E3 2017: כל מה שאנחנו יודעים ורוצים עד כה

אילו משחקים אנחנו מצפים לראות ב־E3 2017? מי מופיע? מתי? והכי חשוב – ההפתעות שמחכות לנו ואנחנו לא יודעים עליהן עדיין – שלפחות ננחש? 

בעוד כחודש וכמה ימים נפתחים השערים של E3 2017, או בשמו המלא Electronic Entertainment Expo 2017, וזה הזמן לעשות סיכום מידע של כל מה שאנחנו יודעים על הכנס עד כה. קודם כל, לאלו שמכירים ואלו שלא, כנס E3 הוא מקום בו לכמה ימים מתכנסים חברות גיימינג רבות וגדולות שמכריזות על משחקים חדשים או בדומה, על חומרה (AMD וכו'). E3 2017 הוא הכנס ה־23 שממשיך במסורתו בלוס אנג'לס בתאריך ה־13 ביוני ומסתיים לאחר יומיים ב־15. עם זאת, חברות גדולות כמו סוני מופיעות לפני ב־12. בניגוד לפעמים קודמות שהכנס היה סגור באופן מסורתי לחברים בתעשיית הגיימינג, הפעם E3 2017 אפשרה מכירה של כ־15 אלף כרטיסים לאנשים מחוץ לתעשייה, שנתמך ע"י אנליסטים ומפיצים שונים הרואים במהלך זה כהשפעה חיובית בעולם הגיימינג.

באיזה שעה כל חברה מופיעה? 

Electronic Arts – ב־10 ביוני בשעה 12 בצהריים על פי שעון ישראל.

Microsoft – ב־11 ביוני בשעה 12 בלילה על פי שעון ישראל.

Bethesda – ב־11 ביוני בשעה 5 לפנות בוקר על פי שעון ישראל.

PC Gaming Show – ב־12 ביוני בשעה 8 בערב על פי שעון ישראל.

Sony – ב־12 ביוני, בשעה 4 לפנות בוקר על פי שעון ישראל.

Nintendo – לא ידוע עדיין.

Ubisoft – ב־12 ביוני בשעה 11 בלילה על פי שעון ישראל.

אז מי לוקח חלק השנה באירוע?

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

Microsoft

מיקרוסופט אישרה כי היא תחשוף יותר פרטים על Project Scorpio, הקונסולה החדשה והכי חזקה שלה בשוק הקונסולות שתעבוד על 4K יחד עם מפרט שאותה אנחנו כבר יודעים ומודים שהיא חזקה יותר מקונסולת ה־PS4 ואפילו מה־Pro, אולם אנחנו מקווים לשמוע סוף סוף על תאריך יציאה, מחיר, שמה הרשמי ואולי משחקים חדשים ובלעדיים לקונסולה? זה שהמשחקים של קונסולת Xbox One (כמו Forza Horizon 3, Gears of War 4 וכו') אנחנו כבר יודעים, אך אולי משחקים בלעדיים לקונסולה יגרו מספיק את הצרכנים כדי להרים את מכירות ה־Xbox של מיקרוסופט?

ובאשר למשחקים בכללי: ישנו State of Decay 2, שממנו מיקרוסופט אישרה שאכן נראה יותר ב־E3 2017, אך מה עם Crackdown 3 ו־Sea of Thieves? כמו כל שנה מסורתית של מיקרוסופט, Turn 10 כנראה תחשוף את משחק ה־Forza הבא, שעל פי הערכות, היא תהיה הפעם מסדרת Motorsport. בנוסף, לחשוב באופטימיות זה דבר טוב, אז אולי נפתח ציפיות לאיזה Halo 6 או אפילו Gears of War 5? יכול להיות ו־Moon Studios מארגנת לנו הפתעה? Ori and the Blind Forest 2 או כותר חדש לגמרי? או בכלל, על כותר חדש לגמרי לפלטפורמות Xbox One ולמחשב האישי?

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

Nintendo

אצל נינטנדו זו תהיה השנה החמישית ברציפות שהיא כבר לא תשתתף בכנס E3 2017 וזה חבל. עם זאת, לנינטנדו ישנם תכניות חלופיות, ותקיים אירוע שקט משלה, Nintendo Direct, שם היא תחשוף משחקים חדשים ועוד שבדומה ל־E3. ואם נינטנדו רוצה למנוע עוד אסון כמו עם ה־Wii U, היא תצטרך לתת בראש ל־Xbox One/PS4.

אז מה אנחנו מצפים מהמשחקים של נינטנדו? קודם כל, סרטון משחקיות ראשוני של Super Mario Odyssey, כי אי אפשר לחיות רק מטריילרים. שנית, ישנו Splatoon 2, שממנו אנחנו בטוחים שנשמע, אף על פי שחודש לאחר מכן הוא משתחרר כבלעדי לסוויץ', אז נינטנדו צריכה לשכנע את המעריצים. בנוסף, יש גם את Arms, שיוצא מספר ימים לאחר המופע שלה. ואנחנו לא שוכחים גם את Xenoblade Chronicles 2, משחק האקשן הרפתקאות שעל פי אישור רשמי מנינטנדו, הוא עדיין צפוי לצאת ב־2017, אז השאלה היא אם נראה ממנו קצת בהצגה של נינטנדו? ומהן הסיכויים שנשמע מ־Skyrim או Fire Emblem Warriors?

