וואלב ויוביסופט נקנסו בשל מדיניות החזרים כספיים בצרפת

הקנסים אמנם סמליים, אבל כנראה יובילו לשינוי במדיניות ההחזרים הכספיים של סטים ויופליי בעתיד.

וואלב ויוביסופט נקנסו על־ידי הרשויות בצרפת, זאת בשל מדיניות החברות לגבי החזרים כספיים בחנויות הדיגיטליות שבבעלותן, הן סטים ויופליי, בעיקר משום שנכשלו בהדגשת ההגבלה על 14 ימים לדרישת החזר כספי מהשירות הדיגיטלי. ליוביסופט, למעשה, כלל אין מדיניות החזרים עבור יופליי, שם כל רכישה היא סופית, בעוד וואלב מציעה תקופה בת 14 ימים בה ניתן להגיש בקשה, כל עוד המוצר היה בשימוש פחות משעתיים. שתי הגישות מפירות את החוק הצרפתי, אבל זו לא הבעיה היחידה.

כפי שסופר באתר הגיימינג הצרפתי NoFrag, החוק הצרפתי מתיר החזרים ללא התחשבנות במספר השעות, ומגדיר את התנאים תחתם לקוחות אחראים על העלות הישירה של החזרת מוצרים, או "ביטול ערכם של מוצרים כתוצאה של מניפולציות מעבר למה שצריך כדי לייצר את הטבע, המאפיינים והפונקציונליות של אותם מוצרים", מן דרך לגלית להגיד "שברת, שילמת."

הקנסות יחסית קטנים: וואלב תשלם 147 אלף אירו (כ-616 אלף שקלים) להנהלה הכללית לתחרות, ענייני צרכנים ומניעת הונאות בצרפת, ויוביסופט תשלם 180 אלף אירו (כ-755 אלף שקלים). זו כנראה הסיבה שיוביסופט לא נשמעת כמי שהולכת להיאבק בהצהרה שנשלחה ל-GameDaily.biz:

"הרשויות החליטו לאחרונה להעניש מספר מפיצות משחקי וידאו, כולל יוביסופט, בשל מה שהם רואים כחוסר התאמה עם ארבעה סעיפים בקוד הצרכן הצרפתי. שיתפנו פעולה עם הרשויות בנושא, ומאמינים שהחנות אכן תואמת," נכתב. "למרות שאנחנו חולקים על החלטה זו, נמשיך לנהל דיונים תועלתניים איתם. אנחנו גם מעריכים צעדים אפשריים. בינתיים, נמשיך להיות מסורים ונביא משחקים נפלאים ושירותים לשחקנים, כולל דרך חנות יוביסופט."

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות