בת’סדה על Fallout 4 VR: “אתה יכול לשחק מההתחלה ועד הסוף”

אם אי פעם חלמתם להיכנס לעולם העצום של Fallout 4 במשקפי מציאות מדומה ולראות הכל במו עיניכם, חלומכם בדרך להתגשם 

Fallout 4: VR הוא הפרויקט החדש והבא של בת’סדה, שהוכרז בכנס E3 2016 עם הגבלת זמן של 12 חודשים לפני שחרורו, ולכן רבים תולים ציפיות שבזמן האביב הוא יראה אור. אחראי האולפנים של Bethesda Game, טום האדרוי, התראיין לאתר Glixel וסיפר להם איך מתקדם פיתוח המשחק, ועל פי דבריו, הכל מתקדם מעולה:

ישנה עוד עבודה רבה לסיים, אבל עד כה זה נראה מדהים. אנחנו עובדים על כל המשחק בשביל גרסת ה־VR של Fallout 4, ולא בחלקים. אתה יכול לשחק כבר עכשיו מההתחלה ועד הסוף, וכל העניין הזה באמת עובד גם לגבי הממשק ושאר הדברים. 

טום המשיך והסביר שלמרות האפשרות לשחק עכשיו מההתחלה ועד הסוף, בת’סדה עדיין מתעסקת עם כמה בעיות שקיימות בגרסת ה־VR, כשאחת מהן היא בעיית תנועת השחקן:

אני יכול להודות שהתנועה היא בהחלט החלק הקשה בפיתוח. אבל בהתחשב בגודל של העולם והכמות שאתה יכול לנוע ב־Fallout 4, ואת זה תעשה הרבה, הבעיה הזאת מובנת מאליו. 

 

ואם כבר אנחנו מדברים על בת’סדה, החברה אישרה בראיון ל־IGN שהאולפנים של Bethesda Games עובדים על שבעה פרויקטים חדשים. על שניים מהם אנחנו כבר יודעים: Fallout VR וגרסת Skyrim לקונסולת הנייד Nintendo Switch. לגבי החמישה האחרים לא ידועים לנו שום מילה, אבל כנראה שבכנס E3 2017 נשמע עליהם משהו, או אפילו לפני.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

זה ייצא ל-PSVR?

כרגע לא ידוע לאילו משקפי מציאות מדומה גרסת ה-VR תצא, אך שמועות אומרות ש-HTC Vive בטוח תהיה אחת מהן.