Call of Duty: Infinite Warfare מציג זומבים בחלל של שנות ה-80

אקטיויז'ן ואיניפיניטי וורד חושפות את מוד הזומבים הצבעוני ביותר שידעה הסדרה שישים אותנו בשנות השמונים העליזות

התוכן של המשחק הבא בסדרת קול אוף דיוטי נראה כרגע עשיר, ובנוסף לבונוס בדמות חידוש למשחק MW1, שמעריצים רבים מחכים לו, המעריצים יקבלו גם מוד קו-אופ זומבים, לראשונה מאת אינפיניטי וורד.

אקטיויז'ן בחרה לחשוף בתערוכת גיימסקום 2016 את מוד הזומבים החדש למשחק 'Call of Duty: Infinite Warfare' שזוכה לשם 'Zombies in Spaceland' ומאופיין בעיקר בצבעוניות מוגזמת כיאה לעידן של שנות ה-80, כולל פסקול אייטיז וכוכבים גדולים מהתקופה ההיא.

COD-IW-zombies-in-spaceland

הדמויות הראשיות במוד הקו-אופ הזה הן: הספורטאי, החנון, הילדה מהעמק והראפר. הדמויות מבוססות על סת 'גרין (רובוט צ'יקן, אוסטין פאוורס), אייק Barinholtz (שכנים, כיתת התאבדות), ג'יי פארו (סאטרדיי נייט לייב, לרכוב יחד) וסשיר זמאטה (סאטרדיי נייט לייב, בתוך איימי שומר).

בנוסף, שחקנים ייתקלו בDJ חידתי בפארק השעשועים, מלווה בקול ובדמותו של אחר מדיוויד הסלהוף (אביר על גלגלים, משמר המפרץ), אשר יהיה משאב יקר, אם הם מתכוונים לצאת מסרט אימה זה בחיים.

Call of Duty Infinite Warfare Zombies in Spaceland

הידאו קוז'ימה היטיב לשלב את שנות ה-80 בסדרת מטאל גיר סוליד ובמיוחד בפרק האחרון והמצוין שחתם את הסדרה, ויהיה מענין לראות אם גם כאן שנות ה-80 יקבלו את הכבוד המוסיקלי הראוי להן. מה דעתם על הזומבים החדשים?

Call of Duty: Infinite Warfare ישוחרר ב-4 בנובמבר למחשב ולקונסולות PS4/XOne.

[divider style="solid" top="20" bottom="20"]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אין יותר סמנתה אוףףף אבל ניראה כיף

חחח נראה טוב באופן מפתיע!!

האמת? נראה כיף