GAME IN 2017- רשמים מפסטיבל הגיימינג

GAME IN 2017 LOGO

חול מועד סוכות הגיע ואיתו אירוע הגיימינג הגדול של השנה, Game In (FEST) 2017. גדול, הוא כבר לא ואפילו די מאכזב.

אחרי אירוע הגיימינג הממוקד תחרות בחודש אפריל (ראה: Game In Pro 2017) שכגודל הציפייה ממנו, כך היתה האכזבה, מגיע האירוע הגדול של השנה, Game In (FEST) 2017. פסטיבל הגיימינג, כפי שאוהבים להגדיר מארגני האירוע גיימאין 2017, יצא לדרך והרשמים הראשונים ממנו מובאים לכם כאן לטוב ולרע, בין אם אתם מתכוונים להשתתף בו וגם אם לא. השנה, לא תפספסו את הלוגו של נותנת החסות הראשית, "מאקו" ובאתר החברה האירוע מקבל את השם הארוך "Game In mako Fest 2017".

GAME IN FEST 2017

אתחיל בדברים הנחמדים שיש לאירוע להציע: אנשים, משחקים, מוצרים ונקניקייה בלחמניה במחיר מופקע. תוכלו לשחק ולהתחרות כאן במיטב המשחקים הלוהטים כרגע כמו FIFA 18FORZA 7,
Rocket League, Tekken 7 ו- Clash Royale ואפילו להתנסות במשחק ההתנקשות הבא של יוביסופט, Assassin's Creed Origins (מההפקה מסרו שאסור לצלם שום גיימפליי מהמשחק, אז ויתרנו). אל תדאגו, גם "PUBG" הפופולארי נמצא כאן בחסות לנובו ותוכלו למצוא גם שאר אביזרים לגיימינג מבית לוג'יטק או מבית פלנטרוניקס שעורכת הגרלה מדי יום בה תוכלו לזכות באוזניות הגיימינג של החברה.

עוד במתחם, סימולטור פורמורה 1, משחקי אינדי שונים ו-Retro Zone, ביתן מדליק שיחזיר אתכם עשרות שנים אחורה למשחקי רטרו קלאסיים. ובקיצור, לא באמת חסר מה לעשות במתחם, אך האווירה, למעט מעט תחפושות COSPLAY, כפי שתבינו בהמשך הכתבה, לא מלהיבה במיוחד.

אמנם מדובר ביום הראשון של האירוע ובפתיחה הרשמית שלו, אך יש דברים שלא ניתן לתקן, כמו מיקום האירוע, העיצוב, וכמובן רמת ההפקה. אם באירוע של שנה שעברה, חטפנו במיידית את אפקט ה"וואוו" בכניסה למתחם, הפעם זה לא דומה אפילו. הסיבה העיקרית לאווירה הכבויה במתחם היא שהאנשים שעמלו ועבדו על האירוע הקודם, הם לא אותם אנשים שהפיקו את האירוע הנוכחי, גיימרים בשנה שעברה שעבדו בהפקה הוחלפו במפיקים.

GAME IN 2017

ההחלטה להעביר את האירוע למתחם אחר, ביתן 2, היא החלטה גרועה, המתחם גבוה וחלול ומכוסה בקירות לבנים שהיו אמורים להיות מכוסים במסכי ענק או פוסטרים או תאורה או בכל דבר אחר שיעלים את אווירת ה"תערוכת רהיטים" שקיימת שם. והתאורה במקום? תאורה של מוסך ברחוב המסגר.

את הבמה המרכזית (בחסות סמסונג השנה), זאת שאמורה להיות מוקד העלייה לרגל של האירוע, ובה צפויים להתקיים טורנירים ושאר פעילויות, הייתי צריך לחפש. מצאתי אותה, פינתית וקטנה, מבויישת ולא מבינה, איך הזניחו אותה:

גיימאין 2017 סיקור
זו הבמה המרכזית השנה. קטנה, צפופה, פינתית ולא ראויה

לסיכום, Game In FEST 2017 מרגיש כמו אירוע שההפקה ויתרה בו על האווירה מראש, ודאגה ללקט עבורו את מיטב הספונסרים והמציגים בכל מחיר, כנראה על חשבון זמן השקעה בעיצוב ואוירת המקום. ההחלטה להעביר את האירוע לביתן אחר יצרה מתחם גיימינג לבן ומסנוור ונטול תאורה מעניינת, כזאת שתטיל מעט צבעוניות על ההפקה "האפורה" והלא מרגשת. אפקט ה"וואוו" נעלם כלא היה ומה שנותר לנו זה לנסות ולהנות ממה שיש לגיים אין להציע השנה. משחקים כמובן, ויש פה לא מעט, אך גם לא הרבה.

gamein fest 2017 retro

האירוע הבא שקיבל כבר את השם GAME IN LEAGUE 2018 יושק בסוף השנה תחת השם "אירוע השקת ליגת גיים אין מאקו", בו יחלו טורנירים ועד לאליפות ישראל ב-eSport שתתקיים באפריל 2018

אנחנו נהיה שם גם. מועדים לשמחה!

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
7 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

לא היה משהו בכלל…בקושי היו משחקים חדשים האווירה לא הייתה משהו ולא הייתה שום הצדקה למחיר גם בVIP אמרו לי שממש לא שווה ואין שום דבר מיוחד…קיצר שילמתי כסף כדי לשחק במשחקים שכבר יש לי…לפחות יצא לי לפגוש קצת מפתחים ישראלים

מסכים עם סיימון בביקורת שהטיח כאן ומעוניין להוסיף עליה בקטנה. קניית כרטיס ל-Game In השנה על פניו, נראתה לי שקולה לקניית כרטיס כניסה לקניון. הדגש היה על מרצ'נדייז, והמילה 'עושק' לא גדולה מדי. הייתי בכנס מ-12 בצהרים עד 11 בלילה ושיא התדהמה היה נחילי הילדודס ששעטו מכל כיוון בשעות הערב, ומצד שני הרגעים המהנים ביותר היו דווקא קונסולות סוויץ' שהלל וחן הביאו. Fort Triumph היה אקורד הסיום שהציל את הכנס מכישלון טוטלי – עמדות המפתחים הישראלים והרטרו היו נקודות האור הבודדות שם. גם תחרות ה-cosplay הייתה חביבה, מעבר לאלה… נאדה. לילה טוב אנשים.

הייתי בפתיחה וכל הכבוד לכם שלא מפחדים להגיד את האמת. היה זוועה.
בעיקר משחקים לילדים קטנים ושום דבר מיוחד שנכנס לקטגוריה של ״פסטיבל גיימינג״. שההפקה תלמד לקחים לפעם הבא

התמונות מדברות בעד עצמן. מה זה התאורת פלורסנט הזאת?
וגם לא. ראה כזה מלא, למה אמרו שהכרטיסים נגמרו?!

לא היה כזה מלא ולא היה כזה מעניין. לא הפסדת כלום אם לא הלכת. אני הייתי ובזבזתי שעתיים וחצי לריק. לא ממליץ

באסה רציתי ללכת עכשיו אני לא בטוח

תודה על הסיקור!
באמת נראה מעאפן לעומת שנה שעברה

אולי יעניין אתכם
Close