צפו בטריילר החדש של Resident Evil 7: Biohazard

resident_evil_7_screens_2

אשת ה"פנס" חוזרת אלינו לסיבוב נוסף בדמו טריילר החדש ששוחרר ב־Gamescom 2016, תודות לקאפקום 

Resident Evil 7: Biohazard הוא משחק אימה הישרדות מגוף ראשון, שמפותח ויופץ על ידי החברה קאפקום. בימים האחרונים מתקיים האירוע Gamescom 2016, ובמהלכו אנחנו נחשפים לסרטוני משחקיות וטריילרים חדשים על משחקים שעתידיים לצאת, ואחד מהם הוא Resident Evil 7, שחושף בפנינו טריילר דמו חדש, רק שההבדל הפעם מהקודם, Beginning Hour, הוא שהדמו החדש לקח קטעים מהמשחק המלא, אף על פי שאת הדמות שאנחנו משחקים ספציפית בדמו החדש, לא תהיה כדמות הראשית שנשחק במשחק המלא.

בנוסף, קאפקום חשפה קצת יותר פרטים על העלילה, שתתרחש בדרום ארצות הברית במדינת לואיזיאנה, בכפר דולביי, כשמשהו שמה מרגיש לא כשורה. אף אחד לא שמע מג'אק או מרגריט בייקר שנים, המשפחה שעליה שמענו לראשונה בדמו, ויחד עם השמועות שמתרוצצות על מה שקרה להם, אנחנו יוצאים לחקור את המקרה. אזהרת ספוילר למי שלא שיחק וסיים את הדמו הראשון, Beginning Hour – אם שיחקתם והגעתם לסוף, אתם בוודאי ראיתם הצצה קטנה של ג'אק, שחובט לנו בפנים יחד עם מסר, "ברוך הבא למשפחה, בני", ולאחר מכן רשום בכתוביות "המשפחה מחכה לך מוקדם ב־2017". אז ללא ספק המשפחה תיקח חלק בעלילה הראשית, והנה הפעם אנחנו מקבלים הצצה למרגריט, בדמו החדש:

"איתן, אם אתה מוצא את זה, אני יודעת שאני לא יכולה לצפות לשום דבר ממך, אני ל.. אני לא יודעת מה קרה, אבל יש כל כך הרבה שאתה צריך לדעת", כך נאמר בהקלטה חדשה של אישה צעירה ומסתורית שאנחנו משחקים בדמו החדש. הטריילר לא עונה לנו על שום דבר, אלא להפך, יותר שאלות צצות. כמו, מי זו האישה הצעירה? מה היא עושה באחוזה? למה מרגריט רודפת אחריה? היא תצליח לברוח? מי זה איתן שהיא מדברת עליו? אולי זה הדמות הראשית? בנוסף, אני אישית הרגשתי שאווירת האימה בטריילר החדש לא הייתה משהו, הוא דיי חוזר על עצמו לאחר הפעם הראשונה, ובכלל, הסוף היה כל כך ברור, שאפילו לא מצמצתי בעיניי לשנייה מרוב שזה היה משעמם. חשוב לציין שהיו גם תלונות על הגרפיקה המאכזבת בטריילר, בכל זאת, אם נעשה השוואה בין הדמו הראשון לזה, נראה הבדל, אבל קאפקום הגיבה על העניין ואמרה שזה לא מה שהמשחק המלא יציג כשהוא ישוחרר.

Resident Evil 7: Biohazard יראה אור ב־24 בינואר 2017 לפלטפורמות Xbox One ,PS4 ולמחשב האישי. גרסת משקפי המציאות מדומה גם תשוחרר באותו יום, אך בלעדית ל־PlayStation VR. 

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות