קונסולת Switch היתה בין המוצרים המבוקשים ביותר בנובמבר

סוף השבוע הקודם, יום שישי השחור, היה דווקא ורוד עבור קונסולת ה-Switch של נינטנדו, וגם בסייבר מנדיי התרוקנו אתרים בזה אחר זה ממלאי הקונסולה, כך לפי ניתוח של אדובי.

למרות שהקונסולה החדשה של נינטנדו לא הייתה בהנחה במהלך ימי המכירות בשבוע האחרון של נובמבר, היא בהחלט היוותה מטרה לוהטת בשווקים במרשתת. לפי Digital Insights של אדובי, ה-Switch עדה בראש רשימת המוצרים המבוקשים ביותר כבר ב-11 בחודש, ה-"Veterans Day" האמריקאי, ועד מכירות הסייבר מנדיי. לאמיתו של דבר, הקונסולה מעולם לא ירדה מהמקום החמישי.

ב-11 בנובמבר, הקונסולה הניידת הייתה במקום הרביעי כשלפניה ברשימה האצ'ימלס, הצעצוע שכבש את אמריקה. ב-22 בנובמבר, יום לפני חג ההודיה, היא דורגה במקום השלישי, ושוב אחרי ההאצ'ימלס – אותו היום, ה-Playstation VR דורג רביעי ו-Super Mario Odyssey הבלעדי של ה-Switch במקום החמישי. בחג ההודיה, 23 בנובמבר, היתה זו הקונסולה שכיכבה כמוצר המבוקש ביותר, והחזיקה במעמד גם ב"שישי השחור" שנערך ב-24. בשבת ה-Switch נדחקה למקום הרביעי וה-Xbox One X עקפה אותה, אך הראשונה חזרה למקום הראשון בסייבר מנדיי.

הנתונים אינם מפתיעים, בהתחשב בכך שה-Switch הייתה במקום הראשון בין הקונסולות במכירות במשך ארבעה חודשים ברצף בארה"ב, לפי קבוצת NPD. השאלה האם מדובר בקונסולה הנמכרת ביותר בארה"ב חודש נובמבר עדיין עומדת, אבל בהתחשב במידע הנוכחי, אפשר להמר בחיוב בקלות רבה; זאת נדע בוודאות בדו"ח הבא של NPD שאמור להתפרסם ב-14 החודש.

למרות שה-Playstation 4 לא הייתה בין חמשת הראשונים, סוני הייתה מאוד מרוצה מסוף השבוע העמוס. לטענתה, היה זה "יום השישי השחור הטוב ביותר בהיסטוריה של Playstation". סוני אמרה שהיא מכרה יותר קונסולות במבצעי שישי השחור השנה יותר מהתקופה המקבילה בכל ההיסטוריה שלה בת 23 השנים.

את הנתונים אתם יכולים לקבל כאן באתר של אדובי. נדמה שנינטנדו חזרה בגדול.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות