הכירו את Days of War, משחק יריות מבטיח ב-Early Access

בחמישי האחרון, 27 בינואר, החל Days of War להימכר בתכנית Early Access של סטים, משחק בפיתוח שמזכיר לנו כמה שמשחקי יריות נהדרים המבוססים על מלחמת העולם השנייה

Days of War, משחק יריות בגוף ראשון על רקע מלחמת העולם השנייה, מפותח על Unreal Engine 4 וכולל מצב מרובה משתתפים בלבד, הושק בתכנית Early Access הנותנת גישה לקונים למשחק שפיתוחו לא הסתיים ביום חמישי האחרון.

מה שהתחיל כפרויקט במימון קהילתי ב-Kickstarter מוצא את עצמו מעט פחות משנה לאחר מכן, בשלבי פיתוח מאוחרים כאשר ניתן לשחק במפות לשישים וארבעה שחקנים המתחלקים לשתי קבוצות, הכוחות הגרמנים והכוחות האמריקאים; בעתיד יתווספו הבריטים והסובייטים, וגם קרבות מאסיביים של מאה שחקנים. האולפן שמאחורי המשחק, אם אתם תוהים, 'Driven Arts', מורכב מחברי צוותים שעבדו על כותרי Dead Island, Batman Arkham וה-Witcher.

כרגע ישנן שמונה מפות זמינות, כולל נורמנדי; חוף אומהה וקרנטן. בתכנון, מפות נוספות מצרפת, בלגיה ואיטליה. אני את משחקי הראשון העברתי בחוף אומהה, והבנתי דבר שמאוד דיבר אלי, מדובר ב-Verdun של מלחמת העולם השנייה. הריאליזם במשחק מורגש, ממש לא בסגנון של Arma, ולעומת זאת יש אווירה ארקיידית שלא תואמת לזו של באטלפילד – משהו שאני בקלות אומר גם על Verdun, הנשקים משתדלים להיות העתק של המקוריים מהתקופה ובשביל להרוג או להיהרג לא דרושה הרבה תחמושת, ולקו הדמיון הזה מצטרף גם המחיר של שניהם שעומד על 25$.

ישנם לא מעט משחקים שיוצאים ב-Early Access אך אינם בשלים למשחק, בודדים, ובמיוחד Prison Architecht שהיה ליחיד סגולה בתחום הפרוץ הזה, נתנו לשחקנים כבר בשלבים המוקדמים חוויה מהנה, או לפחות לא מאכזבת גם מהבחינה הטכנית. Days of War רץ אצלי טוב ויציב למעט טקסטורות שנטענות לאט, אבל אם לשפוט לפי תלונות ודיווחים בקהילת השחקנים הנוכחית המצב טעון שיפור; יחד עם זאת 70% מהביקורות בסטים על הבילד הקיים חיוביות. בהודעה שליוותה את הכניסה של המשחק לסטים נמסר שהמטרה היא שהמשחק ירוץ יציב בקצב של 100 פריימים בשנייה בקרבות 64 שחקנים על מחשבים בינוניים ו-144 פריימים על מחשבים חזקים יותר.

אני התרשמתי לטובה מהמשחק המעניין, ונראה לאן יתקדם הפרויקט בעתיד. חשוב לציין ש-Driven Arts השקיעה רבות ביח"צ, ולמיטב הבנתי פנתה לכל מקום אפשרי על מנת לקבל סיקור, כמובן שגם אלינו.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות