טריילר חדש ומצמרר של Resident Evil 7 שוחרר

resident_evil_7_tgs_screen_header

וזה אל הכל, אם יש לכם PS4 אבל בלי PS Plus ואתם מעוניינים לשחק בדמו, עכשיו גם אתם יכולים! 

Resident Evil 7 biohazard, משחק האימה הישרדות מגוף ראשון, שמפותח ויופץ על ידי קאפקום, מציג בפנינו טריילר חדש יחד עם עדכון לדמו הבלעדי של קונסולת PS4. ראשית, נתחיל עם הדמו, שעד כה הורידו אותו 3 מיליון איש שהיו עם שירות המנויים PS Plus וקיבלו את האפשרות להוריד את המשחק, אבל עכשיו גם אנשים ללא PS Plus יכולים להוריד את הדמו. בנוסף לכך, בעדכון השחקנים יוכלו לחקור יותר את האחוזה המסתורית ולגלות דברים חדשים.

לצערנו, יש גם ידיעה פחות משמחת. אם אתם מתכננים לעשות 'הזמנה מראש' לגרסת ה־Digital Deluxe, שמכילה את המשחק עצמו כולל ה־Season Pass, תדעו שהמחיר על מ־80 ל־90 דולר. אבל אם כבר הזמנתם מראש את הגרסה, אתם לא תקבלו חיוב של עשרה דולרים נוספים או כל חיוב אחר.

ולסיום, אתם מוזמנים לצפות בטריילר החדש והמצמרר שמתחיל עם משפט של מיה עבור איתן, ממשיך לפיצוצים ואקשן כולל הצצה קטנה מתוך המשחקיות, ומסתיים ב"ארוחה משפחתית" עם משפחת בייקר, שבראש יושבים ההורים, ג'אק ומרגריט, ובצד הילדים קמיל ולוקאס, ובסוף, דמות מסתורית שמצד אחד חושבים שזה איתן, אבל מצד שני, מרגריט לא בטוחה שזה הוא.

Resident Evil 7 Biohazard יראה אור שנה הבאה ב־24 בינואר לפלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. גרסת משקפי המציאות מדומה גם תשוחרר באותו יום, אך בלעדית ל־PlayStation VR. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

היי,התמונה שעליה רשום "האם הם צופים בנו ממהליקופטר?" בדמו, אם תסתכלו עליה טוב טוב תגלו שזו תמונה של ההליקופטר, ואפילו יש עליו את הלוגו של התאגיד המרושע. אז למרות החששות, המשחק כן יהיה קשור לשאר הסדרה וכן יהיה ראוי לשאת את שמו.

המשחק הזה הולך להיות פשוט מטורף וחולה!