E3 2017: כותר שישי של Tropico נחשף

Tropico 6 הוכרז ב-PreShow לקראת מסיבת העיתונאים של סוני.

שוב, אנחנו נקבל אופציה לשחק באיזו דרך שנרצה, כדיקטטור המפחד או כמדינאי רודף שלום. אולי גם משהו באמצע. טריילר ההכרזה מכיל, כך זה נשמע, מסר או סתם כי זה הומור שהתבקש מכורח הנסיבות של התחדשות מאגר הפיצ'רים של הסדרה, לנשיא טראפ, באמצעות הכרזת אל פרזידנטה על כך שהוא לא יבנה חומה, אלא גשרים, וההודעה ששחררה Kalypso לתקשורת אפילו מציינת במפורש את הביטוי שהטביע הנשיא והאינטרנט עדיין מנסה להבין מה משמעותו, "covfefe": "התמודדו מול אתגרים חדשים בבמה הבינלאומית ותמיד תחשבו על צרכי העם שלכם. למרות כל covfefe תקשורתי שלילי".

Tropico 6 לא מפותח על ידי האולפן שפיתח את הכותרים הקודמים, Haemimont Games, אלא על ידי אולפן Limbic Entertainment. המפתחים הקודמים של הסדרה, אם תהיתם מה הם עושים שהוא לא Tropico, עובדים כרגע עם פראדוקס על משחק חדש בשם "Surviving Mars" כפי שפורסם בכנס PDXCon לפני חודש. המשחק הבא בסדרה ירוץ על מנוע Unreal Engine 4, ובפעם הראשונה, יתאפשר לנו לבנות גשרים כאמצעי של תשתית.

"שלחו את הסוכנים שלכם לפשיטות בשביל לגנוב את פלאי העולם, כולל את פסל החירות ומגדל אייפל," ממשיכה ההודעה. "התאימו את הארמון לפי רצונכם ותנאמו מהמרפסת שלכם כדי לזכות באמון נתיניכם."

בסך הכל, Kalypso טוענת ש-Tropico יהיה הכותר "הגדול ביותר, היפה ביותר, והשאפתני ביותר" בהיסטוריה הלא קצרה של הסדרה. יהיו עוד "הרבה מאוד פיצ'רים מגניבים" שיוכרזו בשבועות והחודשים הבאים. הנה הפיצ'רים המרכזיים שפרסמה המפיצה:

  • שחקו על ארכיפלגים בפעם הראשונה בסדרה. נהלו מספר איים בו-זמנית והסתגלו למגוון אתגרים חדשים.
  • שלחו את הסוכנים שלכם לפשיטות בשביל לגנוב פלאי עולם ומונומנטים, בשביל להוסיף אותם לקולקציה שלכם.
  • בנו גשרים, כרו מנהרות והניעו את נתיניכם ותיירים באיים באמצעות מוניות, אוטובוסים ורכבלים. Tropico 6 יציע מערכת תחבורה חדשה לחלוטין ואפשרויות חדשות של תשתית.
  • עצבו את המראה של הארמון שלכם כרצונכם ובחרו ממגוון אקסטרז.
  • Tropico 6 יציע מערכת מחקר משופצת שתתמקד באספקטים הפוליטיים של להיות הדיקטטור הגדול בעולם.
  • נאומי בחירות חזרו! דברו אל העם והבטיחו דברים שאתם לא מתכוונים לשמור.
  • מצבי משחק מרובה-משתתפים ו-co-op עד ארבעה שחקנים.

מעניין אם Kalypso יעמדו בהבטחה הענקית למשחק הגדול ביותר בסדרה; אולי הדם החדש יביא איתו נמרצות ושאיפות להוכיח את עצמו, אבל אולי חוסר הניסיון של המפתחת עם Tropico ייכשל – הם כן פיתחו את Might&Magic, כך שזה סימן טוב לבאות.

לפני מעל לשבוע פורסם סרטון שרמז על יציאה של Tropico חדש, וכעת אנו יודעים שהמשחק השישי אכן בדרך. Tropico 6 ישוחרר בשנה הבאה ל-PS4, Xbox One ולמחשב האישי. מוזמנים לקרוא את הביקורת של Tropico 5!

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות