חתימה טובה, צום קשה

יום הכיפורים יחול בשבת הקרובה ביוד בתשרי, וייכנס מחר, שישי ה-29.09 בערב. סוף השבוע הזה, כך שיחק המזל, עמוס במשחקים.

בין קהל קוראינו, כך אנו מניחים, אחוז גבוה של שומרי כיפור; השנה יום הכיפורים יהיה קשה כפליים, מפני שישנם מספר משחקים שמשתחררים בדיוק בזמן זה.

Call of Duty: WW2 – בטא פתוחה (למחשב)

Call of Duty: WW2 אמנם משתחרר בשלישי בנובמבר ל-Xbox One, פלייסטיישן 4 ולמחשב, אבל מחר (שישי) תתחיל בטא למחשב, והיא תתקיים במשך ארבעה ימים בלבד בניגוד לבטא של הפלייסטיישן 4 באוגוסט, אז השחקנים שהזמינו את המשחק מראש יכלו ליהנות במשך שבועיים. בינתיים, ניתן להוריד כבר עכשיו את הבטא בסטים, ואפשר לקוות שאפשר יהיה לשחק לפני שבת.

FIFA 18

ביום שני התקיים אירוע השקה בחסות Sony Playstation למשחק הכדורגל השנתי של EA, הלא הוא FIFA, לקראת ההשקה הרשמית ביום שישי לקונסולות האקסבוקס 360 ו-One, הפלייסטיישן 3 ו-4, סוויץ' של נינטנדו והמחשב האישי. כל הכדורגלנים על שלט ששומרים (ולא בשער; סליחה, הייתי חייב) ייאלצו להעביר את סוף השבוע הראשון של המשחק באוויר העולם בלעדיו. ביקורת שלנו בקרוב.

Total War: Warhammer 2

לחובבי האסטרטגיה הפנטסטית של טוטאל וואר גם יש כותר ממנו ייאלצו לקחת הפסקה לזמן מה, ועם התלהבות רבה זה בטח יהיה קשה אחרי ההצלחה הגדולה של המשחק הראשון וממוצע 87 ב-Metacritic מתוך 26 ביקורות. Total War: Warhammer 2 מגיע היום (חמישי), כמובן למחשב האישי בלבד. ביקורת שלנו בקרוב.

Cuphead

שבע משהו שנים של פיתוח תמות מסתיימות בסוף השבוע הזה, כאשר StudioMDHR תשיק מחר את המשחק הראשון שלה למחשב ו-Xbox One, ועם כל ההמתנה והלהט… חובבי הקרטון הישראלים יחכו עוד קצת. אחרי כל כך הרבה שנים, אפשר לבחור אחת מן השתיים: להעביר את הזמן או למרוט שיער.

ומה עוד…

ארבעה כותרים נוספים ישתחררו בסוף השבוע, שניים מהם אף בלעדיים לפלייסטיישן 4, אלו הם The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel 3 ו-Gundam Versus הראשון משתחרר היום והשני מחר; Outcast – Second Contact משתחרר לפלייסטיישן 4, ל-Xbox One ולמחשב האישי היום, ו-Star Fox 2 מחר עבור SNES.
אם כן, לצד הצום גם המחשבים והקונסולות יפסיקו למשך 25 שעות לטחון משחקים, חדשים וישנים כאחד. יש משחק שהבטן שלכם כבר כואבת על שלא תשחקו בו? או אולי בכלל תשחקו בכל אופן בסופ"ש?
איך שלא יהיה, צוות גיימפרו מאחל גמר חתימה טובה.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה מצחיק…. לקח לפרוץ את פיפא 2017 כמעט שנה ו2018 כבר פרוץ חחח
אני בכל מקרה לא קונה אף פעם פיפא כי אני לא אוהב אותו אבל אני מקווה שזה ייגרום להם להתחרט על הדנובו.

גמר חתימה טובה תותחים!

תודה, כיף לראות שחזרתם לכתוב קצת יותר.
מקווה שהשנה הזאת יהיה לכם יותר זמן פנוי ושהאתר יתרחב יעלה ויצליח!

גמר חתימה טובה

גמר חתימה טובה עידן