ביקורת משחק (ארקייד): Time Crisis 5

אחד הז'אנרים הכי אהובים עליי באולמות הארקייד וגם על קונסולות המשחק השונות הוא משחקי ה-Light gun shooter ואחד המשחקים האהובים עליי בז'אנר הוא ללא ספק סדרת Time Crisis שמלווה אותנו מדצמבר 1995. זה הזמן לבחון את טיים קרייסיס 5.

  • משחק : Time Crisis 5.
  • פלטפורמה : בלעדי למכונות הארקייד.
  • תאריך יציאה מקורי : מרץ 2015 לגירסה הראשונית.
  • תאריך יציאה של גרסת ה-True Mastermind Edition : אוגוסט 2015.
  • מפתחת ומפיצה : חברת נמקו באנדיי.

המשחק שיצא גם לפלייסטיישן הראשון ב-1997 הפך להצלחה מסחררת גם על הקונסולה של סוני וצבר ציונים לא רעים בכלל בכל אתרי הגיימינג השונים. המשחק חוזר לאולמות לאחר 20 שנה מצאת המשחק המקורי ומביא איתו את האקשן ושלל חידושים ושלבים מגוונים כמו שלא נראה בסדרה עד כה.

אנו חוזרים לשחק שוב שתי סוכני VSSE למי שתוהה מה הן ראשי התיבות אז : Vital Situation, Swift Elimination International Intelligence Agency
לוק, אוניל ומארק גודארט שיוצאים לאתר תיק ובו מסמכים המפלילים חבר בסוכנות ה-VSSE. לסוכנים חוברים עוד שתי דמויות שהיו דמויות ראשיות במשחק השני בסדרה רוברט בקסטר וקית מרטין אשר נלחמים ברשע המיתולוגי של סדרת Time Crisis הלו הוא Wild Dog (כלב פראי).

S6 2

הסוכנים מנסים יחד לאתר מי הוא הסוכן הבוגד והדרך שהם עושים אותה פשוט כיפית בטירוף. אם עד היום השתמשנו בדוושת רגל אחת כדי להטעין את הרובה שלנו בכל משחקי הסדרה
ב-Time Crisis 5 משתמשים בשתי דוושות אבל לא רק להטעין את הרובה אלה גם לאגף ולהפתיע אותו, ותתפלאו גם העלילה לא פחות מושקעת מהמשחק שאותה איני רוצה לגלות כדי לא להרוס למי שירצה לשחק במשחק.

S3A1
אתם תירו,תחמקו,תאגפו ותשתמשו בשלל כלי נשק שונים על גבי מסך 55 אינץ ואני מבטיח לכם תהנו מכל רגע. למשחק קיימות שתי גירסאות הגרסה הרגילה הראשונית עם 3 שלבים כמו שיש בכל משחק ומשחק בסדרה ויש את גרסת ה-True Mastermind Edition שיצא חודשים ספורים לאחר הגרסה הראשונית שבה נוספו עוד 3 שלבים שהפכו את Time Crisis 5 למשחק הכי ארוך בסדרה.

השלבים במשחק ממש עשירים ומגוונים ברמה מדהימה. תתחילו על הקרקע ולאחר מכן תשלטו על מכונת ירייה במסוק במרדף אחרי רכבת מהירה, תשתתפו במרדף אופנועים מטורף,
תצאו למשימת סנייפרים מיוחדת, ואפילו תירו גם בכמה בזומבים על הדרך…

Time Crisis 5 REVIEW

חווית משחק פשוט אדירה שלא נמצאת היום באף קונסולה ביתית, ושווה רק בשבילה לחזור לאולמות הארקייד, מאחר ומדובר במשחק בלעדי לארקייד, וכזה שלא צפוי לצאת לקונסולות הביתיות של הדור הנוכחי.

טוב:
שלבים מגוונים,נשקים מגוונים,חידושים לא רעים בכלל,גרפיקה מצויינת וסאונד מדהים.
רע:
חבל שמכונה כזאת עולה 70 אלף ש"ח אחרת הייתי קונה לי אחת לבית.

מכונת ארקייד

לאלה מיכם שרוצים להתנסות בחוויה, המשחק קיים בארץ בגרסת ה-True Mastermind Edition וניתן לשחק במקומות הבאים:

  • בבילון קניון אייס מול אילת.
  • בבילון קניון שער הצפון קריית אתא.
  • בבילון פארק בנצרת.
  • במשחקיה בתחנה מרכזית החדשה בת"א בקומה 6.

במשחקיה אגב,  רק מסך אחד עובד כרגע נכון לכתיבת ביקורת זו הבעלים אמרו שהעניין יטופל ויהיה ניתן לחזור לשחק בקרוב בזוגות.

נתראה במשחק הארקייד הבא.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפה בכל התגובות
אולי יעניין אתכם
Close