שעת סיפור: Digital Homicide חוטפת מכל כיוון

digital-homicide-jim-sterling

בשבועות האחרונים האתר היה יבש יותר מהנגב ולא הספקנו לכתוב כאן על הסיפור גדול למדי שהתפתח בשנים האחרונות ולמעשה תפס כותרות בשבוע שעבר, אחרי שמערכת משפטית נכנסה לתמונה. למעט Digital Homicide, אף אחד מהמעורבים בפרשה לא ציפה שזה יגיע.

הכל החל בחברה עלומת שם עם לא מעט משחקים שיצאו בשנים האחרונות, רק במרץ השנה היא רשמה לא פחות משמונה עשר משחקים לתוכנית Greenlight של וואלב, חלק מהמשחקים שוחררו וחלקם נשארו ב-Greenlight. רוב ביקורות המשתמשים על משחקיה בחנות סטים היו שליליות, וכל מילה נוספת שלנו על המשחקים תהיה מיותרת.

עוד במרץ השנה תבעה Digital Homicide את מי שדאג לבקר אותם בכל הזדמנות, ג'ים סטרלינג, על סכום שנאמד ב-10.76 מיליון דולרים עבור ההפסדים שגרם לחברה וכן התנצלות עבור כל דבר פוגעני שכתב במאמרים ואמר בסרטונים שהעלה לרשת בתקופה בת חמש שנים. בין הדרישות גם סרטון התנצלות שיעלה לערוץ היוטיוב שלו.

בעקבות הביקורת הנוקבת שהעביר ג'ים סטרלינג על המשחקים ועל החברה, ב-Digital Homicide החליטו להעלות שני סרטונים בסדרה לה הם קראו "Review the reviewer" ובה ביקרו הם את ג'ים סטרלינג. בסדרת הסרטונים של סטרלינג למעלה הייתה התייחסות רבה גם לכך, ויחד עם הגשת התביעה, בחברה החליטו להסיר את הסרטונים בהם, בין היתר, כונה סטרלינג בשמות גנאי.

והנה, בשבוע שעבר, חצי שנה לאחר הגשת התביעה שעדיין בהליכים נגד סטרלינג, Digital Homicide הגישה תביעה נוספת נגד מאה משתמשי סטים אנונימיים. בתביעה אחד ממיסדי החברה, ג'יימס רומין, מבקש כ-18 מיליון דולרים ממאה משתמשי סטים אנונימיים וכמו כן, התביעה כוללת בקשת מבית המשפט להכריח את וואלב לשתף עמם את המידע שישנו על אותם משתמשים. והאישומים? יש חבילה גדולה שלהם: מעקב, הטרדה, התחזות נפשעת, הפרעה מענה ועוד, ועוד, ועוד. כמעט שכחתי: היותם רעים.

digital-homicide

בתביעה החדשה, רומין והחברה שלו הצביעה על קבוצת סטים שנראה כי נוצרה כדי לעקוב ולנטר אחרי פעילותם. בין היתר, מאשימה הקבוצה את החברה בהצפה של Greenlight. מרביתם של הנאשמים חברים באותה קבוצה.

התגובה של וואלב לא איחרה להגיע והוסרו משחקי החברה מהחנות ומ-Greenlight בשל גישתה העוינת אל הלקוחות. Digital Homicide שחררה הצהרה בנוגע לתגובת וואלב ובה תיארו תגובות שקיבלו בעבר ממשתמשים ספציפיים בפלטפורמת סטים (זאת אומרת, הנתבעים) ולצד זאת הודיעו שהם מחפשים ייצוג נגד וואלב.

להלן כמה מתגובות משתמשי סטים על משחקי החברה ועל החברה (מתוך כתב האישום):

digital_homicide_0

digital_homicide_1

digital_homicide_2

digital_homicide_3

הייתי אומר שלדעתי Digital Homicide מבזבזים את זמנם של יותר מדי אנשים ועדיף שיתעסקו יותר בפיתוח משחקים, אבל עם 18 משחקים בפיתוח זה לא יהיה מדויק.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x