פיפא 18 הושק רשמית בישראל: הביקורות כבר כאן

הערב הושק רשמית בישראל המשחק החדש בסדרת פיפא, FIFA 18. לקראת הביקורת שלנו למשחק, מה אומרים עליו המבקרים?

הערב, יום שני, ה-25 לספטמבר, הושק רשמית המשחק פיפא 18, בחנות הדגל של אדידס, דיזינגוף סנטר בתל אביב. ההשקה היתה באווירה חגיגית ועם נוף של כמה עמדות פלייסטיישן פרו, מסכי ענק וכמובן המשחק FIFA 18 שעיטר כל חלקה טובה בקומה העליונה של החנות. אנחנו היינו שם וחזרנו הביתה עם עותק חדש דנדש של פיפא 18 ל-PS4.

לאחר ההשקה המוצלחת של פרו אבולושן החדש (PES 2018), מגיע תורו של משחק הכדורגל השנתי של EA שהושק חגיגית הערב בישראל  וברחבי העולם ברגעים אלה ועד ליום שישי, למעט מנויי Origin Access שזכו לשחק במשך 10 שעות כבר לפני 4 ימים.

באופן לא כל כך מפתיע, הביקורות למשחק כמעט זהות לכותר של שנה שעברה עם ממוצעיםשל 84 ל-PS4 ו-83 לאקסבוקס, ואם אתם עדיין מתלבטים, יש לכם אפשרות להתנסות בדמו של המשחק, בחנות של הפלייסטיישן.

הציון הבולט הראשון הוא של גיימספוט שהעניקו השנה למשחק את הציון הבינוני של 7/10. ולמה הוא כזה בולט? כי בשנה שעברה קיבל המשחק פיפא 17 את הציון הגבוה 9/10.

פיפ"א 18 לוכד את העולם של הכדורגל בביטחון ומתרגם אותו לתוך משחק וידאו. על המגרש, עם זאת, סדרת הכדורגל של EA עדיין מפגרת הרבה מאחורי הכדורגל הזורם והחלק שמספק PES 2018.

בגיימס רדאר העניקו למשחק את הציון 90 וסיכמו כי מדובר ב:

חבילה הטובה ביותר שזמינה למשחק כדורגל, עם שיפורים רבים

האתר פורבס, שהיו הראשונים לפרסם את הביקורת למשחק, העניקו לו את הציון 88/100 עם כותרת שרומזת על הציון- "חוויית הכדורגל השלימה ביותר" ולסיכום:

על ידי הדגשת תוצאותיו הקודמות והצעת שיפורים אמיתיים ומוחשיים במשחק, פיפ"א 18 מצטיין ומעט טוב יותר מאשר הכניסה המוצקה של השנה שעברה.

להלן הציונים העיקריים למשחק FIFA 18:

פיפא 18 זמין ל-PC, PS4/PS3, Xbox One/360  ויש גם גרסת סוויץ'.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

ממוצע ביקורות

ממוצע ביקורות- PS4 - 8.4
ממוצע ביקורות X1 - 8.3

8.4

ממוצע ביקורות

User Rating: 3.89 ( 4 votes)
מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה דיי אחד לאחד פיפא 2017 שיפורים קלים בגראפיקה ומלא באגים בשליטה.
הבעיטה וההגבהה הפוכים למה שהם נקבעו בהגדרות למרות שהגליץ' והטאקל בסדר המסירה פעם עובדת פעם לא והכפתור להחליף שחקנים משום מה לא מה שנקבע במסך ההגדרות אלא כפתור אחר.
ב2017 הבעיה של הכפתורים ההפוכים לא הייתה.

מה קשור דני רופ? חחחח