Outlast 2 נדחה לשנה הבאה

outlast_2

המשחק שזכה אצלנו במקום הראשון בכתבת "עשרת משחקי האימה המבטיחים של השנה (2016)" נדחה לשנת 2017; מהי הסיבה וכמה זמן נצטרך לחכות?

Outlast 2, כותר האימה הישרדות מגוף ראשון, שמפותח ויופץ על ידי הסטודיו Red Barrels לא ישוחרר בסתיו הקרוב כמו שנאמר בהתחלה, אלא נדחה לרבעון הראשון של שנה הבאה (ינואר – מרץ) עבור פלטפורמות Xbox One, PS4 ולמחשב האישי. את הידיעה העצובה הזאת נודע לנו דרך פוסט בדף הרשמי של המפתחת בפייסבוק:

לאחרונה נאלצנו לקבל החלטה קשה – לאחר שקלול האפשרויות שבידינו, החלטנו לדחות את Outlast 2 לרבעון הראשון של שנת 2017. אנחנו רוצים שתדעו שאנחנו מקשיבים לכל המשובים שאנו מקבלים מכם, אנחנו רואים את ההתרגשויות והאכפתיות שלכם עבור העבודה שלנו. משימתנו כסטודיו אינדי הוא לספק לכם את הטוב ביותר, המפחיד ביותר שיצליח להגשים את כל החוויות שלכם. 

זו הסיבה שאנו דוחים את המשחק, אנחנו לא רוצים להתפשר על פחות, ולכן אנחנו רוצים לוודא שהחזון שלנו עבור Outlast 2 יהיה כמצופה ושתקבלו חוויה בלתי נשכחת. זה לא סוג החדשות שאנחנו מפרסמים כהרגלנו, אך הרגשנו מחויבות עקב הקשר המדהים שנפתח בינינו לבין הקהילה המדהימה, ולכן אנחנו לא יכולים, במצפון נקי, לשחרר משחק שלא בדקנו אותו מספיק טוב ולא הרגשנו מספיק בטוחים לשחרר אותו. 

תודה לכם על ההבנה, אנחנו מבטיחים ש־Outlast 2 יפחיד "את הטינופת שבתוכך". 

outlast-2-sullivan-knoth

לסיכום, המפתחת צריכה עוד זמן כדי לשחרר מוצר מספיק טוב שיעמוד בציפיות שלה ושלנו, ולשחרר אותו בסתיו הקרוב (בין ספטמבר לאוקטובר) כנראה לא היה מספיק בשבילה, ולכן דחתה אותו לרבעון הראשון של שנת 2017. לצערנו, היא לא הודיעה על תאריך יציאה ספציפי, אך אנו מקווים שבעתיד נשמע יותר על המשחק.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

Outlast המשחק הכי מפחיד ששחקתי בחיים שלי