתחים נוספים.

באפיק בטוחים שהמודל הכלכלי עליו ניבנית הפלטפורמה החדשה, קרי, חנות המשחקים, תקרוץ למפתחים שמחפשים בית חדש וחם יותר, והחברה תקבל בברכה כל משחק מבוסס על כל מנוע אחר שלאו דווקא קשור לאנריל. השאלה הגדולה היא האם דינוזאור ענקי כמו סטים צריך להתחיל לפחד.

מקור: unrealengine.com

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x