יתרה מזאת, אנחנו בטוחים שמשחקי צד-שלישי מסדרות גדולות כמו Fifa, NBA, Call of Duty ועוד כן יגיעו ל־PS4/Xbox One, אבל אולי הן יגיעו גם ל־Nintendo Switch? הסיבה לחשש היא מהחומרה אשר לא חזקה מספיק כמו הקונסולות של סוני או מיקרוסופט. אבל אני בעד משהו ייחודי של נינטנדו, אולי איזה Call of Luigi? או FIFA Mario All-Stars? מישהו?

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

Sony

לאחר שהקונסולה המצליחה שלה PS4, מכרה כ־60 מיליון עותקים, סוני נכנסת נקי וחזק בכנס E3 2017. אלו משחקים אנחנו מצפים/מקווים לראות? בראש כולם אנחנו ללא ספק רוצים לראות ולשמוע קצת יותר מ‏־The Last of Us II, שהוכרז בהפתעה בכנס PAX 2016 עם טריילר מרעיש ומסקרן. ישנו גם God of War החדש והשמיני בסדרה, שמלבד הגיימפלי שנחשף שנה שעברה, לא ראינו דבר נוסף, ולכן מקווים שהפעם כן נשמע ממנו. גם מ־Days Gone ו־Spider Man החדש, Detroit: Become Human ו־Death Stranding, ארבעה כותרים בלעדיים וחדשים לקונסולת ה־PS4 אשר גם מהם אנחנו צריכים לשמוע יותר ב־E3 2017. וכקינוח, Uncharted 4: The Lost Legacy ההרחבה הגדולה של אנצ'רטד 4, שתהיה גם האחרונה, שממנו אנחנו בטוחים שנשמע יותר, לפני שההרחבה תשוחרר ב־22 באוגוסט לקונסולת PS4.

זוכרים את השותפות שנכנסה בין Activision ל־Sony לפני שנתיים? אז כן, תצפו גם השנה לראות קצת מהכותרים של אקטי אצל סוני, אולי קצת Destiny 2, Call of Duty World at War II ו־Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. בעוד שקונסולת PS4 יושבת עם שלל כותרים בלעדיים נוצצי זהב, מי יודע ואולי סוני תפתיע עם כמה כותרים חדשים למשקפי המציאות מדומה שלה PlayStation VR. ומעל הכל – אולי סוני כמו כל חברה אחרת תפתיע עם כותר חדש לגמרי?

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

EA, Ubisoft, Bethesda והשאר

הכרזות רבות מ־E3 2017 הולכות לבוא מסוני, מיקרוסופט ונינטנדו, ברם אנחנו מצפים גם להכרזות נוספות של משחקים מגניבים מצד מפיצות ידועות אחרות כמו: EA, Ubisoft, Bethesda, Activision, Square Enix, PC Gaming Show, Sega, מפתחים אינדיים ועוד. מתוכם, ישנם כמה קבועים שמביאים עמם משחקים גדולים, כמו EA, שלצערנו, לא תיקח חלק ב־E3 2017, אלא באירוע משל עצמה שנקרא "EA Play", אשר יתקיים בין ה־10 ל־12 ביוני, ותיתן לקהל הרחב להתנסות בחלק מהמשחקים, כשהחברה עצמה תארח מסיבת עיתונאים ב־10 ביוני בשעה 12 בצהריים על פי שעון ישראל. המשחקים שאנחנו בטוחים שנשמע מהם הם Star Wars Battlefront II, Need For Speed, משחקי הספורט FIFA 18, NBA LIVE 18 ו־Madden 18. אולי נשמע גם על הרחבה חדשה של Mass Effect Andromeda או Titanfall 2?

לגבי Ubisoft, בחודשים האחרונים רצות שמועות רבות. כשהגדולה ביניהן היא על משחק ה־Assassin's Creed הבא, שחלק מאמינים כי שמו יהיה עם Empire וחלק Origins. ישנו גם עניין ה־Far Cry החדש, ששמועות מהימים האחרונים אומרות שהוא יתקיים בתקופת המערב הפרוע; נאמין או לא? יש גם את South Park the Fractured But Whole, שנדחה כבר מספר פעמים, אם כי אנו מקווים שהפעם נשמע על תאריך יציאה יחד עם סרטון משחקיות. אולי איזה Grow School? חח, הבנתם? לא? אוקיי. וכסיום, אולי יוביסופט רוצה להפתיע אותנו עם משחק חדש לגמרי? בכל זאת, השקט הזה מעורר חשד.

כמו כן, גם בת'סדה לוקחת חלק בכנס E3 2017 בפעם השלישית ברציפות, וגם ממנה ישנן לא מעט שמועות, שכרגע אנחנו יודעים את שמו של רק משחק אחד בפיתוח (לצד עוד מספר משחקים שבפיתוח שאותם אנחנו לא מכירים), והוא Quake Champion, משחק האקשן התחרותי והחינמי שצפוי לראות אור בהמשך השנה, ובטוחים שנראה ממנו יותר בכנס E3 2017. אך מה לגבי משחקי המשך או חדשים? The Evil Within 2? אולי משחק Wolfenstein חדש? Fallout 5? משחק מובייל המשך של Fallout: Shelter או פרויקט אחר? או אולי סוף סוף, Skyrim 2?

ואולי כקינוח, ננסה לנחש כמה הכרזות מחברות אחרות? אולי משחק Tomb Raider חדש מצד Square Enix? סגה עם Alien Isolation 2? ובקיצור – הבנתם את הנקודה, ובואו נקווה שכנס E3 2017 יהיה אירוע שלא נשכח לאחר מכן.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה לא skyrim 2, אלא the elder scrolls VI

comment image?oh=1148613dc2ad60e22b9ed2be836ec41d&oe=5914AF1E

השמועות מתחזקות: Assassin's Creed Origins