יותר מ-60 מיליון קונסולות PS4 נמכרו, פי שמונה משחקים

עוד אבן דרך לקונסולת ה-PS4: ישנן יותר משישים מיליון קונסולות שנמכרו נמצאות כעת בבתי הלקוחות; ופי שמונה משחקים במספר.

מספר יחידות ה-PS4 שנמכרו עלה על 60.4 מיליון, הכריזה סוני בגאווה אחרי מסיבת העיתונאים שלה ב-E3 2017. הנתונים מעודכנים ל-11 ביוני, זו עלייה מרשימה של 10 מיליון בחצי שנה, אחרי שבדצמבר השנה שעברה דווח על 50 מיליון. המספרים כוללים גם את החומרה המשודרגת, שבטח עזרה למכירות; לאחרונה סוני אמרה שאחת מכל חמש קונסולות PS4 שנמכרו, היא גרסת PS4 Pro.

בנושא התוכן, מספר התוכנות שנמכרו, דיגיטלית ופיזית גם יחד, עברו את ה-487.8 מיליון. Horizon: Zero Dawn צוין ספציפית, ההוצאה האחרונה שבגדולות של סוני, כלהיט שהוביל את הקטגוריה.

כולנו יודעים שסוני "מנצחת" את הדור הזה של קונסולות ולא משאירה יותר מדי מקום לחברות אחרות, כאשר מיקרוסופט הפסיקה לדבר על כמה חומרה היא מכרה עוד ב-2014, לטובת פעילות ב-Xbox Live.

גם לכך לסוני יש תשובה; באשר למרץ, 2017, היו 70 מיליון משתמשים פעילים על "האקוסיסטמה של פלייסטיישן". זאת אומרת, כנראה, יחד עם משתמשי PSN שעל PS3 ו-Vita עם ה-PS4. מתוך אותם 70 מיליון משתמשים, 26.4 משלמים על מינוי PS Plus. בסך הכל, בעלי PS4 לבד מבלים מעל 600 מיליון שעות בשבוע על הקונסולה. מרשים למדי, ואין לדעת איך המספר משתנה כשמוסיפים את משתמשי PS3 הפופולרי.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות