Call Of Duty: WW2 – רשמים מהבטא

אקשן, אקשן ועוד קצת אקשן, זה מה ש-COD WWII זורק עליכם מהרגע הראשון עד לרגע בו תצאו מהמשחק. ומהרושם הראשוני מהבטא – החזרה למקורות לא יכלה להתבצע בצורה טובה יותר.

לכל מי שלא מעודכן, יוצרי סדרת קול אוף דיוטי החליטו לעשות pause לסדרה ובמיוחד להתפתחות התקופתית שלה שכבר הגיעה לחלל, ולחזור אחורה לימיה הראשונים, מלחמת העולם השנייה. כדי להיות הכי ברורים שאפשר, החליטו לקרוא לכותר הבא בסדרה Call Of Duty: WW2.

החשיפה הרשמית למשחק גרמה להתרגשות רבה בקרב המוני גיימרים ותיקים של הסדרה, שזנחו אותה ככל שהתקדמה והתפתחה למימדים עתידניים, כולל הכותר האחרון COD: IW. הבטא ל-Call Of Duty WWII שוחררה ל-PS4 ב-25 לחודש ושחקני הבטא הפתוחה ל-PS4 ול-Xbox One יצטרפו לחגיגה החל מה-1 ועד ה-4 לספטמבר (שחקני המחשב גם יזכו בהמשך לשחק בבטא).

זכיתי לשים את ידיי על הבטא של המשחק החדש במותג שכבר מאס לגמרי בחידושים דיגיטליים ולוחמה עתידנית ומתקדמת. Call Of Duty: World War II נראה ומרגיש בדיוק כמו חלומם הרטוב של מעריצים ותיקים ובדיוק כמו שמשחק יריות היסטורי שדוגל בארקדיות צריך להרגיש.

המבנה הכללי של המולטיפלייר לא שונה מזה של קודמיו והבטא כוללת 4 מודים עיקריים – Team Deathmatch, Domination ו-Hardpoint שאת כולם מעריצי הסדרה הותיקים מכירים, ומוד אחד חדש שנקרא – War. "מצב מלחמה" הוא שילוב של כמה שלבי משחק כאשר בכל סבב יש קבוצה מגנה ותוקפת, המגנה צריכה למנוע את התקדמות הקבוצה התוקפות איך? לדוגמא – למנוע מהם לבנות גשר או למנוע מהם גישה ל"תחמושת" באמצעות בניית קירות, ולבסוף למנוע את התקדמות הטנק (שנע בדיוק כמו במודים מוכרים יותר מ-Team Fortress 2 ו-Overwatch שאתם בטח מכירים כ-Escort או Payload).


המוד הזה מעניין מאוד ונשען ברובו על עבודת צוות, דבר שלא אפיין עד כה את COD יותר מדיי, לפחות לא יותר מהמתחרים. המוד החדש מוסיף המון לאופי המשחק ולסביבה שלו במלחמת העולם השנייה ואני צופה לו הצלחה רבה וקבלת פנים חמה בקרב המעריצים.

מעבר למודים, המשחק מחולק ל-5 דיוויז'יות שהם בעצם סגנונות משחק, מה שמחליף את הקלאסים המוכרים. הדיווזיה שאני התחלתי איתה היא Mountain שהיא בעצם הדיוויזה של הצלפים, ואחת ההטבות שלה לדוגמה היא יותר Aim Assist כשעוצרים את הנשימה כאשר מכוונים עם צלף. לכל דיווזיה יש את היתרונות והחסרונות שלה, ותוכלו לשחק בכל אחת מהם, ללא התחייבות לסוג אחד מסוים.

היתרונות והחסרונות מחולקים בין הדיוויזיות בצורה הגיונית ומעניינת, וזה מרגיש כאילו כל אחד יכול למצוא את הדיוויזיה המתאימה בדיוק לסגנון המשחק שלו, דבר שיקל על שחקנים את הכניסה למשחק ולסביבה חדשה ויגרום להם להרגיש הרבה יותר בנוח, כאשר שחקנים מנוסים יוכלו לבחור את הדיוויזיה הטובה ביותר בכל רגע נתון ולהתאים את עצמם למצב.

קשה שלא להתרשם מההשקעה של סלאדג'האמר גיימס והתחושה שהפיתוח של המשחק הזה נעשה מאהבה ותשוקה לתקופה בה משחקי יריות במלחמת העולם השנייה היתה פופולארית. הנשקים מרגישים מצוין והאווירה הכללית של המשחק היא אקשן בלתי פוסק שלא סובל "מהפרעות" כגון גאדג'טים מוזרים או שחקנים מעופפים, פשוט משחק יריות מלוטש. למעריצים הותיקים של הסדרה יש בהחלט למה לחכות בעוד כחודשיים, עטרה ליושנה עוד עשוייה לחזור.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

[divider style="dotted" top="20" bottom="20"]

"Call of Duty: WW2" – כל מה שאתם צריכים לדעת על המולטיפלייר

[divider style="dotted" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נשמע מכם ממש טוב, אך גם הייתי שמח להשוואה לBATTLEFIELD ולאחרים מבחינת איכות גרפית, המודים ובנוסף לכך איך המשחק מתמודד עם הרס.

האמת עידן שעד שהמשחק לא באמת ישוחרר ובמיוחד ל-PC, קשה לעשות השוואות. לגבי ההרס, אין לCOD סיכוי מול מנוע ההרס פרוסטבייט במחשחקי BF. גרפית, נראה שב COD הבא עדיין נשענים על אותו מנוע שעבר שדרוגים ובוכל זאת נראה טוב. סרטון השוואה:
https://www.youtube.com/watch?v=c_mVkuOG8L4

נשמע טוב..
אבל עדיין אני פסימי אז אני אחכה לבטא למחשב בשביל לשפוט בעצמי

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x