סדרת The Witcher בדרך למסך הקטן

זה היה ענין של זמן: סאגת The Witcher המצליחה נמצאת בפיתוח לקראת הפקה של סדרת טלוויזיה בחסות רשת נטפליקס

אין עוררין על כך שסדרת The Witcher, ובעיקר המשחק האחרון בסדרה (The Witcher 3: Wild Hunt), היא אחת ממהצלחות היותר גדולות של תעשיית המשחקים בעשור האחרון. כעת, הסדרה בדרך להפוך גם לסדרת טלוויזיה.

Netflix מפתחת ומפיקה סדרה דרמה חדשה באנגלית המבוססת על "The Witcher", הסאגה הפופולרית של הסופר הפולני אנדז'יי סאפקובסקי, אשר צברה רבבות של מיליוני מעריצים ברחבי העולם. אריק ברמק, סגן נשיא נטפליקס בסדרה בינלאומית הודיע:

אנדז'יי סאפקובסקי יצר עולם עשיר ובלתי נשכח, בעת ובעונה אחת קסום ומוכר. אנחנו לא יכולים להיות יותר נלהבים מלהביא את העולם הזה למנויי נטפליקס ברחבי העולם

תגובת אנדז'יי ספקובסקי שישמש גם כיועץ יצירתי בסדרה:

נטפליקס תפיק סדרה שתישאר נאמנה לחומר המקור ולנושאים שביליתי במחיצתם במשך למעלה משלושים שנה. אני מתרגש מהמאמצים המשותפים שלנו, כמו גם מהצוות שהתאסף.

מצד המפיקים התקבלה ההודעה הבאה:

הסיפורים של וויצ'ר עוקבים אחרי משפחה לא קונבנציונלית שמגיעה יחד כדי להילחם על האמת בעולם מסוכן. הדמויות מקוריות, מצחיקות ומפתיעות כל הזמן, ואנחנו לא יכולים לחכות כדי להביא אותן לחיים בנטפליקס, הבית המושלם לסיפור סיפורים חדשני. יש עומק מוסרי ואינטלקטואלי בספרים האלה, שמעבר לז'אנר, זהו סיפור על האתגרים של היום והיום, מוסתרים מתחת לפנטזיה, זה סיפור עלינו, המפלצת והגיבור שבתוך כל אחד מאיתנו…

מקור: platige.com

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות