עידן ה-X: כשה-iPhone X עולה 1,000 דולר, מחיר ה-Xbox One X מקבל פרופורציה

עולם הטכנולוגיה לקראת ובתוך השקות גדולות ומשמעותיות, כששתי חברות ענק, שני מוצרי פרימיום ו-X אחד גדול ויקר בדרך אליכם. מוצר להמונים או לעשירים בלבד?

אחד הנושאים המדוברים ביותר בעולם הסמארטפונים, מאז החשיפה של ה-iPhone X הוא מחירו ההתחלתי: 999 דולר לדגם ה-64GB. האייפון שהוצג (ונתעלם כמובן מהאייפון 8 ו-8 פלוס) הביא איתו שורה ארוכה של שינויים ושיפורים, אך בעיקר סימן את הכיוון אליו נוהרת אפל מבחינה טכנולוגית, והיא מקווה וכנראה גם תצליח לסחוף אחריה מיליוני מעריצים שיעשו הכל על מנת להשיג את האייפון הנחשק הבא. ההשערות מדברות על מחיר התחלתי של כ-5000 שקלים לאייפון X החדש בישראל, מדובר בחודש שלם של משכורת עבור אנשים רבים.

"המכשיר החזק ביותר בעולם"

גם השנה, באירוע החשיפה של האייפון X (שקרוי אייפון עשר, ולא אקס), הרעיפה חברת אפל שבחים ותארים לעבר האייפון הבא והיוקרתי שלה ובשורה תחתונה הגדירה אותו כ"המכשיר האישי החזק ביותר בעולם", בדיוק כמו שבמיקרוסופט מגדירים את ה- Xbox One X כ"הקונסולה החזקה ביותר בעולם". מדובר בשני מוצרי פרמיום אך כאלה שמכוונים דווקא להמונים.

התשוקה לגאדג'טים לא שונה מהתשוקה למשחקים

אפשר בטעות לחשוב שאפל מכוונת לקהל יעד אמיד או עשיר, בעיקר בגלל תג המחיר הגבוה שחשפה, אך בל נשכח כי התשוקה לגאדג'טים לא שונה מהתשוקה למשחקים. סביר מאוד להניח שחלקכם הגדול מכיר מספיק אנשים בעלי הכנסה נמוכה שמחזיקים באייפון או בגלקסי של סמסונג המעודכנים ביותר, כאלה שעלו בהשקה לנעלה מ-3000 שקלים.

יש אפילו שקע אוזניות (Xbox One X)

 

הקהל שרוצה את המכשיר הכי טוב שיש כרגע, הוא עצום ואפל מוכיחה זו כל שנה ושנה, במקרה של מיקרוסופט, השקת קונסולה היא איטית יותר, אך מכוונת בדיוק לאותו קהל צרכנים, כזה שרוצה את הקונסולה המתקדמת ביותר.

iPhone X באלף דולר מכניס לפרופוציה את מחירה של ה-Xbox One X כי אם חשבנו שמדובר בתג מחיר גבוה, כעת המחיר של הקונסולה נראה יחסית די נמוך. 500 דולרים (החל מ 2500 שקלים בישראל), שהם חצי מחיר מהאייפון X, לא מייצרים אפילו רווח לחברה. מיקרוסופט, כפי שטוען ביל ספנסר, לא מרוויחה ממכירה של הקונסולה, אלא מתחילה להרוויח ברכישת תוכן (משחקים/נקודות).

הצלחתה של הקונסולה המדוברת, כמו גם האייפון הבא של אפל, תהיה בעלת השפעה רבה בהמשך הדרך לשני השווקים, גיימינג ומובייל. ימים יגידו אם ה-X היה תחילתו של עידן חדש.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

מערכת התגובות
התראה
16 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני מחכה לאייפון X!
שלוש שנים אני עם אייפון 6 והגיע הזמן לשדרג. לי זה יעלה אלף שקל פחות כי יקנו את האייפון 6 שלי בלי בעיה בכלל

אני דווקא מגיע מצד האנדרואיד וסוני אני הולך לקנות אייפון X וגם את הקונסולה. למה? כי פשוט בא לי!
🙂

איזה טלפון יש לך של אנדרואיד?

אותי מעניין לדעת כמה יעלה לתקן מסך של אייפון איקס אני מהמר על 1500 שקל. ויש משהו מאוד מעצבן בזה שהאייפון איקס "הבסיסי" מגיע רק עם 64GB. מה זה השטויות האלה?? בן אדם משלם כמעט משכורת על פאקינג טלפון נייד ואפל לא יכולה לפנק במינימום 128GB?

מצחיק שאף אחד כאן לא התייחס לאקסבוקס….אין מה לעשות
לאפל ואייפון יש כוח מאגי לייצר כותרות

מה שנכון נכון

שנה טובה גיימפרו -_-

לא מבין למה כולם עושים רעש מהמחיר של האייפון X.
סמסונג השיקה עכשיו את הנוט8 במחיר של 929 דולר ולא ראיתי בשום מקום שדיברו על המחיר הזה שנחשב למחיר הכי גבוה אי פעם לסמרטפון.
אגב, למישהו בעבודה יש גלקסי 8 פלוס והדבר שהכי מעצבן אותו זה הלחצן הקבוע לעוזרת האישית Bixby

זה כי המסך אינפיניטי מאוד יקר ומדובר במכשיר נוט שתמיד היה היקר ביותר של סמסונג וחוץ מזה הוא לא מתפוצץ 🙂

עדיין זה הפרש של 70 דולרים עלובים ואף אחד לא צייץ
הבנתי שגם המסך של האייפון X הוא של סמסונג ויקר. אני רק מציין שלא עשו רעש מהמחיר של הנוט כמו מהמחיר של האייפון

בזה אני מסכים איתך שלא ראיתי שום כתבה על המחיר של הנוט8

יש היגיון למחיר של האייפון X, אפל תמחרה אותו ככה בגלל ש.. אממ כי.. היא פאקינג פשוט יכולה, היא שמה פס ענק על כולם והיא יודעת שאנשים ירוצו ויתאבדו על החנויות שלהם ביום המכירה, ושהאתר שלהם יקרוס איך שהמכירה תחל בעקבות נחיל עצום של כבשים.
זה מכשיר נחמד, 600 דולר זה מקסימום בשבילו..

אייפון אקס זה מכשיר העתיד!
כל המכשירים של האנדרואיד לא יצליחו להגיע לרמה שלו
כמה שיעלה אני קונה, חיים רק פעם אחת!

חחח חיים רק פעם אחת
חולה עליכם אייפוניסטים

מסכים ולא מסכים. 600 דולר אתה קונה מכשיר דגל בינוני או כזה שהוא בן כמה חודשים. לא חסיד של אפל אבל המכשיר החדש באמת מרשים, במיוחד המסך והסנסורים מקדימה. השמועות מדברות על ביצועים מעל כל מכשיר שקיים היום (ניקוד).comment image

זה פשוט הזוי שאייפון אחד עולה כמו 2 קונסולות הכי חזקות היום
פעם היה לי אייפון מכשיר נחמד לא מבין מה מתלהבים מהמכשירים של אפל.
באנדרואיד יש כל כך הרבה אפשרויות ומכשירים בלי סוף בכל מחיר.
אחלה כתבה!