Nintendo Switch מכרה 2.74 מיליון יחידות; Breath of the Wild אפילו יותר

נינטנדו חושפת בפנינו דוח על ‘שנת הכספים’ האחרונה שלה, ביניהם מכירות על המשחקים והקונסולות שלה 

שנת הכספים 2016 של נינטנדו הסתיימה ב־31 במרץ, לפני כמעט חודש, והנה נינטנדו חושפת בפנינו את דוח-הסטטוס שלה עם המשחקים והקונסולות שלה. בראשם עומדת הקונסולה החדשה, Nintendo Switch, שחוגגת בקרוב מאוד חודשיים, יחד עם כמות מכירות מכובד של 2.74 מיליון עותקים (שיפור מחודש שעבר). The Legend of Zelda: Breath of the Wild הוא אחד הבלעדיים הטובים ביותר של נינטנדו, שמכר לאחר חודשיים בשוק, 3.84 מיליון עותקים, שזה כולל את ה־2.76 מיליון על ה־Switch ו־1.08 על ה־Wii U.

נינטנדו גם דיברה על המשחק 1-2 Switch, שעל פי הביקורות המשחק לא משהו, אולם מהצד של נינטנדו זה היה נשמע אחרת וכי תייגה את המשחק כ־”יצירה רעשנית”, שחוץ מזה, המשחק מכר קרוב למיליון עותקים. יתרה מזאת, החברה מאמינה כי בשנת הכספים הנוכחית (התחילה ב־1 לחודש ותסתיים ב־31 במרץ 2018) הקונסולה תמכור עוד 10 מיליון יחידות, ולא מספיק זה, אלא מצד המשחקים, סה”כ, המכירות יגיעו עד 35 מיליון.

ובחזית, ישנה הקונסולה 3DS, שמכרה במהלך שנת הכספים 7.27 מיליון יחידות, מה שעלה בשבעה אחוזים משנה שעברה. סה”כ, הקונסולה מכרה 66 מיליון יחידות. ואם נדבר על המשחקים שלה – בראשם עומדים שני המשחקים Pokemon Sun ו־Moon, שיחד מכרו 15.44 מיליון עותקים. במקום השני, יושב לו Super Mario Maker עם 2.34 מיליון, ובמקום השלישי, Kirby: Planet Robobot, הגיע ל־1.36 מיליון. סך הכל, נינטנדו מכרה 55.08 מיליון עותקים של משחקים במהלך שנת הכספים 2016.

ולגבי הקונסולה האחרונה של נינטנדו, הלא היא Wii U, שמכרה 760 אלף עותקים במהלך שנת הכספים 2016 של החברה, ירידה דרמטית של 77 אחוזים בהשוואה לשנה לפני, ואם זה לא מספיק מאכזב, האנליסט דניאל אחמד, צייץ בטוויטר כי במהלך השלושה חודשים האחרונים, כמות היחידות שהקונסולה מכרה הוא 0. לגבי המשחקים של הקונסולה, נמכרו 14.8 מיליון עותקים במהלך שנת הכספים האחרונה של נינטנדו, ירידה של 46 אחוזים מהשנים הקודמות.

ולסיכום, במונחים כספיים, המכירות של נינטנדו במהלך כל התקופה, נטו, עמדו על 408 מיליארד יאן (כסף יפני), ירידה של שלושה אחוזים משנת הכספים 2015 של החברה. הרווח הוא 102 מיליארד יאן, שעלה ב־525.1 אחוזים, אם כי זה גם כולל את מאות המיליונים שנינטנדו עשתה לאחר שמכרה את קבוצת הבייסבול שהייתה שייכת לה, סיאטל מארינרס.

נינטנדו – מאחלים לך הצלחה בשנת הכספים הנוכחית, ואם מישהו מעוניין לדעת את הדוח המלא, מוזמן לקרוא אותו פה

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

נקווה שילך לה טוב בהמשך.
וקצת מטומטם שlegend of zelda מחר יותר מהקונסולה חחחחח