סוני מכריזה רשמית: PlayStation Now מגיע למחשב האישי

playstation_now_pc

וזה לא הכל: DualShock 4 גם מגיע למחשב האישי עם תמיכה מלאה

את PlayStation Now כולנו מכירים, שירות המנויים של סוני שזמין אצל קונסולות PS Vita, PS3 ו־PS4, מגיע רשמית לאחר שמועות רבות גם למחשב האישי יחד עם התקן USB ל־DualShock 4, מה שייתן לו תמיכה מלאה בכל הכפתורים במחשב. בנוסף, הנה המפרט המומלץ שתצטרכו כדי להריץ את PS Now על המחשב שלכם:

  • מערכת הפעלה – (Windows 7(SP1 או Windows 8.1 או Windows 10.
  • מעבד – 3.5 GHz Intel Core i3 או 3.8 GHz AMD A10 או מהיר יותר.
  • ראם – 2GB.
  • מקום פנוי בדיסק – 300MB.

כמובן שגם צריך את הדברים הבסיסיים, ביניהם כרטיס קול וחיבור ל־USB, מהירות אינטרנט של 5Mbps וכו'. התקן ה־USB ל־DualShock 4 ינחת חודש הבא ויעלה 25$. מתי שירות המנויים יראה אור על המחשב האישי? היום הוא צפוי לראות אור באירופה ובעוד כמה מקומות, אך בשאר העולם הוא ישתחרר מאוחר יותר. וזה אומר ששחקני המחשב האישי ומאק יוכלו להסטרים מעל ל־400 משחקים מהקונסולה שלהם למחשב, וחלק מהסדרות הן God of War, UnchartedRatchet & Clank ועוד משחקים כמו The Last of UsJourney וכו'.

כמה דברים חשובים שצריך להבהיר. ראשית, המשחקים הם של קונסולת PS3, ולא PS4, לכן לא לטפח תקוות על Bloodborne, Uncharted 4 וכו', כי זה כנראה לא ייקרה בזמן הקרוב וכנראה גם הרחוק. שנית, לכל החושבים שהמשחקים יקבלו פורטים למחשב האישי – טעות, אלא זה להסטרים בלבד, ובמקום לשחק על הטלוויזיה תשחקו במחשב (דומה למצב של Xbox One עם Windows 10).

29055258292_cdc0954b4e_z

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

המצב בXBOX ONE של הסטרים זה גם למשחקים של הקונסולה של הדור הקודם (X360) ???

אני מאמין שכן. כל עוד יש לך את המשחק על ה־Xbox One, אין סיבה שלא תוכל להסטרים איתו על המחשב.