IO אולפן עצמאי בשנית, השלב הראשון של Hitman עכשיו חינמי בכל הפלטפורמות

אחרי שהגיעו להסכמה בסוף השבוע, חתמו Square Enix ו-IO Interactive, כעת אולפן עצמאי, על השבת הזכויות שלו לסדרת Hitman.

המפיצה היפנית הודיעה במאי למשקיעים שהיא נסוגה מ-IO Interactive שאותה רכשה ב-2009, והנסיגה חלה כבר ב-31 במרץ. זה היה היום האחרון בשנה הפיסקלית היפנית, כאשר שנה חדשה מתחילה ב-1 באפריל.

"אני גאה להכריז שהצעד הראשון שלנו כאולפן עצמאי הוא להזמין את כל השחקנים לשחק בהתחלה של HITMAN בחינם.", אמר חקן אברק, מנכ"ל IO, "יש הרבה אהבה שם בחוץ ל-HITMAN ועם ההצעה הזו אני מקווה שעוד הרבה יתאהבו במשחק. אנחנו מאמינים שזהו היטמן בשיאו, אז קפצו פנימה ונסו אותו."

החדשות הראשונות מהאולפן המפתח את Hitman, הן שהתחלת המשחק האחרון, שיצא במרץ השנה שעברה, תהיה חינמית למחשב, Xbox One ופלייסטיישן. זו לא הצעה מוגבלת בזמן, אלא בדומה למה שעושים ב-Telltale וגם ב-Square Enix עם Life is Strange, נותנים לשחקנים טעימה מהמשחק, ובהיטמן אנו מקבלים את האזור הראשון במשחק, ה-"Playground".

השלב הזה מגיע עם שתי משימות סיפור, שני חוזי 'Escalation' ומעל 40 אתגרים. על הדרך תרוויחו 17 אצ'יבמנטים. השמירה שלכם וכל מה שתרוויחו בשלב הראשון של המשחק ימשיכו איתכם במידה והחלטתם לרכוש את המשחק המלא.

החלק הראשון זמין בחינם ל-Xbox One ופלייסטיישן 4, וברגעים אלה IO עובדת על שחרור עדכון לגרסת המחשב והוא יהיה זמין ב-Steam. המשחק כעת בהנחה לקונסולות, וכנראה גם בשמונה בערב בסטים; הנחות הקיץ בחנות הדיגיטלית אמורות להתחיל ביום חמישי.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות