GTA 6? לא לפני 2020, GTA V ימשיך להתעדכן (שמועה)

gta-6

כולם מחכים ל-GTA 6. הדלפות רבות ומעניינות ממקור אמין אודות המשכיותה של סדרת Grand Theft Auto, מעוררות בימים האחרונים סערה גדולה במרחבי הרשת ובאתרי הגיימינג העולמיים בפרט. ההדלפות, במידה ונכונות, עשויות לשנות את התדמית של Rockstar ולגרום לרעידת אדמה של ממש עבור כל חובבי סדרת המשחקים, ובעלי המשחק האחרון בסדרה – GTA V. 

שלוש יממות תמימות חלפו מאז פורסם מאמר במגזין העולמי והמכובד PC Gamer, בו כותב המאמר ציטט הדלפות מפיו של מקור אמין, וניתח את דבריו. מההדלפות עולה (במידה ונכונות) שיש למה לצפות מהמשך סדרת Grand Theft Auto. טרם פירוט ההדלפות שפורסמו על ידי אותו מקור, חשוב לציין כי אותו משתמש העונה לשם "Softsecret" פרסם בשלהי 2013 את תחזיותיו אודות GTA V, המשחק האחרון בסדרה, שחלקן התגלו כנכונות, וחלקן לא. אף על פי שהוא זכה לתואר של מקור אמין, יש לקחת את הכל בערבון מוגבל. אבל בואו נעזוב לרגע את הכל בצד, ונדבר על הבשר העסיסי בסיפור.

להתנהל כשוטר - ההבדל בין הרצוי למצוי
להתנהל כשוטר – ההבדל בין הרצוי למצוי

ההדלפות

נתחיל עם ההדלפות באשר ל-GTA V, המשחק האחרון בסדרה: לפי מקור ההדלפות, מצפה למשחק עתיד מזהיר ועתיר עדכונים משמעותיים הרבה יותר ממה שחשבנו עד היום. לפי דבריו, במהלך שנת 2017 תשוחרר הרחבה בתשלום שתכלול מפות חדשות למצב מרובה המשתתפים של המשחק, העונות לשם North Yankton ו-Liberty City. בהמשך השנה המדוברת, עתידים לצאת הרחבות נוספות וחינמיות שיוסיפו תוכן משמעותי יחסית למשחק.

מאז עדכון השודים האחרון, שיכללו אפשרויות לגידול חיות מחמד, לרכוש רכב משטרתי, להתנהל כשוטר ולבצע משימות של הבולשת הכחולה. חכו! זה לא הכל… לפי המקור, בשנת 2018 עתידה להשתחרר הרחבה נוספת בתשלום, שתוסיף לאונליין את המפות San Fierro ו-Las Venturas. במידה והשם של המפות מעלה לכם בראש את לאס וגאס הידועה, אתם צודקים – אותה הרחבה תכלול גם קזינואים ואפשרויות הימורים, לפי דבריו של המקור כמובן.

אפשרות לגדל חיית מחמד תשוחרר בקרוב למשחק?
אפשרות לגדל חיית מחמד תשוחרר בקרוב למשחק?

מה עם GTA 6?

מקור ההדלפות שצוטט לא מסתפק בפרסום הדלפות אודות המשחק האחרון בסדרה, אלא הוא הולך רחוק רחוק – אל הפרויקט הגדול הבא של רוקסטאר: GTA VI. לדבריו, המשחק הבא בסדרה יתרחש ב-Vice City המפורסמת והמוכרת לכולנו, ולא יראה אור יום לפני שנת 2020. כדרך אגב, מציין המקור כי רוקסטאר תכננה לשחרר הרחבה לסינגל של GTA V, אך הוא בוטל.

אם לנתח לרגע ברצינות את דבריו של המקור, חלק מהדברים נשמעים הגיוניים באוזניים עסקיות. הלוא למה לרוקסטאר להזניח את האונליין של אחד המשחקים האהובים בסדרה, ולא לסחוט ממנו כסף עד אשר תיפול הפצצה הבאה בסדרה? למען האמת, מצב מרובה המשתתפים של GTA V הוא רווחי יותר ממה שכל אנליסט מצועצע חשב עד היום, ועל כן – ניתן לסחוט אותו עד זוב דם. אם נסתכל לעומק על ההדלפות, ובין השורות, נצליח להבין כי רוקסטאר מעוניינת להפוך את GTA V למשחק MMO של ממש.

הרחבות בתשלום כבר אמרנו? ובכן, אותו מקור גם דאג לציין כי ההרחבות המדוברות שעשויות להיות בתשלום, לא יתומחרו ביותר מ-30$ להרחבה. מחיר צנוע והוגן? אתם תשפטו. בכל אופן, לפי האתר PC GAMER – בו פורסם המאמר, מדובר במקור אמין שלא מסר מידע כוזב על הסדרה עד כה. אבל בכל זאת, ולמרות זאת – יש לקחת הכל בערבון מוגבל, ולא להתפתות לפתח כאבי ראש באשר לכל מה שנכתב כאן.


 

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

דווקא אותי המשחק אכזב.
לא היה כיף כמו שציפיתי

הלוואי הלוואי הלוואי שיהיה אפשר לשחק במפות גם בסינגל

סביר להניח שזה לא יהיה אפשרי, אבל זאת לא תהיה בעיה לשחק בהם אופליין באמצעות מודים.